Sari la conținut

Probleme relanti Honda CBR f4i 2001


Postări Recomandate

Salut,

 

 

Am o Honda CBR f4i 2001 si am o problema cu relantiul.

La rece motocicleta porneste ok, relantiul sta pe la 1500. Dupa ce se incalzeste, relantiul incepe sa scada ajungand intr-un final la 0, omorand motorul. Apoi porneste doar daca o accelerez, cand dau drumul acceleratiei murind din nou.

Pe scurt, nu mai tine relantiul deloc la cald. A mai intalnit cineva problema asta sau stie de la ce ar putea fi?

 

 

P.S. : De curand am avut probleme cu releul de incarcare (acum aprox vreo 200 de km), pe care l-am schimbat la un service in Bucuresti. Credeti ca ar putea avea vreo legatura?

 

Merci frumos!

O zi buna,

Robert

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai incercat sa insurubezi de reglajul care-ti tine relantiul? Cauta-l si incearca sa-l rotesti spre dreapta. Cand motorul e rece, relantiul e tinut sus de un "soc automat"; dupa ce motorul se incalzeste putin, ar trebui sa ramana la relantiul reglat din chestia aia neagra de pe langa rezervor ;)

 

@sirc, faza cu injectia ti-a zis-o mecanicu? :)

Editat de high_voltage_tm
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Verifica regulatorul de presiune sa nu fie membrana de vacum sparta.

» Post actualizat in 11 Jul 2016 14:22

 

Il gasesti pe rampa de injectie in stanga.

Editat de TNG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...