Sari la conținut

Probleme motocross Honda


BRider
 Share

Postări Recomandate

Buna. Am un motocross honda crf 250 din '92. In ultima perioada tot se ineca, curatam bujia si pornea imediat. La un moment dat s-a turat singur la maxim, am reusit sa-l opresc, apoi a pornit foarte greu, dupa ce am reusit sa-l pornesc am mers putin si iar acelasi lucru: s-a turat singur la maxim, Acum nu mai reusesc sa-l pornesc.

Aveti vreo sugestie?

Mentionez ca am schimbat uleiul de amestec, inainte avea ceva Motul 2T si acum am pus MOL 2T 'low smoke formula'. Sa fie din cauza uleiului?

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

curata si verifica carburatorul si filtrul de aer....faptul ca se inneaca trebuia sa-ti dea de inteles ca ai o problema pe carburatie de amestec prea bogat sau dezechilibrat....turatia la maxim mai poate fi si din cauza amesecului prea bogat plus aer fals dintre carburator si cilindru.......valva reeed ( sau in limbaj popular "muzicuta) ai verificat-o?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

curata si verifica carburatorul si filtrul de aer....faptul ca se inneaca trebuia sa-ti dea de inteles ca ai o problema pe carburatie de amestec prea bogat sau dezechilibrat....turatia la maxim mai poate fi si din cauza amesecului prea bogat plus aer fals dintre carburator si cilindru.......valva reeed ( sau in limbaj popular "muzicuta) ai verificat-o?

O sa verific carburatorul si filtrul. Nu am verificat nici valva reed, doar cu bujia am lucrat :D. Mersi de sfat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut si eu un Cr din 2004 si nu am avut asemenea probleme.. Nu ma pricep prea bine la partea mecanica dar, problema cu turatia nu cred ca poate fi din filtru sau carburator.. chestia cu pornirea posibil sa fie din carburator..

Ca sa iti dai seama daca e de la carburator, scoate furtunasul de benzina din rezervor(lasa-l bagat in carburator), baga-l in pompa si baga cateva pompe pana vezi ca circula aerul mai usor, si dupa incearca sa o pornesti.. daca merge inseamna ca ai ceva la carburator..(gunoaie cel mai probabil), daca nu, posibil sa trebuiasca sa ii tragi o segmentare.

Si ca ulei de amestec recomand Motul 800( putin mai scump , dar foarte bun.. Cel cu motocicleta de cross pe el)

Bafta! :)

 

Motorul e in doi timpi.CR.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Am avut si eu un Cr din 2004 si nu am avut asemenea probleme.. Nu ma pricep prea bine la partea mecanica dar, problema cu turatia nu cred ca poate fi din filtru sau carburator.. chestia cu pornirea posibil sa fie din carburator..

Ca sa iti dai seama daca e de la carburator, scoate furtunasul de benzina din rezervor(lasa-l bagat in carburator), baga-l in pompa si baga cateva pompe pana vezi ca circula aerul mai usor, si dupa incearca sa o pornesti.. daca merge inseamna ca ai ceva la carburator..(gunoaie cel mai probabil), daca nu, posibil sa trebuiasca sa ii tragi o segmentare.

Si ca ulei de amestec recomand Motul 800( putin mai scump , dar foarte bun.. Cel cu motocicleta de cross pe el)

Bafta! :)

 

200_s.gif

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...