Jump to content
Sign in to follow this  
Hightlink

Este cineva in neamt care detine MT-03?

Recommended Posts

As vrea ca in prima vara sa cumpar un mt-03 si vreau sa vad unul de aproape sa imi fac o idee mai buna daca e ok pt mine sau sa ma orientez catre alt motor, daca este cineva in piatra care este dispus sa imi acorde cateva minute, raman dator :)

 

Sunt deschis si catre alte sugestii, insa trebuie sa se incadreze A2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mno,asa mai vii de-acasa.:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ca detinator de yamaha mt 03 iti spun urmatoarele chestii: Top speed 170, intre 0-140 trage demential dupa e mai moale. In prima treapta pe mine ma ridica pe o roata (fara ambreaj)-1.70, 73kg. Arata bine, intretinerea este destul de usoara si rapida ca sa zic asa. Nu ai carene. Culoarea motocicletei consta in culoarea rezervorului:). Vibratiile la ralanti destul de accentuate dar na este mono, pe mine nu ma deranjeaza chestia asta. Este usor de manevrat. A mea are 33kw respectiv ~45cp iar cei de la Akrapovic spun ca tobele ar mai da undeva la 1,5kw. Ramane la alegerea ta, eu zic ca mt-03 merita aleasa pt A2. Eu am dat pe ea 2600e, 2006 ~18900km reusind ca in vara lui 2016 sa fac doar 800km cu ea :)) Daca ai alte intrebari astept

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mno,asa mai vii de-acasa. :)

E o comunitate mica aici si nu am vazut in oras modelul asta... :( dar speranta moare ultima.

» Post actualizat in 09 Nov 2016 16:32

Ca detinator de yamaha mt 03 iti spun urmatoarele chestii: Top speed 170, intre 0-140 trage demential dupa e mai moale. In prima treapta pe mine ma ridica pe o roata (fara ambreaj)-1.70, 73kg. Arata bine, intretinerea este destul de usoara si rapida ca sa zic asa. Nu ai carene. Culoarea motocicletei consta in culoarea rezervorului:). Vibratiile la ralanti destul de accentuate dar na este mono, pe mine nu ma deranjeaza chestia asta. Este usor de manevrat. A mea are 33kw respectiv ~45cp iar cei de la Akrapovic spun ca tobele ar mai da undeva la 1,5kw. Ramane la alegerea ta, eu zic ca mt-03 merita aleasa pt A2. Eu am dat pe ea 2600e, 2006 ~18900km reusind ca in vara lui 2016 sa fac doar 800km cu ea :)) Daca ai alte intrebari astept

 

Cand o turezi vibratiile se mai linistesc sau se accentueaza?

Crezi ca e mica pt 184 inaltime cat am eu? 80kg?

Este ok si pentru drumuri mai lungi din cand in cand?

 

Multumesc de info, chiar ma atrage motocicleta iar faptul ca nu trebuie turata prea tare ca sa aiba putere e un plus dupa parerea mea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moticicleta asta imi aduce aminte se SLR650 - dar SLR-ul avea tehnologia anilor '80 pe ea. Si stiu lume care s-a dar cu SLR-ul cam prin toata Romania (deci inclusiv plimbari lungi) si nu i-a deranjat. Clar, la drum lung nu se compara ca si confort cu orice are 2 cilindrii sau mai multi - insa merge bine mersi. Pe un mono din asta eu am venit de la Barsana la Bucuresti via Piatra Neamt intr-o singura zi. Nu mi-as face in locul tau probleme de motor. E foarte flexibil, foarte placut, mai ales cand inveti sa te joci cu el si cu cuplul masiv pe care il are (ok, MT-03 e mai stradal, dar tot are cuplu fain). Eu cred ca e o alegere foaarte tare pentru incepatori. Peste doi ani o dai si pana atunci sigur stii ce vrei. DAR!

 

Pozitia in sa (in mers nu pe loc) e cea mai importanta - asta cam la orice motocicleta sau chiar si masina (nu radeti). Te sfatuiesc fie sa vezi cum ti se pare macar pe loc, eventual in mers, fie sa pui de-o parte 120 de iepuroi pentru modificat pozitia ghidonului.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posibil sa fie micuta pentru tine, dar nu stiu ce sa zic, am vazut persoane inalte si pe sv650 si le sta foarte urat, fac un fel de cocoasa:)) Spre turatii mari nu vibreaza asa rau, pe mine cel putin nu ma deranjeaza de nici un fel... In oglinzi nu mai vezi in turatie, au o usoara vibratie si vezi incetosat, doar pe treapta 1 si 2 poti sa mergi sub 3.000ture, in rest cam trebuie sa o ti peste 2.900. Merge de mers dar la acelerare se aude foarte urat motoru fiind subturat. Mie pe oras imi mananca undeva la 6% dar o cam "trag de urechi" :D Eu cel putin nu regret alegerea. Mt03 the best!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moticicleta asta imi aduce aminte se SLR650 - dar SLR-ul avea tehnologia anilor '80 pe ea. Si stiu lume care s-a dar cu SLR-ul cam prin toata Romania (deci inclusiv plimbari lungi) si nu i-a deranjat. Clar, la drum lung nu se compara ca si confort cu orice are 2 cilindrii sau mai multi - insa merge bine mersi. Pe un mono din asta eu am venit de la Barsana la Bucuresti via Piatra Neamt intr-o singura zi. Nu mi-as face in locul tau probleme de motor. E foarte flexibil, foarte placut, mai ales cand inveti sa te joci cu el si cu cuplul masiv pe care il are (ok, MT-03 e mai stradal, dar tot are cuplu fain). Eu cred ca e o alegere foaarte tare pentru incepatori. Peste doi ani o dai si pana atunci sigur stii ce vrei. DAR!

 

Pozitia in sa (in mers nu pe loc) e cea mai importanta - asta cam la orice motocicleta sau chiar si masina (nu radeti). Te sfatuiesc fie sa vezi cum ti se pare macar pe loc, eventual in mers, fie sa pui de-o parte 120 de iepuroi pentru modificat pozitia ghidonului.

 

Multumesc de info, va trebuii sa pun ceva mai mult de-o parte, fiind second ma astept la mici sulprize.

 

Posibil sa fie micuta pentru tine, dar nu stiu ce sa zic, am vazut persoane inalte si pe sv650 si le sta foarte urat, fac un fel de cocoasa:)) Spre turatii mari nu vibreaza asa rau, pe mine cel putin nu ma deranjeaza de nici un fel... In oglinzi nu mai vezi in turatie, au o usoara vibratie si vezi incetosat, doar pe treapta 1 si 2 poti sa mergi sub 3.000ture, in rest cam trebuie sa o ti peste 2.900. Merge de mers dar la acelerare se aude foarte urat motoru fiind subturat. Mie pe oras imi mananca undeva la 6% dar o cam "trag de urechi" :D Eu cel putin nu regret alegerea. Mt03 the best!

 

Eh, pe motor mai intoarcem si capu daca e viteza mica cand tremura oglinzile :))

 

Pana la urma cred ca m-am hotarat, tinand cont de buget ca sa zic asa, ori un MT-03 de prin 2006-2008 ori un CBF-500 dupa 2004, depinde ce o sa gasesc mai convenabil.

La MT-0 imi place aspectul si faptul ca duce putin spre offroad + ca e pe injectie insa vibratiile ma ingrijoreaza putin :))

La CBF500 imi place ca are 2 cilindri si ABS insa ar trebuii sa gasesc una limitata pt inceput ca sa o pot conduce legal si din pacate e pe carburatie.

 

Multumesc pt toate informatiile persoanelor de pe aceasta comunitate si sper la vara sa ne vedem la o plimbare

Edited by Hightlink

Share this post


Link to post
Share on other sites

La MT03 poti pune raiser-e la ghidon,adica inaltatoare,iar telescopul spate se poate cobora/ridica.

Dintre cele doo,si eu as inclina spre MT03.Mentenanta e mai mica,piesele de Yamaha mai ieftine decat de Honda si MT-ul e pe injectie,nu pe carburatoare. :)

 

Aaa,era sa uit:daca o incalti cu anvelope Heidenau K73,poti sa uiti de problemele aderentei scazute pe ploaie,cand treci de la cald al rece brusc(zonele umbrite ale soselei,iar pe forestiere poti merge linistit cu ea-ei,nu ca si una de enduro,dar fata de Honda e superioara!).

Iaca cum arata gumele:

 

 


» Post actualizat in 10 Nov 2016 15:01

http://heidenau.ro/categoria/strada/k-73/

post-41801-0-85289400-1478781234_thumb.jpg

post-41801-0-54164700-1478781250_thumb.jpg

post-41801-0-20943300-1478781276_thumb.jpg

Edited by CRISTIAN 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

La MT03 poti pune raiser-e la ghidon,adica inaltatoare,iar telescopul spate se poate cobora/ridica.

Dintre cele doo,si eu as inclina spre MT03.Mentenanta e mai mica,piesele de Yamaha mai ieftine decat de Honda si MT-ul e pe injectie,nu pe carburatoare. :)

 

Aaa,era sa uit:daca o incalti cu anvelope Heidenau K73,poti sa uiti de problemele aderentei scazute pe ploaie,cand treci de la cald al rece brusc(zonele umbrite ale soselei,iar pe forestiere poti merge linistit cu ea-ei,nu ca si una de enduro,dar fata de Honda e superioara!).

Iaca cum arata gumele:

 

 

» Post actualizat in 10 Nov 2016 15:01

http://heidenau.ro/categoria/strada/k-73/

 

Arata bine gumele, se potrivesc cu MT-03 ul. Cum se simt la viteza? Vad ca profilul este ceva mai mare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sunt ok,am avut 3 randuri din K73.Fiind mai soft cauciucul se duce la 9000-10000 km cel de spate.Dar daca ii mai pui unul,se va duce odata cu fata.Deci unul de fata duce doua de spate.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sunt ok,am avut 3 randuri din K73.Fiind mai soft cauciucul se duce la 9000-10000 km cel de spate.Dar daca ii mai pui unul,se va duce odata cu fata.Deci unul de fata duce doua de spate.

Sunt echivalentul MS-urilor de pe masina?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu,nici vorba.

Nu stiu pe zapada cum se comporta,n-am incercat.La frig,pe ud,trecerea brusca de la asfalt cald la rece,pe drumuri prost asfaltate,pe neasfaltate cam astea-s cele e care le-am parcurs eu.Se comporta excelent.

Pe enduro,nu prea ca se incarca cu noroi si nu mai ai aderenta:

post-41801-0-40434100-1478949227_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu,nici vorba.

Nu stiu pe zapada cum se comporta,n-am incercat.La frig,pe ud,trecerea brusca de la asfalt cald la rece,pe drumuri prost asfaltate,pe neasfaltate cam astea-s cele e care le-am parcurs eu.Se comporta excelent.

Pe enduro,nu prea ca se incarca cu noroi si nu mai ai aderenta:

 

Unde ai reusit sa te bagi cu motorul? :blink: :)) nu esti normal, insa pare super distractiv.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Unde ai reusit sa te bagi cu motorul? :blink: :)) nu esti normal, insa pare super distractiv.

Mnaa,nu-s io,e actualul proprietar al Aprilicii Pegaso(ce are acelasi motor ca MT03).

Probabil pare distractiv,daa' dupa ce o culci si ridici cele 200 kg de cateva ori,te cam stoarce de forta...

Edited by CRISTIAN 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mnaa,nu-s io,e actualul proprietar al Aprilicii Pegaso(ce are acelasi motor ca MT03).

Probabil pare distractiv,daa' dupa ce o culci si ridici cele 200 kg de cateva ori,te cam stoarce de forta...

Indreptari ca la sala :))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da,da. :crack:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut, motorul e cel de pe XT 660. Eu nu am probleme cu vibratiile, am dus 400km intr-o zi. ;) Neavand turometru nu stiu cum e cu turatiile, dar trage bine si de jos, are ceva cuplu!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut, motorul e cel de pe XT 660. Eu nu am probleme cu vibratiile, am dus 400km intr-o zi. ;) Neavand turometru nu stiu cum e cu turatiile, dar trage bine si de jos, are ceva cuplu!

 

E mai rau la viteza din cate am inteles, oricum, am trecut peste si m-am hotarat sa il iau daca stau confortabil pe el :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma repet,la inaltimea ta,cu acelasi propulsor recomand XT660 X(sau R),nu MT-03 caci e mic pentru tine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

E mai rau la viteza din cate am inteles, oricum, am trecut peste si m-am hotarat sa il iau daca stau confortabil pe el :D

Nu stiu daca e mai rau/greu la viteza mare ca mt-ul, sunt "goale" ambele. XT-ul cica prinde 170, dar pana in 130km/h e rezonabil, dar cica cu un parbriz mai inalt scapi de probleme.

Oricum XTX-ul sigur e mai fun si mai bad boy, dar MT-ul parca e mai futurist asa! :D

Iintr-adevar, daca esti mai inalt, e mai bun XT-ul, e caprita (are si suspensia reglabila)! Plus ca te duce mult mai "departe" decat MT-ul! ;)

Edited by mangusta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu stiu daca e mai rau/greu la viteza mare ca mt-ul, sunt "goale" ambele. XT-ul cica prinde 170, dar pana in 130km/h e rezonabil, dar cica cu un parbriz mai inalt scapi de probleme.

Oricum XTX-ul sigur e mai fun si mai bad boy, dar MT-ul parca e mai futurist asa! :D

Iintr-adevar, daca esti mai inalt, e mai bun XT-ul, e caprita (are si suspensia reglabila)! Plus ca te duce mult mai "departe" decat MT-ul! ;)

 

Am sa vad in primavara in functie si de ce bani am si ce gasesc, imi place XTX insa nu stiu daca se merita pentru mine care nu ma intereseaza offroad si nici nu cred ca o sa incep a cobor scari cu motoru ca si incepator.

Sper sa nu imi fie mic MT-ul totusi... ca atunci aleg XT sau XTX prin eliminare :))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu stiu daca e mai rau/greu la viteza mare ca mt-ul, sunt "goale" ambele. XT-ul cica prinde 170, dar pana in 130km/h e rezonabil, dar cica cu un parbriz mai inalt scapi de probleme.

Oricum XTX-ul sigur e mai fun si mai bad boy, dar MT-ul parca e mai futurist asa! :D

Iintr-adevar, daca esti mai inalt, e mai bun XT-ul, e caprita (are si suspensia reglabila)! Plus ca te duce mult mai "departe" decat MT-ul! ;)

MT03 se vrea o "corcitura" intre un SM si un naked.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am sa vad in primavara in functie si de ce bani am si ce gasesc, imi place XTX insa nu stiu daca se merita pentru mine care nu ma intereseaza offroad si nici nu cred ca o sa incep a cobor scari cu motoru ca si incepator.

Sper sa nu imi fie mic MT-ul totusi... ca atunci aleg XT sau XTX prin eliminare :))

 

Eu l-am luat fiind semi incepator si m-a cucerit instant! :) Ideea e ca daca vrei, te poate duce si pe axial pe Ceahlau, mai urci o bordura, mai treci fara griji peste o groapa sau un speed bump, merge si ture mai lungi, e foarte manevrabil, e genial in oras, pozitie faina... Mie imi place muult de tot, cu toate ca MT-ul imi place mai tare cum arata, dar XT-ul e mai practic! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

MT03 se vrea o "corcitura" intre un SM si un naked.

Am observat, prima data ma gandeam la o vitezana, apoi la un naked, acum la un MT si deja ma bate gandu si la XT, ma corupeti, nu e bine :nono:

 

Eu l-am luat fiind semi incepator si m-a cucerit instant! :) Ideea e ca daca vrei, te poate duce si pe axial pe Ceahlau, mai urci o bordura, mai treci fara griji peste o groapa sau un speed bump, merge si ture mai lungi, e foarte manevrabil, e genial in oras, pozitie faina... Mie imi place muult de tot, cu toate ca MT-ul imi place mai tare cum arata, dar XT-ul e mai practic! :D

Singurul motiv pt care as lua un XT ar fi sa pot urca pe borduri, scari, prostii de genu ca de offroad sunt sigur ca nu ma apuc + pare un motor mai solid, care ar putea sa reziste la unele cazaturi mai usoare. Insa parca tot spre MT trag... pana la prima vara ma gandesc...

Edited by Hightlink

Share this post


Link to post
Share on other sites

Clar e mult mai versatil XT-ul,ai sa vezi,e asa cum spune @mangusta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...