Darius Matei Postat Iunie 22, 2016 Share Postat Iunie 22, 2016 Salut,nu stiu daca am ales bine aici topicul.De vreo 1 an si ceva ma tot tenteaza sa imi cumpar un motor.Acum am 14 ani,am vorbit cu parinti si au zis ca vor fii de acord doar daca voi fii foarte responsabil cu aceasta chestie si daca voi purta mereu echipament de protectie.As vrea sa imi cumpar un motocross , buget pana in 700e Am 1,73 58 de kgDaca ma puteti ajuta cu ceva pareri ..Multumesc frumos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cătălin Robert Postat Iunie 22, 2016 Share Postat Iunie 22, 2016 Depinde și ce vrei sa faci.. Motocross sau enduro? Știi pe ce se bazează fiecare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Darius Matei Postat Iunie 22, 2016 Autor Share Postat Iunie 22, 2016 Pai Enduro se bazeaza mai mult pe padure Iar cross-ul pe asfalt..inca sunt incepator in aceasta chestie.. Stau la tara nu mi-am trebui chiar nu stiu ce. As vrea doar sa dau o tura pe padure,mai mult cu cărări. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iunie 22, 2016 Share Postat Iunie 22, 2016 (editat) Cross-ul inseamna pista de pamant cu trambuline. Si club. De cross nu te apuci de unul singur. Cluburile de cross sunt la tara, deci exact unde stai tu . Editat Iunie 22, 2016 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...