Sari la conținut

Problema electrica Honda Varadero 125 v4


Postări Recomandate

Salut! Mi-am cumparat o Vara de 125 acum cateva luni in UK , motoreta impecabila pe partea tehnica si aspect . Dar dupa ceva timp am observat ca mi s-a ars unul din becurile de pe fata , faza scurta, apoi ambele la diferente de doua trei zile intre ele si nu incarca la relanti [ deloc], doar in ture.. In fine, din ce-am mai vazut pe net majoritatea ziceau ca este releul de incarcare , am cumparat unul NO NAME care se potrivea si la motoreta mea , l-am montat, a mers o saptamana si apoi aceeasi problema .. becuri arse pe rand . Ambitie nebuna :)) , am cumparat altu` by Electrex mai multi bani, special pt modelul meu de varadero , am zis " Gata, asta trebuie sa reziste " . Ce credeti? A rezistat doua saptamani fata de celalalt ) .Intrebarea mea ce-a mare : Are cineva ideea ce-ar putea fi? Trebuie sa schimb ceva, verificata instalatie, etc... ? Multumesc! :hug:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Verificarea pe ansamblu a instalatiei electrice, practic tot sistemul de generare-reglare-stocare.Date la profil?? Contact p.m pentru detalii.

Bafta,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stator alternator, releu de incarcare, contacte imperfecte la releul de pornire. Desfa si tu toate mufele si uita-te la papuci, daca sunt oxidati sau nu si da-le cu spray de contacte. Ce tensiune ai la baterie la ralanti si cat ai in ture (la 4000)?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Verificarea pe ansamblu a instalatiei electrice, practic tot sistemul de generare-reglare-stocare.Date la profil?? Contact p.m pentru detalii.

Bafta,

Nu am idee ce sunt toate astea pe care mi le-ai insirat aici si mai ales " Date la profil "Cum se fac?

» Post actualizat in 26 Aug 2016 18:48

Stator alternator, releu de incarcare, contacte imperfecte la releul de pornire. Desfa si tu toate mufele si uita-te la papuci, daca sunt oxidati sau nu si da-le cu spray de contacte. Ce tensiune ai la baterie la ralanti si cat ai in ture (la 4000)?

Nu am testat niciuna din astea pana acum, care este releul de pornite si despre care mufe vorbesti ? :-?
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

» Post actualizat in 26 Aug 2016 18:48

 

Nu am testat niciuna din astea pana acum, care este releul de pornite si despre care mufe vorbesti ? :-?

 

Nu stiu exact cum e la 125, dar la 1000 e in felul urmator: scoti saua, si intre rezervor si baterie ai releul de pornire de unde vine plusul la baterie, apoi mai ai o cutie cu sigurante si niste mufe. Desfaci toate mufele si vezi sa nu fie vreuna oxidata, dupa ce te uiti si la sigurante. Relul de pornire la 1000 are o mufa rosie deasupra din care ies trei fire, mufa fiind si capac pentru siguranta principala (pe ea scrie FUSE). Apropo, vezi ca siguranta principala (la Varadero de 1000 e de 30 de A, verde) sa nu fie incalzita, aproape topita. Apoi, scoti carenele laterale de sub sa si in dreapta ai releul de incarcare, care duce cu firul la o mufa din partea stanga. Desfaci mufa aia din stanga si vezi cum sunt contactele. La stator e mai greu de umblat, pentru ca trebuie sa dai jos capacul de la motor, dar oricum mufa e in afara, acolo se masoara intre infasurari, insa iti recomand sa mergi la cineva care se pricepe. Ai consumatori in plus fata de dotarea standard a motocicletei (proiectoare, priza bricheta etc.)?

 

Arunca un ochi aici /index.php?/topic/740365-mufa-releu-pornire-honda-varadero-sau-nu/

Editat de dionysos
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

» Post actualizat in 26 Aug 2016 18:48

 

Nu am testat niciuna din astea pana acum, care este releul de pornite si despre care mufe vorbesti ? :-?

 

Nu stiu exact cum e la 125, dar la 1000 e in felul urmator: scoti saua, si intre rezervor si baterie ai releul de pornire de unde vine plusul la baterie, apoi mai ai o cutie cu sigurante si niste mufe. Desfaci toate mufele si vezi sa nu fie vreuna oxidata, dupa ce te uiti si la sigurante. Relul de pornire la 1000 are o mufa rosie deasupra din care ies trei fire, mufa fiind si capac pentru siguranta principala (pe ea scrie FUSE). Apropo, vezi ca siguranta principala (la Varadero de 1000 e de 30 de A, verde) sa nu fie incalzita, aproape topita. Apoi, scoti carenele laterale de sub sa si in dreapta ai releul de incarcare, care duce cu firul la o mufa din partea stanga. Desfaci mufa aia din stanga si vezi cum sunt contactele. La stator e mai greu de umblat, pentru ca trebuie sa dai jos capacul de la motor, dar oricum mufa e in afara, acolo se masoara intre infasurari, insa iti recomand sa mergi la cineva care se pricepe. Ai consumatori in plus fata de dotarea standard a motocicletei (proiectoare, priza bricheta etc.)?

 

Arunca un ochi aici /index.php?/topic/740365-mufa-releu-pornire-honda-varadero-sau-nu/

O sa arunc o privire maine pe acolo sa vad ce si cum, nu stiu de siguranta aia mare de 30 , dar cand am schimbat releul am vazut acolo un panou cu multe sigurante mici si rosii, cat despre consumatori , am montat o bricheta ( usb+ bricheta) , dar asta am montat.o dupa prima sesizare ca nu incarca la relanti . Nu cred ca are vreo treaba
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...