Jump to content

mangusta

Super Membru
  • Content Count

    545
  • Joined

  • Last visited

About mangusta

  • Rank
    chillin'

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.romulusboicu.com

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucureşti & Piatra Neamţ
  • Carnet moto din
    2008
  • Motocicleta
    XT 660 X
  • Numar Moto
    te rog
  • Club
    privat

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    XT 125 R

Recent Profile Visitors

856 profile views
  1. Foarte tare, cred ca a fost o excursie misto de tot, asa pare din poze (foarte faine de altfel) !! Arata bine XT-ul! Nu stiam ce e diferit la furca, nu are protectia, dar arata bine si asa. La mine suspensia e foarte moale, cel putin asa o simt, iar pe offroad intr-adevar se simte diferenta fata de o roata mai mare pe fata, dar pe mine m-a dus in niste locuri destul de tari, si pe uscat si pe ud cu cauciucurile de asflat, probabil ca echipata cu unele de off e alta poveste. Apropo de consum, la mine cu un mers super lejer, gen max 100-110 m-a dus un plin 240km pana la rosu, am facut acum niste drumuri Ploiesti-Bucuresti pe autostada, mers cu in jur de 140-150, m-a dus cam 140 km pana la rosu :))) Deci papa, daca ii dai! Si o poza proaspata! Merge superb acum, i-am facut o revizie serioasa: ulei, antigel, lichid frane, filtru aer, bujie, rulmenti fata, uns ambreiaj, kit de lant, tampoanele din butuc... PS. Chestie ciudata, s-au dus bucsele de cauciuc din jug (care tin si ghidonul) si din pacate Yamaha le vinde doar cu jug cu tot... Au reusit baietii de la service (Zenklawa) sa la faca la cinva din ceva plastic dur, teflon nu mai stiu exact, acum sunt mai dure, dar nu simt diferenta. E posibil sa fie mai rigida si sa raspunda mai bine la comenzi.
  2. Da, la inceput eram panicat ca nu gasesc cauciucuri pt ea, dar am vazut ca sunt ceva variante, chiar si unele cu crampoane mari.
  3. De acord. Stiu ca nu e chiar cel mai potrivit, dar vreau sa ma incapatanez sa fac ceva deosebit pana la capat!
  4. Asta e tot ce voiam să aud!
  5. Am mers pe acealasi traseu in offroad cu un R si dupa aia cu X-ul meu. E intr-adevar diferenta, dar am reusit sa ajung in acelasi loc, desi nu credeam mai ales ca aveam cauciucuri de asfalt. Am tot facut trasee in afara asflatului si m-a suprins. Asta vara am mers la Magura, Brasov cu pasager si a fost foarte ok. Nu mi-as lua R ca nu prea imi place, adica as prefera sa mai strang bani si iau un Tenere daca e. Dar acum, pentru excursia asta mi-am dat seama ca nu-mi permit sa bag vreo 2500 eur intr-un alt motor, cu bani astia imi super pregatesc X-ul pt adventure. Plus ca nu am gasit informatii despre aventurieri pe un X decat foarte putin despre un tip care a facut Mongolia cu un supermoto mic, de vreo 250 parca. :)) Asa ca as face si ceva ce nu prea s-a facut. PS. in realitate era mult mai hardcore decat se vede in poze!
  6. Am un gand, defapt e un plan si sper sa-l pot indeplini la anul si anume: sa plec cu XTX-ul meu in Mongolia. Am stat mult si m-am gandit, un R nu vrea sa-mi iau, varianta la care m-am tot gandit e si motorul la care visez de ceva vreme, XT 660 Z-ul. Dar banii pe care i-as mai pune sa-mi iau un Tenere ii pot baga in accesorii si excursie... Asa ca m-am hoarat sa raman la X-ul meu iubit! :)) Asa ca ce ziceti? Ganduri, sfaturi, ceva?
  7. Se pare ca mi s-au slabit bucsele din jug, blanseaza destul de tare ghidonul stanga-drepta... se simte si in mers la manevrabilitate. Stice cineva o solutie? Am inteles ca nu se gasesc de cumparat separat, decat jugul cu totul ) O varianta ar fi sa caut unul care face bucse din cauciuc sau chir o varianta din teflon, dar ar fi vibtratii mai multe.
  8. Da, e de tinut minte ca nu e de joaca... iar fara aripa m/am obisnuit, dar am sa dau comanda pt sezonul urmator neaparat! Pozele de pe "deal" sunt facute in Piatra Neamt. Ii place caprei si in afara asfaltului!
  9. Patania mea de toamna asta... Am tot zis ca mai aman putin schimbarea kitului de lant... pana s-a rupt... in mers... Asa ca luati aminte! Am avut un noroc maxim!! 60km trebuia sa ma mai duca, dar a cedat intr-o accelerare pe banda 2, nu pot sa-mi explic cum de s-a pus frumos pe ascula si nu a intrat la roata... Chiar nu-mi dau seama! Am schimbat kitul la service si tampoanele de cauciuc singur. E o diferenta uriasa!! Zici ca e alt motor! Genial. Super importante toampanele alea! Pe langa asta am facut aproape 5000km sezonul asta pana acum si mai am putin de mers. Am mers si vreo 200 pe noapte, am mers si pe munte, am si sarit putin cu ea pe un damb... ) Concluzia e ca o iubesc si ca nu stiu cum sa fac sa nu o dau niciodata!!! )) » Post actualizat in 10 Oct 2018 20:42 A si daca va intrebati unde e aripa... pai aia e patania de asta vara... S-a facut bucati mici si multe... cand (din pacate) am intrat in cobul unui coleg cu V-Strom...
  10. Felicitări!!! S-o foloseşti sănătos, cu plăcere sigur o vei folosi! ) E vopsită?
  11. Merci, sa vad, o las ca varianta secundara. As veni totusi sa vad cum si daca se potriveste, iti dau un semn daca e!
  12. Cumpar aripa XT 660 X sau R din dezmembrari sau poate chiar noua. Merci!
  13. Aa, tare! Merci! Am vazut ca s-ar potrivi si tkc 80. » Post actualizat in 07 Aug 2018 20:11 Intrebare: Oare se poate pune bascula de aluminiu pe modelul vechi? Eu am modelul pre facelift, pot sa-i pun bascula noua?
  14. La cât apuc să merg eu pe sezon e perfect! Merci! » Post actualizat in 26 Jul 2018 21:07 Revin: variante mai scumpe exista? Adica sa fie rezistente si cu profil mai bun pe off?
  15. Da, merci! Cred că voi merge pe Haidenau . Arată tare bine, pare şi profilul să fie mai bun (cel puţin din poze) decât la Dunlop. Merci! PS. Are cineva o aripă faţa de X ?
×
×
  • Create New...