Sari la conținut

sfaturi intretinere kawasaki kxf250


Sergiumihoc93
 Share

Postări Recomandate

salutare tuturor, am trecut de curand de la un hm cre80 in 2 timpi la un kawasaki kxf250 din 2007, motorul merge foarte bine,ba chiar la inceput mi se parea foarte sensibil la acceleratie primele doua viteze, acum dupa circa 10 ore am inceput sa ma obisnuiesc cu el, fiind primul meu motor in 4 timpi as vrea cateva pareri/sfaturi de la priceputi cum trebuie intretinut motorul, ce trebuie schimbat la el etc, uleiul stiu ca se schimba la 15 ore de functionare.

 

mai am o mica "problema" (cred) la pornire, si anume porneste putin mai greu, dupa circa 10 pedale, dupa vreo 5 pedale cu socul tras il dau la loc si mai dau cateva pana porneste (sau depinde de caz, uneori porneste fara soc, alteori cu socul tras), si uneori cu socul tras incercand sa il pornesc mai da cateva rateuri, pocneste destul de tare odata, as vrera sa imi spuneti daca e ceva normal, si cum se face corect pornirea.

post-94401-0-28159300-1465653152_thumb.jpg

post-94401-0-15142900-1465653156_thumb.jpg

Editat de Sergiumihoc93
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

pornirea cred ca e de la tine o sa te inveti cu timpul ulei schimbat la timp si calitativ filtru ulei filtru aer si restu consumabilelor lant pinioane ... si nu ai treaba .. fa cum scrie la carte si distreazate ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pornirea cred ca e de la tine o sa te inveti cu timpul ulei schimbat la timp si calitativ filtru ulei filtru aer si restu consumabilelor lant pinioane ... si nu ai treaba .. fa cum scrie la carte si distreazate ...

La carte scrie cu punct, virgula, cratima, chestii din astea grele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc pt raspunsuri, cu pornirea m.am cam invatat, am iesit zilele trecute si dupa circa o ora de mers (mai mult la relanti fara prea multa forja), am oprit motorul si nu mai reuseam sa il pornesc, am dat la pedala vreo 10 minute pana a luato.

 

pistonul nu stiu cand a fost schimbat, defapt nu stiu cam nimic despre reparatiile ce s.au facut la motor, stiu doar ca a fost umblat in el, atat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Unele motoare au decompresor manual la rece sau la cald, adica o manetuta mica deasupra manetei de ambreiaj Altele au decompresor automat. Altele nu au mico manual mici automat, deci mecesita o anumita tehnica: sa duci motorul la punctul in care pistonul e in punctul cel mai de sus al miscarii si de acolo sa ii dai o pedala puternica.

Al tau de care e?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La carte scrie cu punct, virgula, cratima, chestii din astea grele.

pai sa asculte de carte nu de bullshiturile ce se concep pe aici

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nea Aragon, ala era un comentariu ironic la adresa ta. Adica: "mai scrie si tu, omule, cu un punct, o virgula, o cratima, ceva".

Dar nu-i bai. M-am uitat la cateva posturi ale tale, se pare ca e o chestie cronica.

 

Apropos, stii ca o cratima face o diferenta enorma, nu? Una e sa spui "Am gasit o capra in trandafiri", si alta e "Am gasit-o capra in trandafiri"

 

Grammar natzi strikes back.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...