Sari la conținut

Kawasaki Z1000 2010-2013


Postări Recomandate

HaHa, tare misto topic...

Revenind. Eu am avut Qualifier 1 si 2 cu care mergeam cu grija pentru ca le simteam cum pierde aderenda cand trageam de acceleratie pe viraje.

Acum, am revenit la Metzeler m7rr, pentru ca mi se par super echilibrate ca sportivitate si touring, chiar si pe vreme ceva mai rece.

» Post actualizat in 22 Feb 2017 22:33

Btw, sa il stapanesti sanatos, fara evenimente.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inadafa de niste inceputuri de highside mai mult sau mai putin pronuntate, am reusit sa le dau gata ramanand rotund dupa tura pe Transalpina.

La ce te referi prin altfel fata de SS? Foarte multi isi iau semi slick pe SS, insa nu reusesc sa treaca de de pragul lor psihologic

Editat de Andrei-Bogdan Vorobchevici
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Ce ti se pare ciudat, ca intreb dupa 10 ani de SS ce cauciucuri sa pun pe un touring?! Dupa parerea mea, nu poti avea aceleasi lretentii de la un touring ca de la un SS.....

In principiu gume de strada,sport care se incalzesc rpd dar merg si la soft touring + ploi,diablo rosso 3 ,2,michelin pilot power 3,2,dunlop q3,metzeler cum are andrei m7rr,bridgestone battlax

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare, posesori de z 1000, 2010-2013 pe cand o intalnire prin bucuresti, sa impartasim din tainele zet-ului?

 

Salut,

 

te-`am vazut ieri pe la lujerului . :)

 

@ToxiQman - foarte cunoscuta imi pare mobra asta :)

 

 

Fost posesor de 2010+ :)

Editat de NIKU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

@NIKU, e posibil....nu sunt primul posesor....doar ca ultimii 2 ani, motorul a stat mai mult pe dreapta.

Sunt si eu interesat de o "intrunire" a posesorilor acestui model.....fie ea si la Victoriei :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare, posesori de z 1000, 2010-2013 pe cand o intalnire prin bucuresti, sa impartasim din tainele zet-ului?

 

pfoaaa...super misto mobra asta...am stat langa ea la salon cam 15 minute in parcare ( am pozele acasa in calc ) :))) sa o stapanesti sanatos...si fara incidente...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 years later...
La 10.01.2017 la 22:50, Andrei-Bogdan Vorobchevici a spus:

Da', m-am decis sa impart si cu uni dintre voi (ca probabil se vor gasi destui carcotasi, sîc).

 

Stiu, este tarziu si ma cam simt dator moral fata de unii care m-au ajutat cu informatii pe vremea cand cautam atelaj. Dar vara a fost scurta si cum timp nu era, am tot amanat...

Pentru ca tot se pomeneste pe la meteo de fel de fel de coduri si cum stau la gura sobei asteptand cu nerabdare sa inceapa noul sezon (mai am treaba... ncsf) fara prea multe chestii interesante de facut... voi incerca sa leg cateva cuvinte despre patima mea.

 

Asadar, este vorba despre mult asteptatul, mult doritul, prea puternicul si prea neastamparatul Kawasaki Z1000 '12 de culoare "verdi'" a.k.a candy lime green pentru care simt ca nu am dat banii pomana (desi cam fu piperat domne').

 

Acesta a fost adusa la cererea mea, prin intermediul fam. Biris, cu 11 000km la bord, in stare impecabila si cu o evacuare full Akrapovic 4 - 1 - 2.

Suntem impreuna de prin Iunie 2016 si de cca. 15 000 km si insumand acum ~26000 km, in care a primit 4 schimburi de ulei 2 seturi de anvelope. Primul Dunlop Qualifier 2 si prezent, Metzeler M7RR.

Dupa toate grijile avute inainte de cumparare cu referire la dimensiunile acestuia si potrivirea la gabaritul meu de 1.85 cm si 110kg (cert - nu chiar obez), ma declar foarte incantat de cum "imi vine".

La prima tura m-am simtit cu adevarat extraordinar de liber si confortabil ca pozitie si nu am avut decat sa-mi reprosez ca am stat ca fraierul pe sportiva atata timp.

In acesti kilometri parcusi in 2016, dupa momente frumoase si altele la limita, pot sa spun ca motocicleta imi vine ca o manusa (parerea mea :D) si imi place enorm de mult atat ca design, culoare, confort, pozitie, ciclistica, agresivitate cat si fiabilitate.

 

Pe scurt, nu regret o secunda ca am optat pentru 2010-2013 in detrimentul modelului 2014 desi pretul acestuia este la o aruncatura de "chibrit" :).

 

Ajunge cu vorbareala, aveti o adresa pt imagini: https://goo.gl/photos/45xNBNqE5k9hQi1E6

la ce pret ai achizitionat-o daca nu sunt prea indiscret?

La 10.01.2017 la 22:50, Andrei-Bogdan Vorobchevici a spus:

Da', m-am decis sa impart si cu uni dintre voi (ca probabil se vor gasi destui carcotasi, sîc).

 

Stiu, este tarziu si ma cam simt dator moral fata de unii care m-au ajutat cu informatii pe vremea cand cautam atelaj. Dar vara a fost scurta si cum timp nu era, am tot amanat...

Pentru ca tot se pomeneste pe la meteo de fel de fel de coduri si cum stau la gura sobei asteptand cu nerabdare sa inceapa noul sezon (mai am treaba... ncsf) fara prea multe chestii interesante de facut... voi incerca sa leg cateva cuvinte despre patima mea.

 

Asadar, este vorba despre mult asteptatul, mult doritul, prea puternicul si prea neastamparatul Kawasaki Z1000 '12 de culoare "verdi'" a.k.a candy lime green pentru care simt ca nu am dat banii pomana (desi cam fu piperat domne').

 

Acesta a fost adusa la cererea mea, prin intermediul fam. Biris, cu 11 000km la bord, in stare impecabila si cu o evacuare full Akrapovic 4 - 1 - 2.

Suntem impreuna de prin Iunie 2016 si de cca. 15 000 km si insumand acum ~26000 km, in care a primit 4 schimburi de ulei 2 seturi de anvelope. Primul Dunlop Qualifier 2 si prezent, Metzeler M7RR.

Dupa toate grijile avute inainte de cumparare cu referire la dimensiunile acestuia si potrivirea la gabaritul meu de 1.85 cm si 110kg (cert - nu chiar obez), ma declar foarte incantat de cum "imi vine".

La prima tura m-am simtit cu adevarat extraordinar de liber si confortabil ca pozitie si nu am avut decat sa-mi reprosez ca am stat ca fraierul pe sportiva atata timp.

In acesti kilometri parcusi in 2016, dupa momente frumoase si altele la limita, pot sa spun ca motocicleta imi vine ca o manusa (parerea mea :D) si imi place enorm de mult atat ca design, culoare, confort, pozitie, ciclistica, agresivitate cat si fiabilitate.

 

Pe scurt, nu regret o secunda ca am optat pentru 2010-2013 in detrimentul modelului 2014 desi pretul acestuia este la o aruncatura de "chibrit" :).

 

Ajunge cu vorbareala, aveti o adresa pt imagini: https://goo.gl/photos/45xNBNqE5k9hQi1E6

 

Cu pasager v-ati dat ma drum mai lung?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 26 minute, rekaller a spus:

 

Cu pasager v-ati dat ma drum mai lung?

Dar ce ti-a facut respectivul/respectiva? Stand pe o bucata de nailon cu ceva burete cat e intr-o sapca pt un cap mai mare, nu e prea comod. Plus ca fiind cocotat asa sus, chiar de e sub 50 de kile, tot simti ciclistica anapoda. Eu am avut modelul mai vechi si era realtiv ok la o plimbare 'de seara' dar mai mult... sunt alte mobre pt asa ceva. Se poate, dar e chinuiala pe asa ceva. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 28.04.2020 la 23:35, Banzay a spus:

Dar ce ti-a facut respectivul/respectiva? Stand pe o bucata de nailon cu ceva burete cat e intr-o sapca pt un cap mai mare, nu e prea comod. Plus ca fiind cocotat asa sus, chiar de e sub 50 de kile, tot simti ciclistica anapoda. Eu am avut modelul mai vechi si era realtiv ok la o plimbare 'de seara' dar mai mult... sunt alte mobre pt asa ceva. Se poate, dar e chinuiala pe asa ceva. 

it makes sense , multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...