Simeanu Eduard Postat Aprilie 30, 2016 Share Postat Aprilie 30, 2016 Salutare. Am permis de motocicleta A1 de un an de zile. Am un Kymco Quannon 125cc care nu mai vrea dintr-o data sa porneasca. Se aude electromotorul dar nu porneste si nu da niciun semn. Toba miroase a benzina deci nu e ceva infundat. Am verificat bujie, baterie, alimentare si totul pare la locul lui. Care ar putea fi cauza? Multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Albert Jereb Postat Aprilie 30, 2016 Share Postat Aprilie 30, 2016 Verificat bujie in ce sens? Esti sigur ca da scanteie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hornet H Postat Aprilie 30, 2016 Share Postat Aprilie 30, 2016 Probabil ai inecat-o,daca sunt ude bujiile nu va pornii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Mai 1, 2016 Share Postat Mai 1, 2016 Asta are socul automat si mai are obiceiul sa se blocheze. E un punct de plecare. Carbul e curat, e reglat bine? Bujia e buna? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Mai 1, 2016 Share Postat Mai 1, 2016 O măsurare a compresiei ar fi utilă, sub 5 atm. sunt dificultăţi la pornire, cauza poate fi o supapă arsă sau dereglată (fără joc). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the Pig Postat Mai 1, 2016 Share Postat Mai 1, 2016 (editat) foarte probabil sa fie inecata, mai ales ca miroase toba a benzina. schimba bujiile. Editat Mai 1, 2016 de marcelius78 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Simeanu Eduard Postat Mai 1, 2016 Autor Share Postat Mai 1, 2016 Verificat bujie in ce sens? Esti sigur ca da scanteie? Am scos bujia si am curatat-o cu perie de sârmă. Dar nu am verificat daca da scabteie. Cred ca asta e problema si o sa trebuiasca sa o schimb. » Post actualizat in 01 May 2016 07:26 foarte probabil sa fie inecata, mai ales ca miroase toba a benzina. schimba bujiile. Am inteles, mulțumesc » Post actualizat in 01 May 2016 07:26 O măsurare a compresiei ar fi utilă, sub 5 atm. sunt dificultăţi la pornire, cauza poate fi o supapă arsă sau dereglată (fără joc).Mulțumesc» Post actualizat in 01 May 2016 11:33 Asta are socul automat si mai are obiceiul sa se blocheze. E un punct de plecare. Carbul e curat, e reglat bine? Bujia e buna?Bujia era de vina pana la urma. Mulțumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dragomir Ionut Postat Mai 1, 2016 Share Postat Mai 1, 2016 Expresia "scanteiste, benzineste" e de aur. Plus ca verificarea scanteii e banala, se atinge partea filetata a bijeiei la masa si se da la automat, sau la picior daca e cazul. Abia apoi se trece la restul de verificari. E bine ca i-ai dat de cap pana la urma si ai invatat ceva din asta. Absolut intamplator, saptamana asta o cunostinta m-a rugat sa ma uit la acelasi model de scuter. Problema a fost alta. Nu pornea nici sa-l bati. Doar am scos bujia si am vazut ca era uscata moarta dar dadea scanteia si ochometric parea ok scanteia. Pompa baga benizna ca la balamuc. Ce sa vezi, cuiul pontou era " lipit" ca si cum cineva i-ar fi pus superglue. Omul nu o mai pornise de nu stiu cand si filtrul de benzina era varza. destul de ciudat ca sedimentele din bezina sa se transforme intr-o substanta atat de vascoasa si de lipicioasa cum am vazut eu acolo. A pornit la prima cheie dupa curatare. Problema reala abia atunci a inceput intrucat nu se accelera si nu tragea. Am presupus ca e devina un vacuum dar intr-un final s-a dovedit ca reglajul carbutorului(un singur surub de reglaj) era de vina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.