Sari la conținut

Problema aerisire frane Honda Hornet '04


Postări Recomandate

Salut,


Se da urmatoarea problema: Schimb de placute si lichid de frana.


Am schimbat placutele fara niciun fel de problema, curatat etrierii cu TRV, lustruit, etc. Acum intervine problema, am desfacut aerisitoarele de la ambii etrieri si am evacuat tot lichidul de frana prin actionarea manetei de frana. ( am vazut (youtube), dupa, ca la schimbul de lichid lichidul se extrage cu o siringa din rezervor si se completeaza cu cel nou).


Acum nu mai reusesc ca fac vacum in instalatie. Precizez ca am incercat cam tot ce se poate ( rezervorul plin cu capacul montat si aerisire ambele etriere, aerisire cu furtunasul introdus in bidonul cu lichid, etc.)


Orice sfat e binevenit!


:bier:


Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sus de tot cum vine bidonasul?Eu am patit asa la Cbr.Avea o mica alungire din pompa in sus,si tot aveam aer pe instalatie,draci/dumnezei ca nu stiam de unde se trage buba-maneta moale.Am luat la mana furtunele si am depistat cauza.Ai incercat sa apesi maneta,faci compresie,desfaci aerisitorul un pic si tot asa...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aseara am facut aerisirea clasica ( tip dacia 1310 ) numai ca diferenta e ca am dat la maneta de frana in loc de pedala, timp de 1h jumatate. Trei trageri de maneta, deschidere aerisitor, trei trageri de maneta, deschidere aerisitor, si tot asa incontinuu fara a avea nici cel mai mic semn ca maneta s-ar intari. Plus ca pe furtunel nu se mai vedea nicio bula de aer.

suhVSjd.jpg

Editat de Pan_Ku
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aeriseste pompa.

Pui un furtun transparent pe niplul de aerisire al etrierului .

Desfaci niplul si lasi sa se stranga 10-15 cm de lichid in el fara bule de aer.

Cu o pompa de aer te adaptezi cumva la capatul liber al furtunului si faci presiune usor sa trimiti lichidul inapoi in etrier.

In mod normal daca pompa de frana nu este aerisita o sa vezi ca se ridica bule mici din rezervorul pompei de frana.

Daca ies bule in rezervor mai pompezi sa iasa pe furtunul de jos si pe urma invers cu pompa de jos mana nu iti mai ies bule.

Daca nu ai presiune in pompa faci acelasi lucru si cu celalalt etrier.

Daca nu ai ramas fara lichid in pompa cand ai facut schimbul nu vad de ce sa ai aer pe instalatie.

Adica este posibil ca garniturile sa fie uzate si de asta sa nu faca presiune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am umplut rezevorul de lichid de frana 3/4 (treisferturi), am pus furtunelui la unul din aerisitoare, dupa care am dat la maneta pana am reusit sa umplu furtunasul cu lichid.

Odata furtunasul umplut si ne avand pistol de vacum sau o seringa mare, am deschis aerisitorul si m-am folosit de plamanii din dotare pentru a impinde lichidul de jos in sus catre rezervor.(important e sa sufli pana mai ramane lichid pe furtun pentru a nu baga are in instalatie)

Cam am inceput sa suful pe furtun, au inceput sa se auda bulele care ieseau in rezervor.

Am repetat operatiune de doua ori la ambii etrieri, dupa aerisire ( de care nu mai era nevoie pentru ca iesie tot aerul din instalatie ) si in final o bere rece.

:cheers: :cheers: :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...