ChrisRR Postat Februarie 17, 2017 Share Postat Februarie 17, 2017 Felicitari pentru alegere. Totusi 1000, nu ti se pare prea puternic? nu ti-e frica sa nu te arunce pe jos? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Februarie 18, 2017 Share Postat Februarie 18, 2017 Bai...asta e topic la misto? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ToxiQman Postat Februarie 22, 2017 Share Postat Februarie 22, 2017 Bai...asta e topic la misto? Pe bune? ))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei-Bogdan Vorobchevici Postat Februarie 22, 2017 Autor Share Postat Februarie 22, 2017 HaHa, tare misto topic... Revenind. Eu am avut Qualifier 1 si 2 cu care mergeam cu grija pentru ca le simteam cum pierde aderenda cand trageam de acceleratie pe viraje. Acum, am revenit la Metzeler m7rr, pentru ca mi se par super echilibrate ca sportivitate si touring, chiar si pe vreme ceva mai rece. » Post actualizat in 22 Feb 2017 22:33 Btw, sa il stapanesti sanatos, fara evenimente. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ChrisRR Postat Februarie 23, 2017 Share Postat Februarie 23, 2017 Eu am avut Qualifier 1 si 2 cu care mergeam cu grija pentru ca le simteam cum pierde aderenda cand trageam de acceleratie pe viraje.. Si nu au dat cu tine pe jos? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Februarie 23, 2017 Share Postat Februarie 23, 2017 In general "gumele" dau cu tine pe jos UFC-style.asa ca ai grija ce alegere faci. ca nah,e altfel decat pe SS. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei-Bogdan Vorobchevici Postat Februarie 23, 2017 Autor Share Postat Februarie 23, 2017 (editat) Inadafa de niste inceputuri de highside mai mult sau mai putin pronuntate, am reusit sa le dau gata ramanand rotund dupa tura pe Transalpina. La ce te referi prin altfel fata de SS? Foarte multi isi iau semi slick pe SS, insa nu reusesc sa treaca de de pragul lor psihologic Editat Februarie 23, 2017 de Andrei-Bogdan Vorobchevici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
soe Postat Martie 21, 2017 Share Postat Martie 21, 2017 salutare, posesori de z 1000, 2010-2013 pe cand o intalnire prin bucuresti, sa impartasim din tainele zet-ului? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Martie 22, 2017 Share Postat Martie 22, 2017 Ce ti se pare ciudat, ca intreb dupa 10 ani de SS ce cauciucuri sa pun pe un touring?! Dupa parerea mea, nu poti avea aceleasi lretentii de la un touring ca de la un SS..... In principiu gume de strada,sport care se incalzesc rpd dar merg si la soft touring + ploi,diablo rosso 3 ,2,michelin pilot power 3,2,dunlop q3,metzeler cum are andrei m7rr,bridgestone battlax Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei-Bogdan Vorobchevici Postat Martie 22, 2017 Autor Share Postat Martie 22, 2017 @soe: De regula mai trec pe la Victoriei, asa ca ne-am putea intalni pe acolo daca doresti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NIKU Postat Martie 24, 2017 Share Postat Martie 24, 2017 (editat) salutare, posesori de z 1000, 2010-2013 pe cand o intalnire prin bucuresti, sa impartasim din tainele zet-ului? Salut, te-`am vazut ieri pe la lujerului . @ToxiQman - foarte cunoscuta imi pare mobra asta Fost posesor de 2010+ Editat Martie 24, 2017 de NIKU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ToxiQman Postat Aprilie 24, 2017 Share Postat Aprilie 24, 2017 @NIKU, e posibil....nu sunt primul posesor....doar ca ultimii 2 ani, motorul a stat mai mult pe dreapta. Sunt si eu interesat de o "intrunire" a posesorilor acestui model.....fie ea si la Victoriei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mome Postat Aprilie 25, 2017 Share Postat Aprilie 25, 2017 salutare, posesori de z 1000, 2010-2013 pe cand o intalnire prin bucuresti, sa impartasim din tainele zet-ului? pfoaaa...super misto mobra asta...am stat langa ea la salon cam 15 minute in parcare ( am pozele acasa in calc ) )) sa o stapanesti sanatos...si fara incidente... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rekaller Postat Aprilie 28, 2020 Share Postat Aprilie 28, 2020 La 10.01.2017 la 22:50, Andrei-Bogdan Vorobchevici a spus: Da', m-am decis sa impart si cu uni dintre voi (ca probabil se vor gasi destui carcotasi, sîc). Stiu, este tarziu si ma cam simt dator moral fata de unii care m-au ajutat cu informatii pe vremea cand cautam atelaj. Dar vara a fost scurta si cum timp nu era, am tot amanat... Pentru ca tot se pomeneste pe la meteo de fel de fel de coduri si cum stau la gura sobei asteptand cu nerabdare sa inceapa noul sezon (mai am treaba... ncsf) fara prea multe chestii interesante de facut... voi incerca sa leg cateva cuvinte despre patima mea. Asadar, este vorba despre mult asteptatul, mult doritul, prea puternicul si prea neastamparatul Kawasaki Z1000 '12 de culoare "verdi'" a.k.a candy lime green pentru care simt ca nu am dat banii pomana (desi cam fu piperat domne'). Acesta a fost adusa la cererea mea, prin intermediul fam. Biris, cu 11 000km la bord, in stare impecabila si cu o evacuare full Akrapovic 4 - 1 - 2. Suntem impreuna de prin Iunie 2016 si de cca. 15 000 km si insumand acum ~26000 km, in care a primit 4 schimburi de ulei 2 seturi de anvelope. Primul Dunlop Qualifier 2 si prezent, Metzeler M7RR. Dupa toate grijile avute inainte de cumparare cu referire la dimensiunile acestuia si potrivirea la gabaritul meu de 1.85 cm si 110kg (cert - nu chiar obez), ma declar foarte incantat de cum "imi vine". La prima tura m-am simtit cu adevarat extraordinar de liber si confortabil ca pozitie si nu am avut decat sa-mi reprosez ca am stat ca fraierul pe sportiva atata timp. In acesti kilometri parcusi in 2016, dupa momente frumoase si altele la limita, pot sa spun ca motocicleta imi vine ca o manusa (parerea mea ) si imi place enorm de mult atat ca design, culoare, confort, pozitie, ciclistica, agresivitate cat si fiabilitate. Pe scurt, nu regret o secunda ca am optat pentru 2010-2013 in detrimentul modelului 2014 desi pretul acestuia este la o aruncatura de "chibrit" . Ajunge cu vorbareala, aveti o adresa pt imagini: https://goo.gl/photos/45xNBNqE5k9hQi1E6 la ce pret ai achizitionat-o daca nu sunt prea indiscret? La 10.01.2017 la 22:50, Andrei-Bogdan Vorobchevici a spus: Da', m-am decis sa impart si cu uni dintre voi (ca probabil se vor gasi destui carcotasi, sîc). Stiu, este tarziu si ma cam simt dator moral fata de unii care m-au ajutat cu informatii pe vremea cand cautam atelaj. Dar vara a fost scurta si cum timp nu era, am tot amanat... Pentru ca tot se pomeneste pe la meteo de fel de fel de coduri si cum stau la gura sobei asteptand cu nerabdare sa inceapa noul sezon (mai am treaba... ncsf) fara prea multe chestii interesante de facut... voi incerca sa leg cateva cuvinte despre patima mea. Asadar, este vorba despre mult asteptatul, mult doritul, prea puternicul si prea neastamparatul Kawasaki Z1000 '12 de culoare "verdi'" a.k.a candy lime green pentru care simt ca nu am dat banii pomana (desi cam fu piperat domne'). Acesta a fost adusa la cererea mea, prin intermediul fam. Biris, cu 11 000km la bord, in stare impecabila si cu o evacuare full Akrapovic 4 - 1 - 2. Suntem impreuna de prin Iunie 2016 si de cca. 15 000 km si insumand acum ~26000 km, in care a primit 4 schimburi de ulei 2 seturi de anvelope. Primul Dunlop Qualifier 2 si prezent, Metzeler M7RR. Dupa toate grijile avute inainte de cumparare cu referire la dimensiunile acestuia si potrivirea la gabaritul meu de 1.85 cm si 110kg (cert - nu chiar obez), ma declar foarte incantat de cum "imi vine". La prima tura m-am simtit cu adevarat extraordinar de liber si confortabil ca pozitie si nu am avut decat sa-mi reprosez ca am stat ca fraierul pe sportiva atata timp. In acesti kilometri parcusi in 2016, dupa momente frumoase si altele la limita, pot sa spun ca motocicleta imi vine ca o manusa (parerea mea ) si imi place enorm de mult atat ca design, culoare, confort, pozitie, ciclistica, agresivitate cat si fiabilitate. Pe scurt, nu regret o secunda ca am optat pentru 2010-2013 in detrimentul modelului 2014 desi pretul acestuia este la o aruncatura de "chibrit" . Ajunge cu vorbareala, aveti o adresa pt imagini: https://goo.gl/photos/45xNBNqE5k9hQi1E6 Cu pasager v-ati dat ma drum mai lung? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Aprilie 28, 2020 Share Postat Aprilie 28, 2020 Acum 26 minute, rekaller a spus: Cu pasager v-ati dat ma drum mai lung? Dar ce ti-a facut respectivul/respectiva? Stand pe o bucata de nailon cu ceva burete cat e intr-o sapca pt un cap mai mare, nu e prea comod. Plus ca fiind cocotat asa sus, chiar de e sub 50 de kile, tot simti ciclistica anapoda. Eu am avut modelul mai vechi si era realtiv ok la o plimbare 'de seara' dar mai mult... sunt alte mobre pt asa ceva. Se poate, dar e chinuiala pe asa ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rekaller Postat Mai 1, 2020 Share Postat Mai 1, 2020 La 28.04.2020 la 23:35, Banzay a spus: Dar ce ti-a facut respectivul/respectiva? Stand pe o bucata de nailon cu ceva burete cat e intr-o sapca pt un cap mai mare, nu e prea comod. Plus ca fiind cocotat asa sus, chiar de e sub 50 de kile, tot simti ciclistica anapoda. Eu am avut modelul mai vechi si era realtiv ok la o plimbare 'de seara' dar mai mult... sunt alte mobre pt asa ceva. Se poate, dar e chinuiala pe asa ceva. it makes sense , multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.