Sari la conținut

Problema jeting gas gas ?


Postări Recomandate

Va salut.detin un gas gas ec 250 din 98 si face urmatoarea chestie :daca merg cu el subturat pe zone mai dificile si incerc sa il accelerez incepe sa balbaie si abia dupa cateva secunde isi revine.sau daca incerc sa il turez in gol mormaie asa ca si cum ar fi inecat si dupa aceea se tureaza curat.imi termina bujiile cam la 2 iesiri de cate 4 ore.bjia e neagra si plina de ulei.Daca stiti ce jigloare si cui dozator ar trebuii sa pun pe carburator.multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut.detin un gas gas ec 250 din 98 si face urmatoarea chestie :daca merg cu el subturat pe zone mai dificile si incerc sa il accelerez incepe sa balbaie si abia dupa cateva secunde isi revine.sau daca incerc sa il turez in gol mormaie asa ca si cum ar fi inecat si dupa aceea se tureaza curat.imi termina bujiile cam la 2 iesiri de cate 4 ore.bjia e neagra si plina de ulei.Daca stiti ce jigloare si cui dozator ar trebuii sa pun pe carburator.multumesc

Prima data zi-ne ce setari ai tu in carburator:

pilot jet

cui - needdle/clip

main jet

de ex la ktm am asa:

pilot jet 35

cui N8RH / pozitia 2 (se numara de sus in jos)

Main jet 160

 

Cum a zis si Andrei, incearca si ridica siguranta 2 pozitii mai sus, adica saraceste amestecul pe cui cu 2 pozitii si pune alt pilot jet mai mic, daca ai PJ de 40 incearca un 35, dar sa nu uiti sa reglezi aerul). E IMPORTANT sa faci toate astea cu filtru de aer curat si uns.

Pilot jet si Main jet poti lua de la orice carburator, chiar de la 4t, honda crf, yamaha yzf/wr, etc. Cauta in carburatorul prietenilor, numai sa te lase :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primul rand desfa carbu si vezi ce ai acolo. Pe urma iti zicem mai concret ce e de facut. Poate deja siguranta e la ultima increstatura si atunci nu mai ai unde sa o muti si automat trebuie ac cu profil mai sărac. In al doilea rand e important pilot jetul sau jiglorul de relanti,care ar fi ok pt tine undeva intre 40-38. Fiind carburator de 38mm ai nevoie de mai multă benzina fata de modelele mai noi sau fata de ktm modele dupa 2005.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru raspunsuri !Pilot jet 55,siguranta este pusa pe prima crestatura de sus(cuiul este lasat jos maxim)Main jet 148, filtru aer nou,carburatorul curatat la ultrasunete, testat cu pompita de vacum sa nu scape cuiul. unde as gasi un set de jigloare? multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca ai amestecul prea bogat doar pe relanti. PilotJet 55 e imens. Oricat ai invarti de surubel, tot prea bogat ramane. Eventual il inchizi de tot si obtii relantiul din acceleratie. Dar nu e OK asa.

MainJet 148 pare foarte mic dar asta influenteaza doar la turatii marii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chestia este ca nici la relanti nu sta..surubelul pentru reglajul relantiului l-am strans maxim si am intins cablul de acceleratie dar nu e ok asa.in ture merge bine nu are probleme, doar in ture mici si relanti .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-am incercat dar am auzit ca este o mare diferenta calitativa intre jiglerele ieftine si cele originale. E doar o gaura, stiu, dar 40 lei nu e o avere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut din nou.Am venit cu vesti despre ''problema '' carburatiei.am pus asa; pilot jet 38,main jet 148,cuiul n1ec cu siguranta pusa in al doilea canal de sus in jos.acum se comporta bine, sta in relanti , nu mai balbaie,de tras trage foarte bine.acum ar mai fi o intrebare ,la mine reglajul avansului este la jumate,deci la mijlocul gaurii ovale de reglaj.ar avea vre-un efect daca as modifica reglajul respectiv ?adica sa il maxim in fata sau max spate?multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...