Sari la conținut

Bloc motor lipit ?!


DIU 46
 Share

Postări Recomandate

si daca e in zona surubului ? unde se prinde capacul ? tot sudura ? ca am apucat sa schimb capacul facut praf dupa o cazatura si sa pun uleiul si asa am observat ca picura pe acolo ... nu picura mult... insa indeajuns incat sa se murdareasca...

Incearca Bison Epoxy Metal, daca nu vrei sudura !

Editat de DIU 46
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am incercat, face treaba, dar nu de ajuns de buna. Cand o bag la iernat si la modificat scot uleiul si fac sudura atunci...

Face treba dar nu buna, la ce te referi ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 1 year later...

Salut,

Am si eu o problema asemanatoare de acum 2 ani.

Am un CBF 600s 2009 si ca un mare "mester" i-am facut si pus eu crash pad-uri doar ca prea industriale.

Pe scurt am alunecat si sa infinpt in asfalt unul din ele si mi-a rupt urechea de prindere din motor (carter) de se vedea biela inauntru cum lucra.

Au lipit-o  baietii de la Kawa motors cu poxilina ceva. A tinul ea saraca dar a inceput sa scoata ulei pe acolo.

Puteti sa imi recomandati si mie un sudor sau un atelier care sa sudeze.

Ca in principiu ar trebui dat jos motorul desfacut + curatat +sudat .

 

Am vazut in Anglia motor si ma gandeam daca e sa il schimb. Pretul motorului e acolo de vreo 400 lire.

Voi ce imi recomandati?

 

 

Acum 9 minute, Emil-CBF600 a spus:

Salut,

Am si eu o problema asemanatoare de acum 2 ani.

Am un CBF 600s 2009 si ca un mare "mester" i-am facut si pus eu crash pad-uri doar ca prea industriale.

Pe scurt am alunecat si sa infinpt in asfalt unul din ele si mi-a rupt urechea de prindere din motor (carter) de se vedea biela inauntru cum lucra.

Au lipit-o  baietii de la Kawa motors cu poxilina ceva. A tinul ea saraca dar a inceput sa scoata ulei pe acolo.

Puteti sa imi recomandati si mie un sudor sau un atelier care sa sudeze.

Ca in principiu ar trebui dat jos motorul desfacut + curatat +sudat .

 

Am vazut in Anglia motor si ma gandeam daca e sa il schimb. Pretul motorului e acolo de vreo 400 lire.

Voi ce imi recomandati?

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 years later...

chit ca e topic antic, revin cu un raspuns:

 

sudura, sudura la greu, apoi tarod si refaci gaura/filet.

 

aditie de material ,apoi refaci filet/dinte/gaura/forma etc cu ce vrei tu.

 

nu mai folositi lipiciuri de cacao. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sanfrenu duce șpan in interior,nu e bine.Plus gazele formate in interior,care ies pin crapatura.Mai ales daca e motor de aluminiu,faci o p..ă. Tre demontat piesa,pusa pe masă,spalat,degresat,sanfrenat,suflat cu aer,eventual incalzit un pic(100 grade)apoi sudat,lasat sa se raceasca in voia lui.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...