Jump to content

mangusta

Super Membru
  • Content Count

    553
  • Joined

  • Last visited

About mangusta

  • Rank
    chillin'

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.romulusboicu.com

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucureşti & Piatra Neamţ
  • Carnet moto din
    2008
  • Motocicleta
    XT 660 Z Tenere '15
  • Numar Moto
    rosu
  • Club
    privat

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    XT 125 R, XT660 X

Recent Profile Visitors

1,037 profile views
  1. Am intrebat si mi-ar trebui o poza cu el demontat sa vad daca se potriveste, e mare diferenta de ani, al meu e 2015 si oricat mi-as dori un power commander, nu as vrea sa raman sa ma uit la el.
  2. Asta ma gandesc si eu. Cica tebuie sa fie pt varianta cu sonda lambda, cum au astea mai noi. Power commander V
  3. Salut, Viitor proprietar de Tenereu 660 , trebuie să-mi ajungă din UK. Care ştiţi cum e la RAR cu farul, sunt probleme?
  4. Îmi vând XT-ul... 3200eur neg 35000 km reali și în creștere Acte la zi. Motorul este într-o stare excepțională, unul din cele mai curate și îngrijite! Nu are nevoie de nimic, ready to go, e pus la punct, revizie proaspăt făcută. Am istoric de service de când o am eu (3 ani). Am schimbat: 2017: Anvopele (încă sunt în stare foarte bună) Plăcuțele (dar mai au o grămadă de "carne" ) 2018 Service furcă Kit lanț Tampoane cauciuc din butuc spate 2019: Bucșe ghidon-jug Rulment față Cabluri accelerație Antigel Lichid frână Ulei Filtru aer Bujie Claxon Îmbunătățiri: Bec poziție LED Bec principal albastru Xenon Look Comfort seat (super comodă, atât pt pilot cât și pt pasager) Hand guard-uri Acerbis (plastic + metal) Oglinzi Manșoane Manete aluminiu scurte și reglabile Vopsea metalizată (nu a fost accidentată, doar plastic înălbit de soare) Accesorii: Suport topcase + placă pt topcase și placă pt bagaj textil Mai am la ea întinzătoare lanț originale nemontate, suporti scărițe pasager aluminiu nemontate, stop și suport număr pt "tail tidy" pt scăpat de codița mare (n-am mai apucat să o fac eu) și carte service. O vând (cu mare părere de rău) pentru că vreau să trec pe Tenere.
  5. Yamaha XT660 X Supermoto 2007 Motorul este într-o stare excepțională, unul din cele mai curate și îngrijite! Nu are nevoie de nimic, ready to go, e pus la punct, revizie proaspăt făcută. Am istoric de service de când o am eu (3 ani). Am schimbat: 2017: Anvopele (incă sunt în stare foarte bună) Plăcuțele (dar mai au o grămadă de "carne" ) 2018 Service furcă Kit lanț Tampoane cauciuc din butuc spate 2019: Bucșe ghidon-jug Rulment față Cabluri accelerație Antigel Lichid frână Ulei Filtru aer Bujie Claxon Îmbunătățiri: Bec poziție LED Bec principal albastru Xenon Look Comfort seat (super comodă, atât pt pilot cât și pt pasager) Hand guard-uri Acerbis (plastic + metal) Oglinzi Manșoane Manete aluminiu scurte și reglabile Vopsea metalizată (nu a fost accidentată, doar plastic înălbit de soare) Tobe și evacuare curățate (pe ext) Accesorii: Suport topcase + placă pt topcase și placă pt bagaj textil Mai am la ea întinzătoare lanț originale nemontate, suporti scărițe pasager aluminiu nemontate, stop și suport număr pt "tail tidy" pt scăpat de codița mare (n-am mai apucat să o fac eu) și carte service. O vând (cu mare părere de rău) pentru că vreau să trec pe Tenere. E un motor superb și extrem de fun, perfect pt oraș si excursii pe drumuri virajate! Înmatriculată, ITP, RCA valabil București Tel: 0742018008 Pret 3500 eur 34000 km reali și în creștere
  6. Foarte tare, cred ca a fost o excursie misto de tot, asa pare din poze (foarte faine de altfel) !! Arata bine XT-ul! Nu stiam ce e diferit la furca, nu are protectia, dar arata bine si asa. La mine suspensia e foarte moale, cel putin asa o simt, iar pe offroad intr-adevar se simte diferenta fata de o roata mai mare pe fata, dar pe mine m-a dus in niste locuri destul de tari, si pe uscat si pe ud cu cauciucurile de asflat, probabil ca echipata cu unele de off e alta poveste. Apropo de consum, la mine cu un mers super lejer, gen max 100-110 m-a dus un plin 240km pana la rosu, am facut acum niste drumuri Ploiesti-Bucuresti pe autostada, mers cu in jur de 140-150, m-a dus cam 140 km pana la rosu :))) Deci papa, daca ii dai! Si o poza proaspata! Merge superb acum, i-am facut o revizie serioasa: ulei, antigel, lichid frane, filtru aer, bujie, rulmenti fata, uns ambreiaj, kit de lant, tampoanele din butuc... PS. Chestie ciudata, s-au dus bucsele de cauciuc din jug (care tin si ghidonul) si din pacate Yamaha le vinde doar cu jug cu tot... Au reusit baietii de la service (Zenklawa) sa la faca la cinva din ceva plastic dur, teflon nu mai stiu exact, acum sunt mai dure, dar nu simt diferenta. E posibil sa fie mai rigida si sa raspunda mai bine la comenzi.
  7. Da, la inceput eram panicat ca nu gasesc cauciucuri pt ea, dar am vazut ca sunt ceva variante, chiar si unele cu crampoane mari.
  8. De acord. Stiu ca nu e chiar cel mai potrivit, dar vreau sa ma incapatanez sa fac ceva deosebit pana la capat!
  9. Asta e tot ce voiam să aud!
  10. Am mers pe acealasi traseu in offroad cu un R si dupa aia cu X-ul meu. E intr-adevar diferenta, dar am reusit sa ajung in acelasi loc, desi nu credeam mai ales ca aveam cauciucuri de asfalt. Am tot facut trasee in afara asflatului si m-a suprins. Asta vara am mers la Magura, Brasov cu pasager si a fost foarte ok. Nu mi-as lua R ca nu prea imi place, adica as prefera sa mai strang bani si iau un Tenere daca e. Dar acum, pentru excursia asta mi-am dat seama ca nu-mi permit sa bag vreo 2500 eur intr-un alt motor, cu bani astia imi super pregatesc X-ul pt adventure. Plus ca nu am gasit informatii despre aventurieri pe un X decat foarte putin despre un tip care a facut Mongolia cu un supermoto mic, de vreo 250 parca. :)) Asa ca as face si ceva ce nu prea s-a facut. PS. in realitate era mult mai hardcore decat se vede in poze!
  11. Am un gand, defapt e un plan si sper sa-l pot indeplini la anul si anume: sa plec cu XTX-ul meu in Mongolia. Am stat mult si m-am gandit, un R nu vrea sa-mi iau, varianta la care m-am tot gandit e si motorul la care visez de ceva vreme, XT 660 Z-ul. Dar banii pe care i-as mai pune sa-mi iau un Tenere ii pot baga in accesorii si excursie... Asa ca m-am hoarat sa raman la X-ul meu iubit! :)) Asa ca ce ziceti? Ganduri, sfaturi, ceva?
  12. Se pare ca mi s-au slabit bucsele din jug, blanseaza destul de tare ghidonul stanga-drepta... se simte si in mers la manevrabilitate. Stice cineva o solutie? Am inteles ca nu se gasesc de cumparat separat, decat jugul cu totul ) O varianta ar fi sa caut unul care face bucse din cauciuc sau chir o varianta din teflon, dar ar fi vibtratii mai multe.
  13. Da, e de tinut minte ca nu e de joaca... iar fara aripa m/am obisnuit, dar am sa dau comanda pt sezonul urmator neaparat! Pozele de pe "deal" sunt facute in Piatra Neamt. Ii place caprei si in afara asfaltului!
×
×
  • Create New...