Sari la conținut

Honda XL600R (an 85) aer fals -reglaj


djwilly
 Share

Postări Recomandate

va salut,

 

a mea capra porneste relativ bine, dar daca acelerez brusc motorul moare si face un pop. Nu imi dau seama daca e in toba sau carburator...

In schimb daca o turez treptat, se tureaza corect si suna corect.

Pariul meu este pe amestecul aer/benzina.

In manualul de xl600r vorbeste (aiurea ) de un Pilot screw: http://www.hondaxl.it/download/Manuali/XL600R_honda/part_04_bis.pdf

La mine este doar o gaura acolo jos fara filet fara nimic, deci nu am ce regla asa cum zice acolo.

Supapele sunt noi, reglate, lantul de distributie nou.

Relantiul stabil la 1300RPM

Carburatorul l-am curatat cu spray de carb.

 

Imi poate spune cineva daca am omis vreun reglaj la carburatoare? sau altceva?

 

 

mersi.

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu are dop. Mai am o pereche de carburatoare. Si nici alea nu au dop.

 

mersi

Gaura aia...are cumva vreun dop alb, din plastic?


» Post actualizat in 17 Aug 2016 10:32

am verificat si schimbat colierele de pe admisier. De asemenea si o-ring tot de la admisie ca sa evit aerul fals.

Daca pun spray de pornire sau altceva pe admisie, nu schimba turatia.

Cred ca poti porni motorul si pulveriza putina benzina sau spray de curatat carburatorul pe exteriorul galeriilor de admisie, in zona garniturilor, daca trage aer fals motorul ar trebui sa-si schimbe turatia.

 

http://www.popularmechanics.com/cars/how-to/a3094/how-to-find-a-vacuum-leak/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"sincronizare" deficitara intre regimul de ralanti si cel de acceleratie... practic ramane un "gol" in perioada in care incepe sa deschida gazul, prin care baga mai mult aer decat este cazul.

 

cum arata bujia?

OK, intaleg, dar cum scap de acest gol? bujia este negricioasa , evident de undeva ia aer fals...

dar reglajul de relanti tine motorul la relanti, air surubuld e aer este la 1tura, daca il inchid putin parca se imbunatateste putin situatia, daca il deschid nu se intmpla nimic.

DAca il deschid 3 ture moare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

OK, intaleg, dar cum scap de acest gol? bujia este negricioasa , evident de undeva ia aer fals...

dar reglajul de relanti tine motorul la relanti, air surubuld e aer este la 1tura, daca il inchid putin parca se imbunatateste putin situatia, daca il deschid nu se intmpla nimic.

DAca il deschid 3 ture moare.

Inseamna ca ai prea multa benzina ....

 

acul de dozaj este pus unde trebuie?

ai membrana de vacuum pe carburator? este intreaga?

socul inchide bine?

Editat de florinelu07
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intaleg afirmatia, se poate sa ia prea multa benzina.

Cuiul punctor in ambele carburatoare pare sa fie la locul potrivit. Carburatorul curge putin cand NU e pornit motorul; dar cred ca e din cauza garniturilor uzate de la paharele.

Se poate sa traga aer fals de la paharele?

Membrana de vid nu are, este pe butuci de aluminiu (am uitat cum le spune, jigloare?)

daca socul inchide bine, hmmm??? buna intrebare.

Cred ca la momentul ast, singura optiune imi ramane sa cumpar 2x kit-uri de reconstruit carburatoarele cu garnituri si etc. sa vedem apoi...

Dar imi puteti spune si mie ,care este pozitia standard al surubului de aer (ala galben ascutit care intra in carburator)? 1tura?

Apoi care este pozitia standard a surubului de relanti(cel care ridica putin sau coboara jiglorul din carburatorul din stanga) tot 1 tura?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intaleg afirmatia, se poate sa ia prea multa benzina.

Cuiul punctor in ambele carburatoare pare sa fie la locul potrivit. Carburatorul curge putin cand NU e pornit motorul; dar cred ca e din cauza garniturilor uzate de la paharele.

Se poate sa traga aer fals de la paharele?

Membrana de vid nu are, este pe butuci de aluminiu (am uitat cum le spune, jigloare?)

daca socul inchide bine, hmmm??? buna intrebare.

Cred ca la momentul ast, singura optiune imi ramane sa cumpar 2x kit-uri de reconstruit carburatoarele cu garnituri si etc. sa vedem apoi...

Dar imi puteti spune si mie ,care este pozitia standard al surubului de aer (ala galben ascutit care intra in carburator)? 1tura?

Apoi care este pozitia standard a surubului de relanti(cel care ridica putin sau coboara jiglorul din carburatorul din stanga) tot 1 tura?

 

la 2 ture, nu prea ai cum sa dai gres....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, e posibil. Oricum la el e asa bujia pt ca banuiesc ca nu a deplasat-o un pic, doar testele pe loc. Pt. rateuri pe admisie sunt mai multe cauze posibile. Trebuie verificata aprinderea. Mie mi se intamplase la TDM asa ceva, aflu mult mai tarziu ca de fapt chiulasa era slabita: sub2000rpm tragea cate un rateu pe admisie, uneori mai slab, alteori mai puternic. Dupa, fara probleme - bujiile caramizii, putin inchise la culoare. Acum, sansele sa se intample fix acelasi lucru, sunt mici, insa daca carburiciurile nu mai au alte reglaje sau alte verificari, trebuie mers mai departe si localizat exact rateul daca e pe evacuare sau admisie.

Editat de Banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mersi de pareri, intadevar am gasit cartea deja demult. Cand am primit motorul in 3 cutii mari de lem (cadru, motor,acareturi).

Am asamblat tot cu greselile si rectificariled e rigoare inclusiv un piston wiseco cu cota mai , mare.

AM mers cu el azi inca o tura prin padure si trage bine in general dar nu trebuie bruscat acceleratorul ca se opreste motorul facand o bufnitura. Incep sa cred ca in esapament.

Ceea ce nu prea suna bine.

Rectific afirmatia de maidevreme, am dat jos bujia si e alba e interior(in ciuda diferitelor reglaje).Deci e prea sarac amestecul , dar de unde ia aer fals nu imi daus seama ca am golit un flason de spary de pornire peste tot si nu a sarit turatia absolut deloc.

 

Eek are dreptate, trebuie sa dau din nou jos carburatoarele si sa vad cu amanuntul ce pute acolo.Am sa fac asta indata ce vin cele 2 kituri de carburator. Am sa postez rezolutia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mersi de pareri, intadevar am gasit cartea deja demult. Cand am primit motorul in 3 cutii mari de lem (cadru, motor,acareturi).

Am asamblat tot cu greselile si rectificariled e rigoare inclusiv un piston wiseco cu cota mai , mare.

AM mers cu el azi inca o tura prin padure si trage bine in general dar nu trebuie bruscat acceleratorul ca se opreste motorul facand o bufnitura. Incep sa cred ca in esapament.

Ceea ce nu prea suna bine.

Rectific afirmatia de maidevreme, am dat jos bujia si e alba e interior(in ciuda diferitelor reglaje).Deci e prea sarac amestecul , dar de unde ia aer fals nu imi daus seama ca am golit un flason de spary de pornire peste tot si nu a sarit turatia absolut deloc.

 

Eek are dreptate, trebuie sa dau din nou jos carburatoarele si sa vad cu amanuntul ce pute acolo.Am sa fac asta indata ce vin cele 2 kituri de carburator. Am sa postez rezolutia.

Desfacut carburatorul, curatat si reasamblat ca la carte....

 

Bujie alba = amestec sarac (posibil jigloare colmatate)

 

Hai ca se poate face usor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Desfacut carburatorul, curatat si reasamblat ca la carte....

 

Bujie alba = amestec sarac (posibil jigloare colmatate)

 

Hai ca se poate face usor

 

mersi de incurajare :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca poti incearca sa faci curatarea jicloarelor prin suflare, eventual cu un furtunas, nu cu vreo sirmulita sau altceva. Eu as suspecta ca atunci cand clapeta de acceleratie se deschide benzina nu intra printr-unul din circuite si de aceea amestecul saraceste temporar. Cand deschizi acceleratia treptat. Debitul de benzina necesar se acopera mai usor. Unul din simptomele pe care ar trebui sa le ai ar fi acela ca "da in nas" doar la acceleratii energice in sarcina, in cazul in care nu e in viteza se tureaza normal la acceleratie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intr-un final problema sa rezolvat.

In cazul meu nu stiu cat e de particular, dar am dat jos carburatoarele si le-am curatat ultrasonic.

Dupa am remarcat, ca desi in carte scrie aberatii de pilot jet si membrane si dealea, surubul de aer/bezina nu a avea (de cand am cumparat eu moto) arc .

Am montat un arc, l-am reglat la 1,5 ture si throttle stopper-ul la 3 ture.

De asemenea am curatat filtrul de bezina din rezervor si am dat jos rugina din rezevor cu o solutie pe baza de apa (Metal Rescue)

Nu mai tuseste deloc si merge bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...