Sergiumihoc93 Postat Iunie 11, 2016 Share Postat Iunie 11, 2016 (editat) salutare tuturor, am trecut de curand de la un hm cre80 in 2 timpi la un kawasaki kxf250 din 2007, motorul merge foarte bine,ba chiar la inceput mi se parea foarte sensibil la acceleratie primele doua viteze, acum dupa circa 10 ore am inceput sa ma obisnuiesc cu el, fiind primul meu motor in 4 timpi as vrea cateva pareri/sfaturi de la priceputi cum trebuie intretinut motorul, ce trebuie schimbat la el etc, uleiul stiu ca se schimba la 15 ore de functionare. mai am o mica "problema" (cred) la pornire, si anume porneste putin mai greu, dupa circa 10 pedale, dupa vreo 5 pedale cu socul tras il dau la loc si mai dau cateva pana porneste (sau depinde de caz, uneori porneste fara soc, alteori cu socul tras), si uneori cu socul tras incercand sa il pornesc mai da cateva rateuri, pocneste destul de tare odata, as vrera sa imi spuneti daca e ceva normal, si cum se face corect pornirea. Editat Iunie 11, 2016 de Sergiumihoc93 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aragon Postat Iunie 19, 2016 Share Postat Iunie 19, 2016 pornirea cred ca e de la tine o sa te inveti cu timpul ulei schimbat la timp si calitativ filtru ulei filtru aer si restu consumabilelor lant pinioane ... si nu ai treaba .. fa cum scrie la carte si distreazate ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_b Postat Iunie 20, 2016 Share Postat Iunie 20, 2016 Pistonul cate ore are? Cam la 150 ore trebuie schimbat. De pornit greu poate fi si din carburator,adica trebuie reglat,curatat,o bujie noua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Iunie 20, 2016 Share Postat Iunie 20, 2016 pornirea cred ca e de la tine o sa te inveti cu timpul ulei schimbat la timp si calitativ filtru ulei filtru aer si restu consumabilelor lant pinioane ... si nu ai treaba .. fa cum scrie la carte si distreazate ... La carte scrie cu punct, virgula, cratima, chestii din astea grele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiumihoc93 Postat Iunie 20, 2016 Autor Share Postat Iunie 20, 2016 multumesc pt raspunsuri, cu pornirea m.am cam invatat, am iesit zilele trecute si dupa circa o ora de mers (mai mult la relanti fara prea multa forja), am oprit motorul si nu mai reuseam sa il pornesc, am dat la pedala vreo 10 minute pana a luato. pistonul nu stiu cand a fost schimbat, defapt nu stiu cam nimic despre reparatiile ce s.au facut la motor, stiu doar ca a fost umblat in el, atat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Iunie 20, 2016 Share Postat Iunie 20, 2016 Unele motoare au decompresor manual la rece sau la cald, adica o manetuta mica deasupra manetei de ambreiaj Altele au decompresor automat. Altele nu au mico manual mici automat, deci mecesita o anumita tehnica: sa duci motorul la punctul in care pistonul e in punctul cel mai de sus al miscarii si de acolo sa ii dai o pedala puternica. Al tau de care e? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_b Postat Iunie 20, 2016 Share Postat Iunie 20, 2016 sau,altele,ca in cazul crf-urilor ,au o maneta mica gen decompresor insa e soc pt pornire la cald. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiumihoc93 Postat Iunie 20, 2016 Autor Share Postat Iunie 20, 2016 al meu are decompresor manual deasupra ambreajului, culmea este ca abea ieri l,am observat, dupa o saptamana nici nu stiu cum se foloseste... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Iunie 20, 2016 Share Postat Iunie 20, 2016 Citeste aici: /index.php?/topic/649999-de-compresorul-manual-monocilindru/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aragon Postat Iunie 21, 2016 Share Postat Iunie 21, 2016 La carte scrie cu punct, virgula, cratima, chestii din astea grele. pai sa asculte de carte nu de bullshiturile ce se concep pe aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Iunie 22, 2016 Share Postat Iunie 22, 2016 Nea Aragon, ala era un comentariu ironic la adresa ta. Adica: "mai scrie si tu, omule, cu un punct, o virgula, o cratima, ceva". Dar nu-i bai. M-am uitat la cateva posturi ale tale, se pare ca e o chestie cronica. Apropos, stii ca o cratima face o diferenta enorma, nu? Una e sa spui "Am gasit o capra in trandafiri", si alta e "Am gasit-o capra in trandafiri" Grammar natzi strikes back. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.