Officer Postat Septembrie 21, 2016 Autor Share Postat Septembrie 21, 2016 A schimbat uleiul din grup. In discutie este vorba despre uleiul din bascula/carcasa in care sta cardanul. Sunt 2 chestii diferite. Vineri o desfacem si vom vedea. » Post actualizat in 23 Sep 2016 08:15Asadar, se pare ca se confirma parerea specialistului si ar fi o problema la simeringul dintre bascula si grup. S-au golit cele 2 si se pare ca aprox 50 ml de ulei din bascula au ajuns in grup. Nu s-a putut desface astazi pentru ca e nevoie de ceva scule mai deosebite pe care Tiberiu le-a si comandat, ceea ce apreciez. De asemea, pare dispus sa isi imbogateasca colectia de scule si cu cele trebuincioase pentru airheaduri si care nu se potrivesc la alte modele chiar daca nu ii trec pragul asa multe motociclete din astea. Din nou, de apreciat. Colaborarea a fost in orice caz constructiva si va continua. Pe langa problema de la cardan, s-a constatat si un zgomot de rulment in cutie si cel mai probabil urmeaza sa fac si o restaurare completa a acesteia. Ramane de vazut daca o sa o fac in tara sau o sa o trimit la cineva in Germania. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Octombrie 6, 2016 Share Postat Octombrie 6, 2016 (editat) Salutare, Exista oare in Bucuresti un mecanic cu adevarat pasionat de mobrele astea? Am dus-o la mototehnica pentru o verificare generala si schimb de consumabile (toate lichidele si filtrele) si dupa ce am platit 200 de euro am facut 1000 si ceva de km si mi-a aparut un zgomot la roata spate. Am desfacut busonul de golire de la cardan si nu aveam ulei deloc (normal era sa curga 150 cc de ulei de cutie). Mototehnica evita orice contact, nu raspund la mailuri, nu returneaza apeluri. Misto, nu? Salutare, e misto, airhead-urile de prin anii '60 au acest al 4-lea carter de ulei, era bine sa fi stiut asta inainte si sa fi verificat personal nivelurile, dar din greseli invatam. Si daca verificai nivelul si completai, uzura era deja probabil existenta. Needle bearings sunt rulmenti cu ace, si fie stau in vaselina si e OK fie in cazul asta vaselina e diluata in ulei si fara ulei se incing la albastru, odata cu caile de rulare, musca bucatele din ele etc. Dupa postarile tale ulterioare se pare ca vei fi acel mecanic cu adevarat pasionat. Editat Octombrie 6, 2016 de Aleko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Officer Postat Noiembrie 15, 2016 Autor Share Postat Noiembrie 15, 2016 Se pare ca ma transform in acel mecanic pasionat. La acest moment detin toate sculele necesare pentru repararea cutiilor de boxer 2v - presa pentru flansa in care se prinde cardanul, placa de masurare joc axe cu pinioane, micrometre de inalta precizie pentru masurat grosimi si adancimi (la cutiile astea axele cu pinioane se lasa cu un joc de 0,05 mm in carcasa cutiei pentru ca altfel se distrug rapid pinioanele). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Papa_Bear Postat Noiembrie 15, 2016 Share Postat Noiembrie 15, 2016 Felicitari pentru achizitie... Si mult spor in repararea cutiei Si te rog sa postezi cat mai multe fotografii cu repararea....ma intereseaza foarte mult subiectul fiindca si cutia de la R80-ul meu are nevoie de o revizie generala... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.