vanjanius Postat Octombrie 31, 2016 Share Postat Octombrie 31, 2016 Va salut Am desfacut motorul pt ca se supraincalzea si cred ca era problema de la garnitura de chiulasa. Am desfacut chiulasa si vad ca supapele de evacuare au o nuanta mai deschisa decat cele de admisie, care au ceva depuneri carbon pe ele. Ce ar putea insemna asta? Mersi anticipat https://photos.google.com/photo/AF1QipP5MRDlKNl9MrOsnwxi1jaPinY1sHT8Y-C4G4g Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Octombrie 31, 2016 Share Postat Octombrie 31, 2016 Va salut Am desfacut motorul pt ca se supraincalzea si cred ca era problema de la garnitura de chiulasa. Am desfacut chiulasa si vad ca supapele de evacuare au o nuanta mai deschisa decat cele de admisie, care au ceva depuneri carbon pe ele. Ce ar putea insemna asta? Mersi anticipat https://photos.google.com/photo/AF1QipP5MRDlKNl9MrOsnwxi1jaPinY1sHT8Y-C4G4g Ca poate era mai bine sa umble acolo cineva priceput... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad_max_86 Postat Octombrie 31, 2016 Share Postat Octombrie 31, 2016 prima data se verifica nivelul de antigel,radiatorul daca are faguri indoiti si daca busonul de apa al radiatorului nu pierde presiune supapele de evacuare cu nuanta mai deschisa fata de admisie sunt ceva normal,mai ales daca arderea/amestecul este ok spre sarac. doar daca pierdeai mult lichid si nu iesea pe nicaieri,atunci da posibil sa fie ciupita garnitura de chiuloasa,dar si asta trebuie sa aibe o cauza sper ca nu te-ai grabit sa-l desfaci degeaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vanjanius Postat Octombrie 31, 2016 Autor Share Postat Octombrie 31, 2016 (editat) instalatia de racire nu avea scapari. Busonul radiator Ok -testat. nivelul lichid era ok. Dar la scurt timp dupa pornire facea presiune in instalatia de racire, incepea sa bolboroseasca in vasul de expansiune siapoi arunca apa afara. Cred ca baga gaze in circuitul de racire. Facea o presiune atat de mare incat furtunul de apa aproape isi dubla diametrul » Post actualizat in 31 Oct 2016 21:05am uitat sa mentionez, motorul a stat pe tusa vreo 5 ani si acum l-am pornit prima data. Editat Octombrie 31, 2016 de vanjanius Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Octombrie 31, 2016 Share Postat Octombrie 31, 2016 Garnitura de chiulasa fisurata intre camera si traseul de racire cu lichid,cea mai simpla cauza. Mai complicat..planeitate,chiulasa fisurata,cilindru fisurat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Centurion Postat Noiembrie 1, 2016 Share Postat Noiembrie 1, 2016 Ca poate era mai bine sa umble acolo cineva priceput... Un "ajutor" caracteristic romanasilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Noiembrie 1, 2016 Share Postat Noiembrie 1, 2016 Un "ajutor" caracteristic romanasilor. foarte... sunt "N" detalii la care trebuie sa fie atent inaninte sa desfaca (degeaba) motorul, detalii care ar putea sa fie edificatoare in stabilirea problemei. suplimentar, un neavizat poate induce probleme suplimentare... dar in rest sunt eu mistret neprietenos.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vanjanius Postat Noiembrie 1, 2016 Autor Share Postat Noiembrie 1, 2016 (editat) Pai am verificat cam tot ce se putea. A ramas problema interna motor cam singura cauza probabila Editat Noiembrie 1, 2016 de vanjanius Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.