Ionescu Daniel Postat Mai 24, 2016 Share Postat Mai 24, 2016 Salut! De curand mi-am luat si eu un scuter, am avut set de 50 cc pe el si atingea viteza maxima de 55 km/h, caroseria este cam mare de fel. Am crezut ca nu se duce mai tare din cauza setului si a caroseriei asa ca am hotarat sa-i schimb setul, astazi i-am pus un set de 80 cc dar tot la fel trage. Deci sigur are limitator, doar ca nu stiu sigur unde este si nu prea as vrea sa-mi bag nasul asa aiurea sa stric ceva, vreau mai intai sa cer sfaturi celor priceputi, va multumesc mult si astept raspunsurile voastre. Stima! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Mai 24, 2016 Share Postat Mai 24, 2016 (editat) De curiozitate, stii ce categorie iti trebuie pentru +50cmc? Editat Mai 24, 2016 de mathe adrian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Berevoescu Mihai Postat Mai 24, 2016 Share Postat Mai 24, 2016 Salut, o sa-ti scriu in rezumat pentru ca pe mine cand m-a interesat problema asta am gasit o gramada de site-uri cu informatia ceruta de tine. Sunt doua limitari posibile: una la CDI pentru limitarea turatiei maxime si una la variator, o saiba care se pune intre piesele mobile ale variatorului pentru a impiedica apropierea lor peste o anumita limita si implicit limitarea raportului de transmisie intre motor si grupul final. Rezolvarile: CDI-ul se schimba (15 lei, made in china, fara racing sau alte figuri) iar saiba din variator, daca exista, se scoate. Daca dupa aceasta operatiune nu creste viteza se schimba rolele cu altele mai grele (eu aveam de 9 grame). Daca nici asa nu vrea, poti sa schimbi cureaua de transmisie cu una mai lata (chiar daca in fisa tehnica au aceleasi caracteristici, eu am observat ca mallosi mi-a scazut mult turatia motorului pentru aceeasi viteza fata de cureaua originala care si-a dat duhul dupa 3500km). Nu stiu ce varsta ai sau ce ai in cap de-ai vrut sa schimbi setul; eu ti-am dat informatiile strict din punct de vedere tehnic. Acum ceva timp si eu mi-am pus set de 80 pe un scuter de 50 asa ca nu te condamn pentru asta. Eu am vrut doar sa pot sa merg cu traficul prin localitati, pe DN, ca sa nu fiu mereu nevoit sa merg prin denivelarile de pe marginea drumului ca sa ma depaseasca ceilalti. Asa ca mare grija ce faci dupa ce reusesti sa-l faci sa prinda mai mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ionescu Daniel Postat Mai 25, 2016 Autor Share Postat Mai 25, 2016 Pai si daca ii pun un CDI Racing are ceva? Adica care sunt avantajele unui CDI Racing si unu universal made in china? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ionescu Daniel Postat Mai 26, 2016 Autor Share Postat Mai 26, 2016 Cu ala racing o sa mergi pe o roata. Pai si intr-un fel ma bucur ) Si am vazut ca nici alea racing nu sunt prea scumpe, adica am vazut ca pretul variaza intre 15 si 50 de lei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Maximo74 Postat Mai 26, 2016 Share Postat Mai 26, 2016 Cu ala racing o sa mergi pe o roata. ...cu siguranta acea roata o sa fie cea din fata. N-o sa fie mare diferenta la topspeed...doar in consumul de carburat,probabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ionescu Daniel Postat Mai 26, 2016 Autor Share Postat Mai 26, 2016 Imi poate spune si mie cineva unde este acel surub de la carburator care taie benzina? I-am schimbat CDI-ul, acum trece de 7000 RPM dar dupa ce trece, moare imediat.. Cred ca dupa nu mai primeste benzina, are cineva idee cam ce as putea sa-i fac? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Maximo74 Postat Mai 26, 2016 Share Postat Mai 26, 2016 poti schimba jicloarele din carb cu un kit de reparatie carb mai mare sau un carburator de cc mai mare care sa se potriveasca pe scuterul tau,daca ai carb original al scuterului s-ar puter sa nu se poata regla Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ionescu Daniel Postat Mai 26, 2016 Autor Share Postat Mai 26, 2016 poti schimba jicloarele din carb cu un kit de reparatie carb mai mare sau un carburator de cc mai mare care sa se potriveasca pe scuterul tau,daca ai carb original al scuterului s-ar puter sa nu se poata regla Pai am gasit pe diferite forumuri ca este un surub pe langa relanti... Doar ca nu prea imi dau seama care este, daca ma poate ajuta cineva este perfect, multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Maximo74 Postat Mai 26, 2016 Share Postat Mai 26, 2016 (editat) trebuie sa fie la iesire carb spre motor,dar e cam greu de accesat acum,cand e pe pozitia lui normala(carburatorul) » Post actualizat in 26 May 2016 13:59 https://youtu.be/BdQ836I6_E8l la sec 30 din film se vede acel surub Editat Mai 26, 2016 de Maximo74 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ionescu Daniel Postat Mai 26, 2016 Autor Share Postat Mai 26, 2016 trebuie sa fie la iesire carb spre motor,dar e cam greu de accesat acum,cand e pe pozitia lui normala(carburatorul) » Post actualizat in 26 May 2016 13:59 https://youtu.be/BdQ836I6_E8l la sec 30 din film se vede acel surub Pai acela nu este cel pentru aer? Sa-i reglezi aerul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
derkleine Postat Mai 26, 2016 Share Postat Mai 26, 2016 Vezi sa nu uiti sa ii pui si Ulei Racing ! Ca poate si de aia nu mere asa tare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ionescu Daniel Postat Mai 26, 2016 Autor Share Postat Mai 26, 2016 Vezi sa nu uiti sa ii pui si Ulei Racing ! Ca poate si de aia nu mere asa tare! Gluma de scuterist, ai incercat sa faci si tu o gluma si nu prea ti-a iesit... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
derkleine Postat Mai 26, 2016 Share Postat Mai 26, 2016 Gluma de scuterist, ai incercat sa faci si tu o gluma si nu prea ti-a iesit... Crezi ce vrei. Nu ma apuc acu sa caut topicul unde s-a discutat despre asa ceva. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Maximo74 Postat Mai 26, 2016 Share Postat Mai 26, 2016 e surub de amestec, da! daca era doar de aer era pozitionat undeva la "intrarea" in carburator,...bine...si asta-i pt functionarea motorului la ralanti, la ce vrei tu,ti-am spus mai sus ce ar trebui sa faci,bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin1972 Postat Iunie 5, 2016 Share Postat Iunie 5, 2016 nu are limitare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.