Dragos Wyp Postat Mai 3, 2016 Autor Share Postat Mai 3, 2016 am incercat sa pun poze dar nu stiu cum sa pun poze ..nu m am descurcat deloc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dragos Wyp Postat Mai 10, 2016 Autor Share Postat Mai 10, 2016 (editat) Salut Tuturor din nou,tin sa va anunt ca am rezolvat problema...am reusit sa gasesc un strungar bun si mi-a putut bucsa butucul plus rulmenti buni,acu merge foarte bine ,sper sa numai intampin asa problema...toata problema ma costat 300 Ron ,fata de 200 300 Euro cat era o roata....hehe Editat Mai 10, 2016 de Dragos Wyp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian Dutu Postat Mai 10, 2016 Share Postat Mai 10, 2016 Bravo nene Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dragos Wyp Postat Mai 10, 2016 Autor Share Postat Mai 10, 2016 E bine. Doar sa nu tina de 3 ron. eu zic ca nu va tine de 3 ron,ca doar nu am pus rulmenti de 3 ron ....si unde am facut e meserias nu carpaci..,vedem pe viitor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siadimet Postat Mai 10, 2016 Share Postat Mai 10, 2016 Daca rulmentii astia ii tii tot cat i-ai tinut pe ceilalti, o patesti iar cu butucul. Deci, mai multa grija, dupa fiecare iesire cu motocicleta, dupa ce o speli, dureaza maxim 1 minut sa ii verifici rulmenti roti, rulmenti jug si pro-link. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 11, 2016 Share Postat Mai 11, 2016 E important ca bucsile pe care se invart simeringurile sa fie de fier, nu de aluminiu. Simeringul protejeaza rulmentul. La KTM, ani mai vechi, erau din aluminiu, faceau parte din consumabile. Dar schimbai rulmentii la cateva iesiri mai noroioase. De cand le-au facut din fier, toata treba rezista mult mai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dragos Wyp Postat Mai 12, 2016 Autor Share Postat Mai 12, 2016 da ,acu am fost si eu invatat de baieti care au experienta mai multa si mi-au spus ce trebuie facut in mare parte sa verific rotile inainte de fiecare iesire si orice surubel care il are motocicleta....sunt incepator si posibil ca din cauza aceasta am patit ce am patit nu am luat in calcul un mic joc la roata de spate ,chiar daca mi sa spus de catre un prieten schimbai....dar na am zis ca mai merge o tura mica si mica a fost ,sper sa numai patesc pe viitor . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.