Banzay Postat Noiembrie 24, 2016 Share Postat Noiembrie 24, 2016 Aici voiam sa ajung. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebibv Postat Noiembrie 24, 2016 Share Postat Noiembrie 24, 2016 La origine sunt inginer deci am și idee dedpre prelucrarile prin aschiere. Spuneam ca nu se ptea poate executa asa ceva sub pretul de 160 eur și sa functioneze corect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Noiembrie 24, 2016 Share Postat Noiembrie 24, 2016 Eu am.făcut in facultate rezistenta materialelor,o poti face si tratamentul.îl.poti face intr o fabrica care face tratamente metalice.In teorie nu este greu ,dar trebuie sa stii din ce tip de otel e facuta piesa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Noiembrie 24, 2016 Share Postat Noiembrie 24, 2016 (editat) Care fabrica?!? Poate Club Fabrica, ca uzinele s-au cam dus la fer. Si chiar si pe vremuri la 23 august faceau 2-3 piese (vb de unicate, pinioane racing, d'astea) pt ca nu garanta nimeni tratamentul. Am avut de curand dovada cu unii de la Campina, via uzina (de armament) de la Plopeni, s-a rupt piesa ca un sticks (facuta la Plopeni si tratata la Campina, cu analize de duritate pe piesa originala). Iar daca ii auzeai ziceau ca iese a mai grozava treaba, numa' injineri de injineri. Teoria ca teoria, dar practica ne omoara! Editat Noiembrie 24, 2016 de john17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebibv Postat Noiembrie 24, 2016 Share Postat Noiembrie 24, 2016 1. multi au terminat ingineria dar nu stiu care e diferenta intre un filet metric si unul in inch 2. poti face orice tratament dar nu pe cel corect. Piesa trebuie sa fie suficient de dura astfel incat dintii sa nu se deformeze plastic dar suficient de "tenace" astfel incat s anu devina casanta. Eu unul ma opresc aici pentru ca nu am cunostinte bune in acest domeniu 3. nici pe mine nu ma dau banii afara din casa dar duntem prea saraci sa cumparam lucruri ieftine 4. ai sa razi, insa momentan e dificil sa gasesti pe cineva care sa iti cromeze o piesa nenorocita. Inainte erau o gramada de fabrici unde puteai sa o faci...acum, e mai dificil. 5. degeaba ne laudam noi cu facultatea...din pacate fara practica nu facem nimic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Noiembrie 24, 2016 Share Postat Noiembrie 24, 2016 Stiu pe cineva care trimite la cromat in strainatate poese pt auto de colectie. Nu costa mult mai mult decat in Ro dar are garantia calitatii, la noi 2 piese ies bine si 3 nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Noiembrie 24, 2016 Share Postat Noiembrie 24, 2016 Asta asa este practica ,problema dacă s-a rupt ca un stics e continutul de carbon prea mare,rezultat in urma tratamentului,se poate face si la noi ,dar dacă nu produci de serie,te rupe la costuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebibv Postat Noiembrie 24, 2016 Share Postat Noiembrie 24, 2016 Deci ne-am pus de acord toti? Omule, cumpara piesa gata facuta. Dar nu stiu de ce ne facem probleme...mai sunt vreo 5 luni pana vom iesi iar pe sosea. Totusi, eu primii km i-am facut cu moto in februarie, Nici macar nu aveam echipament (aa...blugi matlasati si o geaca groasa). Au fost cateva zile superbe in februarie. Acum, desi nu am multi km, nu as mai iesi nici platit asa cum am iesit atunci. Gata, ca deja aberez. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Noiembrie 24, 2016 Share Postat Noiembrie 24, 2016 ne mai dam si noi cu motoreta sau o ardem pe teorie, ca vad ca e plin de ingineri p-aici!! sa nu va bagati pixu-n ochi ca daca puneti mana pe pila s-a dus naibi tot garajul! )) » Post actualizat in 24 Nov 2016 20:32marea problema la GG e de unde cumperi piesa si in cat timp vine. initial toti iti zic ca o pot adduce si dupaia... 6 luni am stat pentru un rulment de ambielaj, ca tampiti astia de spanioli s-au gandit sa fie ei mai jmecheri si sa lucreze pe cote atipice.... te pisa rasu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Noiembrie 24, 2016 Share Postat Noiembrie 24, 2016 Eu m-am dat azi si cu mobra, am dat si cu pila in garaj, dau si cu deshtu' in ecran acu'! Probleme? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Noiembrie 24, 2016 Share Postat Noiembrie 24, 2016 nu gogule, senza problem! apropos, sunt niste baieti la Odorhei de fac volante si ambreiaje pt diverse inventii, ce-I drept la auto, dar poti intreba si acolo. Atix parca le zice! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebibv Postat Noiembrie 24, 2016 Share Postat Noiembrie 24, 2016 (editat) Nu pot decat sa te felicit. Mie si masina mi se duce "taras" acum daca ma dau la ea foarte putin. Poate mai in sud e mai cald.... Editat Noiembrie 24, 2016 de sebibv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Noiembrie 24, 2016 Share Postat Noiembrie 24, 2016 nu gogule, senza problem! apropos, sunt niste baieti la Odorhei de fac volante si ambreiaje pt diverse inventii, ce-I drept la auto, dar poti intreba si acolo. Atix parca le zice! Le fac ei sau unii prin Ungaria si ei sunt "reprezentanta"? Nu pot decat sa te felicit. Mie si masina mi se duce "taras" acum daca ma dau la ea foarte putin. Poate mai in sud e mai cald.... 5-6℃, nu e nici o placere, aderenta mai cu masura dar cel mai tare ma deranjeaza ca parbrizul imi da curentul fix sub casca, in gat. Dar ma misc mai bine decat cu masina, deci pana se uda pe jos sau scade sub 4℃ perseverez. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Noiembrie 24, 2016 Share Postat Noiembrie 24, 2016 M-am.dat si eu azi.prin.oras ,pe la 5 seara era frig de mi-au înghețat ouăle,dar aerul rece e bestial simti cum se desfundate toate sinusurile .Cred ca si maine o sa ma dau un pic ,ma bucur de concediu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gtr 1000 Postat Noiembrie 25, 2016 Share Postat Noiembrie 25, 2016 Asta asa este practica ,problema dacă s-a rupt ca un stics e continutul de carbon prea mare,rezultat in urma tratamentului,se poate face si la noi ,dar dacă nu produci de serie,te rupe la costuri Aoleu tataie , pai daca in facultate ai facut =tratamente metalice= si acum zici ca in urma tratamentului termic rezulta carbon in exces , atunci asta este cauza falimentului industrial al Romaniei . Si asta o zice un biet strungar , dar care a facut scoala inainte de 89 ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Noiembrie 25, 2016 Share Postat Noiembrie 25, 2016 in primul rand aici e vorba de o motoreta de offroad, asa ca astia care n-au pupat decat asfaltul nu pot intelege de ce aderenta scazuta nu e o asa mare problema pentru unii. asta vara cand erau 40 de grade miorlaiati ca va fierb motoarele la semafor, acu' e prea frig... pai.. ce facem fetelor ?!?? apropos, la o viteza decenta 60-80km/h aderenta e destula si unde mai pui ca pe strada nu e ca pe circuit @ Atix: la cat de repede executa lucrarile nu cred ca sunt dooar reprezentanta... am inteles ca baietii au fost in ungaria la specializare si apoi s-au intors acasa unde au dat drumu la treaba. am vazut cateva lucrari executate de ei si mi s-au parut foarte calitativi!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_b Postat Noiembrie 25, 2016 Autor Share Postat Noiembrie 25, 2016 ne mai dam si noi cu motoreta sau o ardem pe teorie, ca vad ca e plin de ingineri p-aici!! sa nu va bagati pixu-n ochi ca daca puneti mana pe pila s-a dus naibi tot garajul! )) » Post actualizat in 24 Nov 2016 20:32 marea problema la GG e de unde cumperi piesa si in cat timp vine. initial toti iti zic ca o pot adduce si dupaia... 6 luni am stat pentru un rulment de ambielaj, ca tampiti astia de spanioli s-au gandit sa fie ei mai jmecheri si sa lucreze pe cote atipice.... te pisa rasu! Nu stiu cand ai comandat ultima data piese pt GG da sa sti ca vin in 5 zile maxim din spania,sunt mai multe optiuni dar motocrosscenter.com e cel mai ok,mai e enduropuro.it , greenlandm.com astia au f multee piese pe stoc dar fara poze multe dintre ele.2tracing.it,hainesmc.co.uk f multe piese si aici,la niciunul dintre magazine nu astepti mai mult de 7 zile. Referitor la piesa,azi o duc la cineva sa o vada, toata faza e ca trebuie facuta asa fel in cat sa nu fie nici prea tare nici prea moale,cea originala e prea tare si sar dintii daca bendixul nu agata tot dintele si numai spre varf. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.