Bucur Cristi Postat Octombrie 6, 2016 Share Postat Octombrie 6, 2016 (editat) Buna ziua. Sunt incepator si as vrea sa imi achizitionez un Suzuki DRZ. am vazut ca sunt 2 modele Suzuki DRZ 400 E si Suzuki DRZ 400 S. Imi puteti spune care este diferenta dintre cele doua. Eu am gasit un Suzuki DRZ 400E. este bun pentru un incepator? Multumesc! Editat Octombrie 6, 2016 de Bucur Cristi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat Octombrie 6, 2016 Share Postat Octombrie 6, 2016 https://www.google.ro/webhp?sourceid=chrome-instant&ion=1&espv=2&ie=UTF-8#q=drz400e%20vs%20400s Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Octombrie 6, 2016 Share Postat Octombrie 6, 2016 DRZ E este de enduro, cu rezervor plastic, carb keihin, mai usor etc, DRZ S este de srtada cu rezervor metal si nu mai stiu ce carburator, mai greu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian Dutu Postat Octombrie 6, 2016 Share Postat Octombrie 6, 2016 Am avut Drz 400 e si am mers si cu S dar depinde ce vrei endureala sau strada? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bucur Cristi Postat Octombrie 6, 2016 Autor Share Postat Octombrie 6, 2016 Am avut Drz 400 e si am mers si cu S dar depinde ce vrei endureala sau strada? as vrea ceva pt enduro mers pe dealuri/munte. nu hard enduro. merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian Dutu Postat Octombrie 6, 2016 Share Postat Octombrie 6, 2016 Clar iti trebuie DRZ 400E, e super motor o să-ți placă la nebunie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...