Sari la conținut

ER 5


Krimh
 Share

Postări Recomandate

Buna dimineata!

 

Stiti, ca era una:

- Mai Sky Walker, aseara eram langa motocicleta, ca am vazut o pata de ulei sub ea; si am vazut-o pe Princess venind, era destul de tarziu, parca se si fereau, iar noi sintem demult impreuna, nu mai zic de cat am investit in relatia asta, in fine... am vazut-o venind cu unul si pareau foarte apropiati, la urma s-au si pupat... Si te intreb si eu asa ca prieten... ca nu stiu ce sa fac: crezi ca ma descurc sa vad despre ce e vorba de unul singur sau s-o duc la mecanic?

 

Intrebarea mea e cum se manifesta capra cand trebuie schimbat kitul de ambreiaj (arcurile si discurile), ca

?

Ca se pune de o intrunire in weekend si tre' sa stiu daca is paranoic sau chiar mobra da semne. Stiu ca era mai simplu sa zic "ce mi se pare" ca ar avea, dar as vrea parerile voastre inainte sa aprofundez.

 

Si daca am pus topicul aiurea il rog pe nenea Oficialu' sa nu se supere. Bine, daca-l sterge ii dau o pola. Si o tuica , sa nu par om rau. Placinta adica. Scuze, tastatura de 2 bani...

Plus ca maine e vineri, imi trebuie si mie un motiv, ca nu pot sa beau asa... aiurea :D Asta in cazul in care la urmatorul calcul imi da cu warn.

 

Thanks!

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai, cred ca patineaza cand e dus. Treapta mare de viteza (4-5) dar viteza de deplasare mica, usor subturat. Bagi mana voiniceste in gaz, si cu urechea incerci sa sesizezi daca nu cumva se tureaza in gol.

La schimbarile de treapta de viteza lucreaza anormal? Ai sesizat ceva aiurea la plecarea de pe loc?

» Post actualizat in 01 Sep 2016 04:17

L.E.

Eu zic ca ti se pare. Daca era buba stiai sigur. Drum bun in w-end!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mie intre 3000 si 6000 de ture imi ramanea in urma. se tura insa putere nema. mai mergea tras de el ca de schimbat oricum tre sa-l schimbi.

intai in a 3a, dupa un timp si in a 2a. si la cablu daca-i reglat de sus si de jos cum trebuie.

 

eu zic sa te duci, sa cheltui banii si mai vezi cand ajungi inapoi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mie intre 3000 si 6000 de ture imi ramanea in urma. se tura insa putere nema. mai mergea tras de el ca de schimbat oricum tre sa-l schimbi.

intai in a 3a, dupa un timp si in a 2a. si la cablu daca-i reglat de sus si de jos cum trebuie.

 

eu zic sa te duci, sa cheltui banii si mai vezi cand ajungi inapoi.

Pai aia e, sa ajung si inapoi. :)

Oricum, am inteles ce si cum. Mersi pt lamuriri.

» Post actualizat in 01 Sep 2016 11:56

Cine s-a tucat?cine cu cine e inpreuna,sau cine pe cine insala?

Cine e printu?pe cine ai vazut inpreuna?

:)))

Pai fu vorba de capra, poala in brau si tuica, iar tu te-ai blocat la tucat? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inainte sa refac motorul la en(banuiesc ca tot p'acolo innafara de cutia de viteze), patina ambreiajul in 4-5 cu mana-n gaz. Pe liber, la ralantiu se mai auzea un tacanit fin metalic care disparea cand trageai de ambrieaj, si lantul primar cam dadea semne de uzura. Dupa un sezon am refacut si distributia.


» Post actualizat in 02 Sep 2016 00:53

P.s

Pe 12 milioane iei un motor de schimb care te mai plimba 4 sezoane fara probleme. Mai ai si piese de schimb de pe celalalt. Is motoare ieftine cu un raport calitate-pret foarte fain

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...