Sari la conținut

Reparatie motor klr 650 A1


vanjanius
 Share

Postări Recomandate

Va salut

Am desfacut motorul pt ca se supraincalzea si cred ca era problema de la garnitura de chiulasa. Am desfacut chiulasa si vad ca supapele de evacuare au o nuanta mai deschisa decat cele de admisie, care au ceva depuneri carbon pe ele. Ce ar putea insemna asta?

Mersi anticipat

https://photos.google.com/photo/AF1QipP5MRDlKNl9MrOsnwxi1jaPinY1sHT8Y-C4G4g

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut

Am desfacut motorul pt ca se supraincalzea si cred ca era problema de la garnitura de chiulasa. Am desfacut chiulasa si vad ca supapele de evacuare au o nuanta mai deschisa decat cele de admisie, care au ceva depuneri carbon pe ele. Ce ar putea insemna asta?

Mersi anticipat

https://photos.google.com/photo/AF1QipP5MRDlKNl9MrOsnwxi1jaPinY1sHT8Y-C4G4g

Ca poate era mai bine sa umble acolo cineva priceput...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

prima data se verifica nivelul de antigel,radiatorul daca are faguri indoiti si daca busonul de apa al radiatorului nu pierde presiune

 

supapele de evacuare cu nuanta mai deschisa fata de admisie sunt ceva normal,mai ales daca arderea/amestecul este ok spre sarac.

 

doar daca pierdeai mult lichid si nu iesea pe nicaieri,atunci da posibil sa fie ciupita garnitura de chiuloasa,dar si asta trebuie sa aibe o cauza

 

sper ca nu te-ai grabit sa-l desfaci degeaba

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

instalatia de racire nu avea scapari. Busonul radiator Ok -testat. nivelul lichid era ok. Dar la scurt timp dupa pornire facea presiune in instalatia de racire, incepea sa bolboroseasca in vasul de expansiune siapoi arunca apa afara. Cred ca baga gaze in circuitul de racire. Facea o presiune atat de mare incat furtunul de apa aproape isi dubla diametrul


» Post actualizat in 31 Oct 2016 21:05

am uitat sa mentionez, motorul a stat pe tusa vreo 5 ani si acum l-am pornit prima data.

Editat de vanjanius
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un "ajutor" caracteristic romanasilor.

 

foarte...

 

sunt "N" detalii la care trebuie sa fie atent inaninte sa desfaca (degeaba) motorul, detalii care ar putea sa fie edificatoare in stabilirea problemei.

 

suplimentar, un neavizat poate induce probleme suplimentare...

 

dar in rest sunt eu mistret neprietenos....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...