iaco Postat August 27, 2016 Share Postat August 27, 2016 Sunt cu un prieten in Bv, ne-am oprit la o farmacie si motorul nu mai vrea sa porneasca. Pe ecran apare Hi temp, cand incearca sa porneasca invarte, dar nu o ia. Am scos bornele bateriei si le-am pus dupa cateva minute, nu a ajutat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ro_Land Postat August 27, 2016 Share Postat August 27, 2016 Salut. Este senzorul care opreste motorul in caz caz ca te rastorni. Trebuie schimbat. Ca sa poti ajunge acasa trebuie sa asteptati sa se raceasca motorul si dupa aia va porni. Dar odata pornit nu il mai opresti. Senzorul trebuie schimbat. Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexandru Catanescu Postat August 27, 2016 Share Postat August 27, 2016 E posibil sa apara de la un ECU modificat sau o defectiune la cabluri sau acel "cititor de cheie" care e pe langa contact nu e conectat la ECU. Nu sunt mare mecanic, dar cred ca trebuie sa dai carena stanga jos sa verifici firele daca sunt corodate. Asta ar fi cea mai mare problema. De asemenea, asigura-te ca bateria nu e uzata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat August 27, 2016 Share Postat August 27, 2016 Vad ca de imobilizator se mai vorbeste intr-un caz asemanator. Becul de la imobilizator se aprinde/stinge ca inainte? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicbr Postat August 27, 2016 Share Postat August 27, 2016 Aceasi problema am avuto si eu in urma cu 2 saptamani la un R1 2005 din pacate sa dus imobilizatorul si a trebuit sa schimb ECU cu unu de state, sper sa nu fie aceasi problema si la tine Cand pui contactul se aude pompa de benzina ? Inca ceva...ledul rosu se mai aprinde in bord ? la mine nu mai mergea nici pompa nici ledul » Post actualizat in 27 Aug 2016 15:30uite Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iaco Postat August 27, 2016 Autor Share Postat August 27, 2016 Multumesc pt raspunsuri, pare sa nu existe un "quick fix" pentru problema asta.. asteptam pe cineva cu duba sa o ia » Post actualizat in 27 Aug 2016 15:34 Bateria este ok, am lasat-o o ora sa se raceasca si nu a ajutat. Nu parw sa se aprinda becul dupa ce pun contactul. Multumesc inca o data pt raspunsuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat August 28, 2016 Share Postat August 28, 2016 (editat) Salutare. Este al 5-lea caz de R1 2007 2008 cu aceasta problema, de care aud. Problema e de la antena care citeste cheia, s-a STRICAT, Trebuie eliminata din soft, adica resoftat ECU ca sa nu mai fie de functia de imobilizator electronic.Si la R6 apar multe probleme din aceeasi cauza.Un coleg din Brasov a ramas cu motoreta la Varna dupa ce i-a aparut acelasi mesaj Dupa ce m-a sunat de 10 ori, intr-un final am reusit sa-l conving sa trimita ECU la Bucuresti prin curier, scapind de costul de transport moto Varna-Brasov. Da-mi un telefon, o rezolvam, repet nu este primul caz intilnit. Numarul de tel este la avatarul meu. Daca omul vine la mine cu motoreta, inainte sa-i resoftez ECU, ii montez pt test alt ECU al meu pentru proba si motoreta va porni. Abia dupaia, omul poate sa aleaga ce face in continuare. Lui Sebicbr , tot eu i-am spus din prima ca ii trebuie alt ECU, la R1 2004 2006 nu am posibilitatea sa-l resoftez. » Post actualizat in 30 Aug 2016 16:50Defectul aparut la imobilizator i-a dat o sansa in plus motocicletei sa ramina la utilizator. Proprietarul mi-a spus ca el intentiona s-o vinda din cauza ca nu-i placea cum trage motocicleta. Azi, dupa ce s-a dat putin cu ea, a zis ca s-a cam schimbat tractiunea, e mult mai liniara. Editat August 28, 2016 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iaco Postat August 31, 2016 Autor Share Postat August 31, 2016 Ma bucur ca s-a rezolvat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Septembrie 1, 2016 Share Postat Septembrie 1, 2016 Ieri , proprietarul m-a mai vizitat o data, i-am modificat putin parametrii de ralanti, motorul merge la ralanti cu 1300tr/min, destul de rotund, se accelereaza rapid fara celebrul lag cu care vine acest model din fabrica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pantera2006 Postat Septembrie 1, 2016 Share Postat Septembrie 1, 2016 Cele mai problematice motoare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MisterG_2008 Postat August 8, 2022 Share Postat August 8, 2022 La 01.09.2016 la 22:43, pantera2006 a spus: Cele mai problematice motoare Nu ma speria ca abia mi am cumparat unul si deja ma supara...are lag la acceleratie indiferent de treapta si la pornire, indiferent ca e cald sau rece are relantiul f mic, de multe ori moare motorul ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.