twisted86 Postat Octombrie 20, 2017 Share Postat Octombrie 20, 2017 si daca e in zona surubului ? unde se prinde capacul ? tot sudura ? ca am apucat sa schimb capacul facut praf dupa o cazatura si sa pun uleiul si asa am observat ca picura pe acolo ... nu picura mult... insa indeajuns incat sa se murdareasca... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Octombrie 20, 2017 Share Postat Octombrie 20, 2017 Mergeti la Sirius si va rezolva! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DIU 46 Postat Octombrie 20, 2017 Autor Share Postat Octombrie 20, 2017 (editat) si daca e in zona surubului ? unde se prinde capacul ? tot sudura ? ca am apucat sa schimb capacul facut praf dupa o cazatura si sa pun uleiul si asa am observat ca picura pe acolo ... nu picura mult... insa indeajuns incat sa se murdareasca... Incearca Bison Epoxy Metal, daca nu vrei sudura ! Editat Octombrie 20, 2017 de DIU 46 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
twisted86 Postat Octombrie 27, 2017 Share Postat Octombrie 27, 2017 Am incercat, face treaba, dar nu de ajuns de buna. Cand o bag la iernat si la modificat scot uleiul si fac sudura atunci... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Octombrie 27, 2017 Share Postat Octombrie 27, 2017 Eu cu Bison Epoxy Metal am lipit bloc motor la un Aro , chiar in zona cilindrilor si crapatura nu era mica ,a tinut fara probleme !! Stima, Ovidiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DIU 46 Postat Octombrie 27, 2017 Autor Share Postat Octombrie 27, 2017 Am incercat, face treaba, dar nu de ajuns de buna. Cand o bag la iernat si la modificat scot uleiul si fac sudura atunci... Face treba dar nu buna, la ce te referi ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Decembrie 14, 2017 Share Postat Decembrie 14, 2017 Eu bison ala cu 2 componente am lipit baie ulei din aluminiu si a tinut 10 ani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emil-CBF600 Postat Aprilie 8, 2019 Share Postat Aprilie 8, 2019 Salut, Am si eu o problema asemanatoare de acum 2 ani. Am un CBF 600s 2009 si ca un mare "mester" i-am facut si pus eu crash pad-uri doar ca prea industriale. Pe scurt am alunecat si sa infinpt in asfalt unul din ele si mi-a rupt urechea de prindere din motor (carter) de se vedea biela inauntru cum lucra. Au lipit-o baietii de la Kawa motors cu poxilina ceva. A tinul ea saraca dar a inceput sa scoata ulei pe acolo. Puteti sa imi recomandati si mie un sudor sau un atelier care sa sudeze. Ca in principiu ar trebui dat jos motorul desfacut + curatat +sudat . Am vazut in Anglia motor si ma gandeam daca e sa il schimb. Pretul motorului e acolo de vreo 400 lire. Voi ce imi recomandati? Acum 9 minute, Emil-CBF600 a spus: Salut, Am si eu o problema asemanatoare de acum 2 ani. Am un CBF 600s 2009 si ca un mare "mester" i-am facut si pus eu crash pad-uri doar ca prea industriale. Pe scurt am alunecat si sa infinpt in asfalt unul din ele si mi-a rupt urechea de prindere din motor (carter) de se vedea biela inauntru cum lucra. Au lipit-o baietii de la Kawa motors cu poxilina ceva. A tinul ea saraca dar a inceput sa scoata ulei pe acolo. Puteti sa imi recomandati si mie un sudor sau un atelier care sa sudeze. Ca in principiu ar trebui dat jos motorul desfacut + curatat +sudat . Am vazut in Anglia motor si ma gandeam daca e sa il schimb. Pretul motorului e acolo de vreo 400 lire. Voi ce imi recomandati? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Darkthor Postat Mai 1, 2021 Share Postat Mai 1, 2021 chit ca e topic antic, revin cu un raspuns: sudura, sudura la greu, apoi tarod si refaci gaura/filet. aditie de material ,apoi refaci filet/dinte/gaura/forma etc cu ce vrei tu. nu mai folositi lipiciuri de cacao. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pinnochio Postat Mai 1, 2021 Share Postat Mai 1, 2021 Sanfrenu duce șpan in interior,nu e bine.Plus gazele formate in interior,care ies pin crapatura.Mai ales daca e motor de aluminiu,faci o p..ă. Tre demontat piesa,pusa pe masă,spalat,degresat,sanfrenat,suflat cu aer,eventual incalzit un pic(100 grade)apoi sudat,lasat sa se raceasca in voia lui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.