Robert Stoean Postat Iulie 11, 2016 Share Postat Iulie 11, 2016 Salut, Am o Honda CBR f4i 2001 si am o problema cu relantiul. La rece motocicleta porneste ok, relantiul sta pe la 1500. Dupa ce se incalzeste, relantiul incepe sa scada ajungand intr-un final la 0, omorand motorul. Apoi porneste doar daca o accelerez, cand dau drumul acceleratiei murind din nou. Pe scurt, nu mai tine relantiul deloc la cald. A mai intalnit cineva problema asta sau stie de la ce ar putea fi? P.S. : De curand am avut probleme cu releul de incarcare (acum aprox vreo 200 de km), pe care l-am schimbat la un service in Bucuresti. Credeti ca ar putea avea vreo legatura? Merci frumos! O zi buna, Robert Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
unaetnumitsirc Postat Iulie 11, 2016 Share Postat Iulie 11, 2016 Ceva asemanator am patit eu. Imi cobora la 8/900 de ture, dar nu imi murea motorul. A fost de la injectie la mine si dupa o reglare/sincronizare etc cum se zice, am scapat de problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Stoean Postat Iulie 11, 2016 Autor Share Postat Iulie 11, 2016 Si poti recomanda service-ul/mecanicul la care ai facut asta daca ai fost multumit de el? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
unaetnumitsirc Postat Iulie 11, 2016 Share Postat Iulie 11, 2016 La Clavi am fost, de altfel doar la el ma duc de ani buni si nu am avut probleme. E un tip onest. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Stoean Postat Iulie 11, 2016 Autor Share Postat Iulie 11, 2016 poti lasa te rog niste date de contact? Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
high_voltage_tm Postat Iulie 11, 2016 Share Postat Iulie 11, 2016 (editat) Ai incercat sa insurubezi de reglajul care-ti tine relantiul? Cauta-l si incearca sa-l rotesti spre dreapta. Cand motorul e rece, relantiul e tinut sus de un "soc automat"; dupa ce motorul se incalzeste putin, ar trebui sa ramana la relantiul reglat din chestia aia neagra de pe langa rezervor @sirc, faza cu injectia ti-a zis-o mecanicu? Editat Iulie 11, 2016 de high_voltage_tm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Stoean Postat Iulie 11, 2016 Autor Share Postat Iulie 11, 2016 Am incercat dar fara niciun efect... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iulie 11, 2016 Share Postat Iulie 11, 2016 (editat) Verifica regulatorul de presiune sa nu fie membrana de vacum sparta. » Post actualizat in 11 Jul 2016 14:22 Il gasesti pe rampa de injectie in stanga. Editat Iulie 11, 2016 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.