Buu Postat Septembrie 1, 2016 Share Postat Septembrie 1, 2016 Salut, Din pacat mi-a murit bateria la motoreta, din senin. Bateria a fost cumparata in aprilie ... care din pacate a fost consumata, acum motoreta porneste doar prin cabluri ... Sa fie oare alternatorul? A mai patit cineva ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Supa La Plic Postat Septembrie 1, 2016 Share Postat Septembrie 1, 2016 Releul de incarcare l-ai verificat ? La mine la rece incarca, cand se incalzea era gata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnnyk Postat Septembrie 1, 2016 Share Postat Septembrie 1, 2016 belea la CBR...releul de incarcare e problematic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buu Postat Septembrie 1, 2016 Autor Share Postat Septembrie 1, 2016 si cam cat ar costa? cum imi dau seama daca este de la releul de incarcare si nu de la alternator? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnnyk Postat Septembrie 1, 2016 Share Postat Septembrie 1, 2016 cel mai usor? te duci la un electrician bun. cel mai ieftin? cauti pe net, exista la fiecare motor mapa electrica. pusa pe hartie, tot prin ce trece curent. iei un multimetru si verifici in X locuri indicate de mapa aia electrica si sectiunea error Q&A, etc. mie la cbr (f4i, 2003) cand trecea de 106 grade motorul (ventilatorul pornea la 109) incepea sa aiba intermitente. ba mureau farurile, ba murea bordul, ba se oprea motorul, ba filau farurile. cum lasam motorul sa scada sub 100 grade, mergea perfect. in cazul meu, releul dadea rateu, cum se incingea (e prost ventilat la Honde balaria asta de releu) incepea sa faca motoreta pe discoteca. cum se racea balaria aia, mergea bine. dupa mintea mea nepriceputa, daca era de vina alternatorul...mergeai cat tine bateria dupa o incarcare completa. releul daca merge cu intermitente, inseamna ca si incarca, dar nu o face corect/complet. asta inseamna ca prelungeste viata bateriei fata de un alternator defect, proportional cu cat poate incarca. daca tu sustii ca a murit brusc poate fi ori alternatorul stricat de tot (a mers bateria pe cat curent a avut) ori releul de incarcare stricat complet (degeaba merge alternatorul ca bateria nu se incarca). daca te pricepi cat de cat si ai timp liber, cauta mapa electrica, ia un multimetru si fa-i teste. desi, daca porneste la cabluri, alternatorul functioneaza.. ps. sunt sfaturi, nu ma consider vinovat pentru nimic din ce incerci mai departe. cel mai bine e sa vezi unde duc baietii din Bucuresti motoarele la reparat si sa apelezi la sfatul lor vis-a-vis de un electrician bun. daca le ai cu electronica cat de cat, poti incerca solutia homemade. oricum o dai, orice ar fi stricat, fara 200-300 lei nu scapi (la sh). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maricughe Postat Septembrie 1, 2016 Share Postat Septembrie 1, 2016 Salut, in caz ca vrei sa pui bateria pe redresor, si sa verifici cu ea incarcata, da un semn. 0771364053, mie imi descarca bat de la un rahat de alarma. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mumulescu4you Postat Septembrie 2, 2016 Share Postat Septembrie 2, 2016 Am tester putem verifica. Da-mi pm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Septembrie 2, 2016 Share Postat Septembrie 2, 2016 Salut, Din pacat mi-a murit bateria la motoreta, din senin. Bateria a fost cumparata in aprilie ... care din pacate a fost consumata, acum motoreta porneste doar prin cabluri ... Sa fie oare alternatorul? A mai patit cineva ceva? Viatai greu si bateri-ai mort. A, si aprilie e consumat care este... Si da, a mai patit cineva ceva, unii a luat nota de trecere la bac...Unii na loat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.