Catalin Mihai Postat Mai 2, 2016 Share Postat Mai 2, 2016 Salutare Ma confrunt cu o problema și anume Iar am pus bateria proaspăt încărcată pe redresor,am pornit perfect,după un drum de vreo 50 de km am ajuns acasă,apoi am dat sa pornesc dar electromotorul clantanea având simptomele unei baterii descărcate,încerc sa o pornesc cu cablurile dar când le am pus pe borne,era în scurt circuit.... Iar din partea dreapta a șeii se auzea un chitait, siguranță de pe releul de pornire arsa,am schimbat-o iar apoi motocicleta nu a mai primit curent deloc,moarta total,nici măcar becurile pe.contact nu se aprind,practic nu primește curent absolut deloc Ce sa fie?oare sa ars de tot releul de pornire? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Mai 2, 2016 Share Postat Mai 2, 2016 Siguranta generala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Mai 2, 2016 Share Postat Mai 2, 2016 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catalin Mihai Postat Mai 2, 2016 Autor Share Postat Mai 2, 2016 Bun... Și siguranța generala se afla pe releul de pornire? Sau exista alta pe undeva?ca siguranța după releu am schimbat-o și nimic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Mai 2, 2016 Share Postat Mai 2, 2016 Salut, Din ce spui tu, inteleg ca ai montat cablurile de pornire de la auto la moto in conexiune INVERSA, adica minus-plus si plus -minus? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catalin Mihai Postat Mai 2, 2016 Autor Share Postat Mai 2, 2016 Le am pus corect,dar pe conexiunile de la.bateria motoretei cred ca avea în scurt, mi se pare aiurea bateria sa se fi descarcat asa repede, faza e ca pana sa ajung acasă am oprit în peco și a pornit fără probleme,ajung acasă și dintr o data bateria moarta,și când am.pus bornele pe baterie făcea scânteie parca prea mare » Post actualizat in 02 May 2016 20:49 Problema e ca ceva mi a descarcat bateria Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Mai 2, 2016 Share Postat Mai 2, 2016 Nu inteleg cum conexiunile de la acumulatorul motocicletei sa fie in scurt?? 1. Deconecteaza acel acumulator de la instalatia motocicletei. 2. Verifica cu un voltmetru ce tensiune are la borne.. 3. Daca este sub 12, 5 V incarca-l pe un redresor pana la peste 12,7 V In functie de tensiunea masurata la borne iti spun ce faci in continuare. Nu mai incerca porniri cu surse auxiliare, posibil sa fi conectat invers la prima tentativa, poate acum nu iti dai seama... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catalin Mihai Postat Mai 2, 2016 Autor Share Postat Mai 2, 2016 Da nu știu, posibil,problema e ca bateria a fost încărcată pe redresor ai în 50 de km mi a descarcat, și mai și este ca în peco am oprito apoi a pornit fără probleme am ajuns acasă în 15 minute, și apoi după înca 15 minute era fără curent Deci mai are vreo siguranță principala ceva, sau singura siguranță ce întrerupe curentul de la baterie este cea de pe releu » Post actualizat in 02 May 2016 21:00 Problema e ca motoreta a rămas la tara,ma duc sâmbătă sa vad ce ii fac,deci cu ce sa ma pregătesc? Releu de pornire? Ea în momentul de fata cu bateria pusa pe ea este moarta, nici măcar becurile de pe contact nu se aprind Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Mai 2, 2016 Share Postat Mai 2, 2016 Eu am patit asa cu o baterie la zx9r dintr-o data s-a oprit,nici becurile nu mergeau ,am schimbat cu o baterie buna si bingo toate mergeau unse.nu am mi intalnit o baterie sa faca asa,era dusa complet.cred ca avea ceva scurt in ea de s-a oprit brusc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catalin Mihai Postat Mai 2, 2016 Autor Share Postat Mai 2, 2016 Problema e ca am pus alta baterie, și la fel,totul mort Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Mai 3, 2016 Share Postat Mai 3, 2016 Ai xenoane ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catalin Mihai Postat Mai 3, 2016 Autor Share Postat Mai 3, 2016 Da, am xenoane,dar nici măcar nu le am aprins » Post actualizat in 03 May 2016 06:15 Problema este ca acum pun bateria pe ea și nu primește curent deloc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Mai 3, 2016 Share Postat Mai 3, 2016 Da-le jos si verifica toata instalatia electrica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Mai 3, 2016 Share Postat Mai 3, 2016 Cred ca este ce ti-am spus mai sus, ai conectat gresit cablurile de pornire...posibil sa scapi usor, posibil sa apara complicatii care costa! 1. Monteaza un acumulator incarcat pe motocicleta 2. Verifica inca o data cum ai montat siguranta principala cea de 30 A in cutia releului de pornire/cel care alimenteaza demarorul, verifica daca siguranta este buna, pozitionarea ei, etc 3. Ai nevoie de un voltmetru sa masori daca din releul de pornire ai IESIRE TENSIUNE in instalatia motocicletei. Acolo pe iesirea din releu sunt doua conductoare, unul ROSU si unul ALB/ROSU. Pe ambele trebuie sa ai tensiunea acumulatorului 12,..V, daca masori tensiunea intre fiecare conductor si MASA, practic cele doua sunt de PLUS ! Cel alb/rosu se duce la RRT(regulator tensiune), iar cel rosu la contactul cu cheie la bord. Nu ai voltmetru, folosesti un bec de 12 V pentru verificare. Mai departe se continua verificarile....depinde cat poti, cat cunosti si ce scule ai!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catalin Mihai Postat Mai 3, 2016 Autor Share Postat Mai 3, 2016 Am înțeles colegu Eu am schimbat siguranță după releul de pornire și tot nu îmi ajunge curent în contact Este posibil sa se fi ars releul?și din cauza asta sa nu ajungă curent în contact? Oricum sâmbătă când ajung la tara o sa iau cu verificările din aproape în aproape sa vedem unde este intreruperea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Mai 3, 2016 Share Postat Mai 3, 2016 Daca releul de pornire este "ars" nu mai ai pornire, practic demarorul nu mai este alimentat. Dar, trebuie sa ai tensiune si curent in instalatia electrica independent de acest releu de pornire. Verifica iesirea din releu pe fiecare sectiune cum ti-am explicat mai sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catalin Mihai Postat Mai 3, 2016 Autor Share Postat Mai 3, 2016 Asa am sa fac,dar nu înțeleg de ce nu am curent în contact Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Mai 3, 2016 Share Postat Mai 3, 2016 Acest lucru de doreste! Daca exista iesire din releu/siguranta principla de 30 A pe conductorul ROSU, ar trebui sa ajunga si la contactul principal. Exista numai o singura conexiune/conector pe traseu(mufa). Pana nu verifici iesirile, nu pot sa ma pronut mai departe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catalin Mihai Postat Mai 3, 2016 Autor Share Postat Mai 3, 2016 Îți dai seama ca o sa verific mufe tot,dar ma gândeam ca mai exista vro siguranță ce oprește curentul spre contact Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Mai 3, 2016 Share Postat Mai 3, 2016 Nu Catalin, intra ROSU de la sig. principala in contact, aceasta este de baza.De aici/din contact se alimenteaza cutia cu sigurante fuzible/fuse box, si mai departe circuitele motocicletei protejate la scurtcircuit sau suprasarcina de lunga durata prin aceste sigurante. Din ce stiu la motorul tau sunt 5 sigurante fuzibile in fuse box. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catalin Mihai Postat Mai 3, 2016 Autor Share Postat Mai 3, 2016 Da da 5 sunt,chestia nasoala este ca dacă este ars releul nu am de unde sa cumpăr altul de la tara...și de asta cer atâtea informatii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Mai 3, 2016 Share Postat Mai 3, 2016 Ti-am explicat mai sus, sunt doua "lucruri" diferite, releul pentru pornire si sig. principala pentru alimentarea cu tensiune electrica a instalatiei motocicletei. Lasa releul, in prima etapa sa rezolvi alimentarea...Sunt situatii cand la o conectare gresita /cam ce ai facut tu, pot fi pagube insemnate in instalatia electrica. Depinde cat de bine a lucrat siguranta fuzibila. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catalin Mihai Postat Mai 3, 2016 Autor Share Postat Mai 3, 2016 Pe tine te as lua cu mine la tara sâmbătă )))))))faza e ca sa auzit ca un fel de bâzâit în dreapta șeii și un miros asa a acid de baterie, dar bateria este cu gel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Mai 3, 2016 Share Postat Mai 3, 2016 Where is your " country" ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catalin Mihai Postat Mai 3, 2016 Autor Share Postat Mai 3, 2016 Dar nu a ieșit fum din nici un cablu nimic, doar am găsit siguranță arsa, am înlocuit-o și apoi totul mort » Post actualizat in 03 May 2016 09:26 Pe undeva lângă Lehliu, din București pana în fata porții sunt cam 50 km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.