George Șipoş Postat Iunie 29, 2016 Share Postat Iunie 29, 2016 Am o problema foarte ciudata, chiar si pentru mecanicii la care am fost. Primadata am observat ca motocicleta nu mai pornea decat impinsa in viteza a 2a. De subliniat ca instalatia era perfecta, au fost verificate toate firele si era curent in toate, pur si simplu apasam butonul de pornire si nu se intampla nimic, nici macar un sunet de incercare, de scanteie, Dupa multe consultate cu service-urile din oras nu am descoperit problema. Azi am observat o chestie ciudata: Pornesc motocicleta, ma plimb cu ea si cand o opresc si o parchez nu imi intra la liber, tot sarea in a 2a, am pus piciorul la motocicleta si s-a oprit de la oprirea de securitate (de la picior). Dupa ceva timp am incercat sa o pornesc iar si nu mai pornea, iar trebuia sa o imping. Eu am observat ca atunci cand opresc motocicleta si intra de primadata la liber, cand vreau sa o pornesc, ea porneste si atunci cand o opresc si nu vrea sa intre la liber, cand urmeaza sa o pornesc nu mai porneste. Care ar putea fi problema? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zahei Postat Iunie 29, 2016 Share Postat Iunie 29, 2016 daca ai un contact la maneta de ambreiaj, verifica-l daca e defect sau daca are firele rupte. multe modele de motociclete au un contact de siguranta la maneta de ambreiaj, ca sa nu porneasca daca e in viteza si nu ai ambreiajul tras. p.s.: piciorul de la motocicleta se numeste cric. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George Șipoş Postat Iunie 29, 2016 Autor Share Postat Iunie 29, 2016 daca ai un contact la maneta de ambreiaj, verifica-l daca e defect sau daca are firele rupte. multe modele de motociclete au un contact de siguranta la maneta de ambreiaj, ca sa nu porneasca daca e in viteza si nu ai ambreiajul tras. p.s.: piciorul de la motocicleta se numeste cric. Cand nu pornea motocicleta, am incercat sa trag ambreiajul, nici asa nu pornea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emotion Postat Iunie 29, 2016 Share Postat Iunie 29, 2016 (editat) Exista mai multi senzori de siguranta la o moto ... unul e cel de la cric, care din cate am inteles lucreaza corect la tine, al doilea este la ambreiaj si nu te lasa sa pornesti moto daca e in viteza si ambreiajul nu e tras, parerea mea e ca acolo e problema. sorry, acum am vazut raspunsul lui Zahei ... Poti trage ambreiajul, daca senzorul e defect si nu sesizeaza asta ... degeaba Editat Iunie 29, 2016 de Emotion Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George Șipoş Postat Iunie 29, 2016 Autor Share Postat Iunie 29, 2016 (editat) Exista mai multi senzori de siguranta la o moto ... unul e cel de la cric, care din cate am inteles lucreaza corect la tine, al doilea este la ambreiaj si nu te lasa sa pornesti moto daca e in viteza si ambreiajul nu e tras, parerea mea e ca acolo e problema. sorry, acum am vazut raspunsul lui George ... Poti trage ambreiajul, daca senzorul e defect si nu sesizeaza asta ... degeaba Poi daca ar fii senzorul de la ambreiaj defect, nu ar trebuii sa am probleme cu el si in mers? Sau de exemplu eu obisnuiesc sa tin ambreiajul in vitaza 1 la semafor, niciodata nu am patit sa-mi smaceasca motocicleta. P,S, Sunt sanse sa fie problema de la releul de pornire chiar daca primeste curent peste tot? Editat Iunie 29, 2016 de George Șipoş Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zahei Postat Iunie 29, 2016 Share Postat Iunie 29, 2016 senzorul de la ambreiaj actioneaza doar la pornire, nu in mers. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Klaus23AB Postat Iunie 30, 2016 Share Postat Iunie 30, 2016 Spune-ne si modelul/anul ... La R6, spre exemplu, cand stai pe loc si e pe cric poti sa o pornesti doar cand este cutia in neutru... Daca e cutia in viteza si ai moto pe cric nu iti porneste.. Poate sa fie senzorul de la cric... Sunt mai multe posibilitati... Fiecare model are cate o buba.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cooler Postat Iunie 30, 2016 Share Postat Iunie 30, 2016 Poti verifica usor la releul de pornire cu un aparat de masura daca crezi ca nu ai auzul suficient de fin. E posibil sa fie defect.. » Post actualizat in 30 Jun 2016 07:35Daca releul iti cupleaza tot timpul si ai tensiune catre electromotor atunci sunt periile/colectorul de la electromotor uzate si super-oxidate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iunie 30, 2016 Share Postat Iunie 30, 2016 fa-i o punte la releul de pornire pe bornele principale! se lasa cu scantei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Iunie 30, 2016 Share Postat Iunie 30, 2016 ai doua probleme, una pe electrica din cauza careia nu o poti porni la demaror (senzor ambreiaj, electromotor dus, etc.) si una in cutie/ambreiaj din cauza careia nu poti scoate la neutru cit timp merge motorul. Pt asta a 2-a in prima faza regleaza jocul la ambreiaj si ralantiul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zahei Postat Iunie 30, 2016 Share Postat Iunie 30, 2016 m-am abonat la topic. e amuzant Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Iunie 30, 2016 Share Postat Iunie 30, 2016 m-am abonat la topic. e amuzant ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.