Sari la conținut

Senzor temperatura yamaha xt 660


alexxnfs
 Share

Postări Recomandate

Buna ziua.Detin o motocicleta yamaha xt 660x din 2005 si de doua zile intampin o problema cand vreau sa pornesc.Cand dau sa pornesc mi se aprinde in bord becul de temperatura .Am verificat si cred ca daca acel bec este aprins , nu da scanteie la bujie.Stie cineva unde este situat senzorul care da lumina din bord.? Sau ce alta cauza ar putea fi? Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cica

 

post-40741-0-51280000-1461005755_thumb.png

 

afaik... senzorii se pot verifica din Diag... desi poate daca-s buliti sau prost legati rezulta acelasi lucru...


» Post actualizat in 18 Apr 2016 18:59


daca nu o scoti la capat, vezi daca gasesti ceva pe xt660.com - forum section (trebuie parca sa ai cont) si daca nici acolo nu iese... dai un 10E si ai access 1 an la Ask Kev (tata lor in XT660 noi).

Editat de b374
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

totusi din tabelul de care ati mentionat de la pagina 56, din manual, la coolant temperature scrie : startability:yes, drivability:yes. Deci nu cred ca asta ar fi problema mea.Mentionez ca nu am avut probleme cu pornirea la el.Iar ultima data cand l-am pornit a pornit fara probleme, dupa aproximativ 5 secunde am incercat sa il turez ,dar a fost cam devreme(motorul rece) si s-a oprit.Are alti senzori care sa nu dea voie sa dea scanteie?Nu am mai avut motor asa nou si pe injectie si ma incurca putin partea cu electronicele si cu senzorii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe parcursul zilei de azi , a avut momente cand a dat, dar becul de temperatura era stins(de acolo am facut legatura) . Cand am lasat-o si am venit in casa , nu dadea. Azi am tot miscat contacte si mufe .Cand nu era aprins becul de temperatura , in timp ce dadeam la automat se aprindea becul de check engine,si dadea scanteie dar tot nu a reusit sa pornesc.(am incercat si sa pun benzina in cilindru).M-am uitat pe internet la clipuri si din ce am vazut si la altii se aprinde cand pornesc.Cu becul de check engine aprins cand luam degetul de pe butonul de pornire se auzea un bazait la fel ca cel cand pui contactul. Repet,am tot miscat mufe si contacte iar acum nu se mai aprinde becul de check engine,dar in schimb imediat ce apas pe pornire,se aprinde cel de temperatura,iar cand iau degetul nu mai face acel bazait.Sper ca am fost destul de explicit,situatie e putin incurcat.Observ ca si dumneavoastra aveti xy660.Puteti sa imi spuneti care ar fi comportamentul normal al becurilor din bord , in momentul inc are incerc sa pornesc motorul? Va multumesc pentru interesul aratat pentru rezolvarea problemei mele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bateria e incarcata? buna? daca o legi cu cabluri la masina si dai la electromotor face la fel?


» Post actualizat in 18 Apr 2016 20:14

bazaitul care se aude cand pui contactul e pompa de benzina 99%


» Post actualizat in 18 Apr 2016 20:17

eu am xt660z. alt bord. stiu bordul de xtr si sunt 100% sigur ca e la fel xtx dar nu-s 100% familiar cu ce si cum se aprinde in diferite conditii...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am xtr are acelasi bord ca xtx. Comportamentul bordului: cand pui contactul se aprind toate beculetele si toate campurile de pe dispaly si se aude pompa ( trebuie). Dupa ce se termina sunetul facut de pompa, pe display ai 0 viteza, odo, trip si ceasul, iar becurile sunt stinse, eventual Neutru daca nu e in viteza (oricum ridici cricu, scoti din viteza sau tragi ambreiajul). Cand apesi pe start se aprinde becul engine scurt si porneste. Asta ar fi comportamentul normal. Daca zici ca ti-au oscilat becurile prin bord posibil sa fie cum ai banuit ceva de contacte. Am umblat sa dau rezervorul jos si radiatorul dar nu mai stiu vizual ca si pe unde era.

Cum ti-a spus b374, masoara bateria, am patit-o si eu sa fie relativ descarcata. Desi bordul pornea nu era suficient pentru pornire. Cred ca avea 12.25 sau 12.30 pe acolo si nu era suficient.

Am mai patit sa incerc sa pornesc si sa se auda iar pompa de benzina. Banuiesc ca e de la mizeria de prin rezervor sau benzina proasta. Am reusit sa plec tinand trasa putin aceleratia si apoi apasand butonul start.

As sufla cu spray de contacte fisa de la bujie si sa te asiguri ca e bine impina, poti sa te inseli ca e impinsa pana in capat. Pe langa alte imbinati si ssenzori , poti verifica si contactele de la start kill switch, acolo de la poloaie e posibil sa oxideze. E bine sa mai dai cu spray de contacte uneori chiar fara sa desfaci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bateria a fost legata tot timpul cu cabluri la masina pentru ca am descarcat-o de la atata icnercat. O sa incerc sa curat toate contactele cu un spray si sa ma asigur ca sunt bine fixate.O sa revin cu informatii.Va multumesc de ajutor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...