comunistu Postat Iunie 26, 2016 Share Postat Iunie 26, 2016 Va salut.detin un gas gas ec 250 din 98 si face urmatoarea chestie :daca merg cu el subturat pe zone mai dificile si incerc sa il accelerez incepe sa balbaie si abia dupa cateva secunde isi revine.sau daca incerc sa il turez in gol mormaie asa ca si cum ar fi inecat si dupa aceea se tureaza curat.imi termina bujiile cam la 2 iesiri de cate 4 ore.bjia e neagra si plina de ulei.Daca stiti ce jigloare si cui dozator ar trebuii sa pun pe carburator.multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iunie 26, 2016 Share Postat Iunie 26, 2016 Pt inceput, incearca doar sa muti mai sus siguranta de pe cui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CazyRO Postat Iunie 26, 2016 Share Postat Iunie 26, 2016 Va salut.detin un gas gas ec 250 din 98 si face urmatoarea chestie :daca merg cu el subturat pe zone mai dificile si incerc sa il accelerez incepe sa balbaie si abia dupa cateva secunde isi revine.sau daca incerc sa il turez in gol mormaie asa ca si cum ar fi inecat si dupa aceea se tureaza curat.imi termina bujiile cam la 2 iesiri de cate 4 ore.bjia e neagra si plina de ulei.Daca stiti ce jigloare si cui dozator ar trebuii sa pun pe carburator.multumesc Prima data zi-ne ce setari ai tu in carburator: pilot jet cui - needdle/clip main jet de ex la ktm am asa: pilot jet 35 cui N8RH / pozitia 2 (se numara de sus in jos) Main jet 160 Cum a zis si Andrei, incearca si ridica siguranta 2 pozitii mai sus, adica saraceste amestecul pe cui cu 2 pozitii si pune alt pilot jet mai mic, daca ai PJ de 40 incearca un 35, dar sa nu uiti sa reglezi aerul). E IMPORTANT sa faci toate astea cu filtru de aer curat si uns. Pilot jet si Main jet poti lua de la orice carburator, chiar de la 4t, honda crf, yamaha yzf/wr, etc. Cauta in carburatorul prietenilor, numai sa te lase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_b Postat Iunie 27, 2016 Share Postat Iunie 27, 2016 In primul rand desfa carbu si vezi ce ai acolo. Pe urma iti zicem mai concret ce e de facut. Poate deja siguranta e la ultima increstatura si atunci nu mai ai unde sa o muti si automat trebuie ac cu profil mai sărac. In al doilea rand e important pilot jetul sau jiglorul de relanti,care ar fi ok pt tine undeva intre 40-38. Fiind carburator de 38mm ai nevoie de mai multă benzina fata de modelele mai noi sau fata de ktm modele dupa 2005. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
comunistu Postat Iunie 27, 2016 Autor Share Postat Iunie 27, 2016 Multumesc pentru raspunsuri !Pilot jet 55,siguranta este pusa pe prima crestatura de sus(cuiul este lasat jos maxim)Main jet 148, filtru aer nou,carburatorul curatat la ultrasunete, testat cu pompita de vacum sa nu scape cuiul. unde as gasi un set de jigloare? multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iunie 27, 2016 Share Postat Iunie 27, 2016 Cred ca ai amestecul prea bogat doar pe relanti. PilotJet 55 e imens. Oricat ai invarti de surubel, tot prea bogat ramane. Eventual il inchizi de tot si obtii relantiul din acceleratie. Dar nu e OK asa. MainJet 148 pare foarte mic dar asta influenteaza doar la turatii marii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
comunistu Postat Iunie 27, 2016 Autor Share Postat Iunie 27, 2016 Chestia este ca nici la relanti nu sta..surubelul pentru reglajul relantiului l-am strans maxim si am intins cablul de acceleratie dar nu e ok asa.in ture merge bine nu are probleme, doar in ture mici si relanti . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iunie 27, 2016 Share Postat Iunie 27, 2016 Deci fa rost de un jigler de relanti mai mic. Mult mai mic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
comunistu Postat Iunie 27, 2016 Autor Share Postat Iunie 27, 2016 O sa incerc cu unul de 38.sa vad cum merge. va tin la curent Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_b Postat Iunie 28, 2016 Share Postat Iunie 28, 2016 Prea mic 38, cumpara 40 respectiv 42 si 175 pe main jet. Ce cod e cuiul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iunie 28, 2016 Share Postat Iunie 28, 2016 Ia cu imprumut intai. Cand ii vei nimeri dimensiunea optima, cumperi unul nou. E vre-o 40 lei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_b Postat Iunie 28, 2016 Share Postat Iunie 28, 2016 Sau 15 lei la orice magazin de piese auto,sa caute în autonet. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
comunistu Postat Iunie 28, 2016 Autor Share Postat Iunie 28, 2016 Am facut rost si de unul de 42.o sa incep cu cel de 38 si daca nu merge trec la ala de 42 sa vad. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iunie 28, 2016 Share Postat Iunie 28, 2016 N-am incercat dar am auzit ca este o mare diferenta calitativa intre jiglerele ieftine si cele originale. E doar o gaura, stiu, dar 40 lei nu e o avere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_b Postat Iunie 28, 2016 Share Postat Iunie 28, 2016 Eu am incercat si nu am vazut diferenta. Nici pe pilot nici pe main jet. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sher Postat Iulie 1, 2016 Share Postat Iulie 1, 2016 Main jet este foarte mic(depinde totusi si ce ac ai). In ture inalte poti sa ramai fara benzina si sa gripezi pistonul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
comunistu Postat Iulie 3, 2016 Autor Share Postat Iulie 3, 2016 Va salut din nou.Am venit cu vesti despre ''problema '' carburatiei.am pus asa; pilot jet 38,main jet 148,cuiul n1ec cu siguranta pusa in al doilea canal de sus in jos.acum se comporta bine, sta in relanti , nu mai balbaie,de tras trage foarte bine.acum ar mai fi o intrebare ,la mine reglajul avansului este la jumate,deci la mijlocul gaurii ovale de reglaj.ar avea vre-un efect daca as modifica reglajul respectiv ?adica sa il maxim in fata sau max spate?multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_b Postat Iulie 4, 2016 Share Postat Iulie 4, 2016 148 e extrem de mic ,o sa iti distrugi motorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
comunistu Postat Iulie 4, 2016 Autor Share Postat Iulie 4, 2016 Atunci o sa il trec pe 160.am gasit in manual undeva ascuns ca i trebuie de 160.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_b Postat Iulie 5, 2016 Share Postat Iulie 5, 2016 Eu as pune 175. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.