Magic4Ce Postat Septembrie 7, 2016 Share Postat Septembrie 7, 2016 (editat) N-am inteles nimic. Ce "pasul 2", ce "pasul 1"? De ce s-o lasi 10-15 secunde la 6000 rpm (cred ca asta vrei sa spui cu 6k, io nu-s aitist, nu stiu ce-i aia 6k...) Mai explica o data.Nemernicii ăștia de la Kawasaki au pus pe zl 600 carburator cvk cu șoc in doua trepte...În manual se specifică faptul că în zilele călduroase (peste 35C) sau dacă motorul e cald, se pornește fără șoc, dacă sunt peste 20C se folosește treapta 1 a socului, sub 20C treapta a doua care îți duce motorul in 5-6k si culmea, nu e anormal de vreme ce-ți specifică turația asta si in manual... » Post actualizat in 07 Sep 2016 09:52 6k=6000 rpm După 15 secunde pot trece in treapta 1 a socului fără sa moara motorul (in timp ce cu dreapta o joc din accelerație) e un fel de echilibristică ciudată... Editat Septembrie 7, 2016 de Motojurnal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Septembrie 7, 2016 Share Postat Septembrie 7, 2016 Nemernicii ăștia de la Kawasaki au pus pe zl 600 carburator cvk cu șoc in doua trepte... În manual se specifică faptul că în zilele călduroase (peste 35C) sau dacă motorul e cald, se pornește fără șoc, dacă sunt peste 20C se folosește treapta 1 a socului, sub 20C treapta a doua care îți duce motorul in 5-6k si culmea, nu e anormal de vreme ce-ți specifică turația asta si in manual... » Post actualizat in 07 Sep 2016 09:52 6k=6000 rpm După 15 secunde pot trece in treapta 1 a socului fără sa moara motorul (in timp ce cu dreapta o joc din accelerație) e un fel de echilibristică ciudată... Aaa, acum am inteles. Deci socul nu il tragi sau il bagi cat vrei tu?! Are doar 3 pozitii, gen "zero" "1/2" si "maxim"? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Magic4Ce Postat Septembrie 7, 2016 Share Postat Septembrie 7, 2016 Da... Nașpa știu. Și dacă e răcoare nu pornește la jumate nici s-o f#Ži. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Septembrie 8, 2016 Share Postat Septembrie 8, 2016 Da... Nașpa știu. Și dacă e răcoare nu pornește la jumate nici s-o f#Ži. Pai si nu poti sa o pornesti cu socul la maxim si imediat dupa ce a pornit sa-l dai la jumate? Al meu e d-ala normal, il tragi cat vrei. Eu il trag maxim, porneste, se tureaza ca nebuna pana pe la 4000 rpm si imediat il bag cam pe la jumate, astfel incat sa stea pe la 2000-2500 rpm. » Post actualizat in 08 Sep 2016 06:25 A, inca ceva: la cat incepe "rosu" la tine? Ca daca incepe la 12000 rpm nu-i bai sa se duca la pornire cu soc full la 5000 rpm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Septembrie 8, 2016 Share Postat Septembrie 8, 2016 Pai si nu poti sa o pornesti cu socul la maxim si imediat dupa ce a pornit sa-l dai la jumate? Al meu e d-ala normal, il tragi cat vrei. Eu il trag maxim, porneste, se tureaza ca nebuna pana pe la 4000 rpm si imediat il bag cam pe la jumate, astfel incat sa stea pe la 2000-2500 rpm. » Post actualizat in 08 Sep 2016 06:25 A, inca ceva: la cat incepe "rosu" la tine? Ca daca incepe la 12000 rpm nu-i bai sa se duca la pornire cu soc full la 5000 rpm. clickurile alea se simt daca pe tija aia de tragi mai exista o bila impinsa din lateral de un arc, doua chestii mici care pot fi pierdute usor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Magic4Ce Postat Septembrie 8, 2016 Share Postat Septembrie 8, 2016 A, inca ceva: la cat incepe "rosu" la tine? Ca daca incepe la 12000 rpm nu-i bai sa se duca la pornire cu soc full la 5000 rpm. Intră pe roșu la 11000 ture, e gradat până la 13000. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Septembrie 9, 2016 Share Postat Septembrie 9, 2016 clickurile alea se simt daca pe tija aia de tragi mai exista o bila impinsa din lateral de un arc, doua chestii mici care pot fi pierdute usor KLE-ul n-are sistemul asta deloc. Dar cele care-l au nu stau si intre "repere"? » Post actualizat in 09 Sep 2016 06:11 Intră pe roșu la 11000 ture, e gradat până la 13000. Atunci parerea mea e ca nu e nicio problema ca-ti urca la 5000 pentru cateva secunde atata timp cat il poti reduce apoi la 2500. Japonezu s-a gandit la toate, cu siguranta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Magic4Ce Postat Septembrie 9, 2016 Share Postat Septembrie 9, 2016 Mulțumesc tuturor pentru răspunsuri! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.