Jump to content

Kawasaki Z1000 2010-2013


Recommended Posts

HaHa, tare misto topic...

Revenind. Eu am avut Qualifier 1 si 2 cu care mergeam cu grija pentru ca le simteam cum pierde aderenda cand trageam de acceleratie pe viraje.

Acum, am revenit la Metzeler m7rr, pentru ca mi se par super echilibrate ca sportivitate si touring, chiar si pe vreme ceva mai rece.

» Post actualizat in 22 Feb 2017 22:33

Btw, sa il stapanesti sanatos, fara evenimente.

Link to comment
Share on other sites

Inadafa de niste inceputuri de highside mai mult sau mai putin pronuntate, am reusit sa le dau gata ramanand rotund dupa tura pe Transalpina.

La ce te referi prin altfel fata de SS? Foarte multi isi iau semi slick pe SS, insa nu reusesc sa treaca de de pragul lor psihologic

Edited by Andrei-Bogdan Vorobchevici
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Ce ti se pare ciudat, ca intreb dupa 10 ani de SS ce cauciucuri sa pun pe un touring?! Dupa parerea mea, nu poti avea aceleasi lretentii de la un touring ca de la un SS.....

In principiu gume de strada,sport care se incalzesc rpd dar merg si la soft touring + ploi,diablo rosso 3 ,2,michelin pilot power 3,2,dunlop q3,metzeler cum are andrei m7rr,bridgestone battlax

Link to comment
Share on other sites

salutare, posesori de z 1000, 2010-2013 pe cand o intalnire prin bucuresti, sa impartasim din tainele zet-ului?

 

Salut,

 

te-`am vazut ieri pe la lujerului . :)

 

@ToxiQman - foarte cunoscuta imi pare mobra asta :)

 

 

Fost posesor de 2010+ :)

Edited by NIKU
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

@NIKU, e posibil....nu sunt primul posesor....doar ca ultimii 2 ani, motorul a stat mai mult pe dreapta.

Sunt si eu interesat de o "intrunire" a posesorilor acestui model.....fie ea si la Victoriei :D

Link to comment
Share on other sites

salutare, posesori de z 1000, 2010-2013 pe cand o intalnire prin bucuresti, sa impartasim din tainele zet-ului?

 

pfoaaa...super misto mobra asta...am stat langa ea la salon cam 15 minute in parcare ( am pozele acasa in calc ) :))) sa o stapanesti sanatos...si fara incidente...

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...
La 10.01.2017 la 22:50, Andrei-Bogdan Vorobchevici a spus:

Da', m-am decis sa impart si cu uni dintre voi (ca probabil se vor gasi destui carcotasi, sîc).

 

Stiu, este tarziu si ma cam simt dator moral fata de unii care m-au ajutat cu informatii pe vremea cand cautam atelaj. Dar vara a fost scurta si cum timp nu era, am tot amanat...

Pentru ca tot se pomeneste pe la meteo de fel de fel de coduri si cum stau la gura sobei asteptand cu nerabdare sa inceapa noul sezon (mai am treaba... ncsf) fara prea multe chestii interesante de facut... voi incerca sa leg cateva cuvinte despre patima mea.

 

Asadar, este vorba despre mult asteptatul, mult doritul, prea puternicul si prea neastamparatul Kawasaki Z1000 '12 de culoare "verdi'" a.k.a candy lime green pentru care simt ca nu am dat banii pomana (desi cam fu piperat domne').

 

Acesta a fost adusa la cererea mea, prin intermediul fam. Biris, cu 11 000km la bord, in stare impecabila si cu o evacuare full Akrapovic 4 - 1 - 2.

Suntem impreuna de prin Iunie 2016 si de cca. 15 000 km si insumand acum ~26000 km, in care a primit 4 schimburi de ulei 2 seturi de anvelope. Primul Dunlop Qualifier 2 si prezent, Metzeler M7RR.

Dupa toate grijile avute inainte de cumparare cu referire la dimensiunile acestuia si potrivirea la gabaritul meu de 1.85 cm si 110kg (cert - nu chiar obez), ma declar foarte incantat de cum "imi vine".

La prima tura m-am simtit cu adevarat extraordinar de liber si confortabil ca pozitie si nu am avut decat sa-mi reprosez ca am stat ca fraierul pe sportiva atata timp.

In acesti kilometri parcusi in 2016, dupa momente frumoase si altele la limita, pot sa spun ca motocicleta imi vine ca o manusa (parerea mea :D) si imi place enorm de mult atat ca design, culoare, confort, pozitie, ciclistica, agresivitate cat si fiabilitate.

 

Pe scurt, nu regret o secunda ca am optat pentru 2010-2013 in detrimentul modelului 2014 desi pretul acestuia este la o aruncatura de "chibrit" :).

 

Ajunge cu vorbareala, aveti o adresa pt imagini: https://goo.gl/photos/45xNBNqE5k9hQi1E6

la ce pret ai achizitionat-o daca nu sunt prea indiscret?

La 10.01.2017 la 22:50, Andrei-Bogdan Vorobchevici a spus:

Da', m-am decis sa impart si cu uni dintre voi (ca probabil se vor gasi destui carcotasi, sîc).

 

Stiu, este tarziu si ma cam simt dator moral fata de unii care m-au ajutat cu informatii pe vremea cand cautam atelaj. Dar vara a fost scurta si cum timp nu era, am tot amanat...

Pentru ca tot se pomeneste pe la meteo de fel de fel de coduri si cum stau la gura sobei asteptand cu nerabdare sa inceapa noul sezon (mai am treaba... ncsf) fara prea multe chestii interesante de facut... voi incerca sa leg cateva cuvinte despre patima mea.

 

Asadar, este vorba despre mult asteptatul, mult doritul, prea puternicul si prea neastamparatul Kawasaki Z1000 '12 de culoare "verdi'" a.k.a candy lime green pentru care simt ca nu am dat banii pomana (desi cam fu piperat domne').

 

Acesta a fost adusa la cererea mea, prin intermediul fam. Biris, cu 11 000km la bord, in stare impecabila si cu o evacuare full Akrapovic 4 - 1 - 2.

Suntem impreuna de prin Iunie 2016 si de cca. 15 000 km si insumand acum ~26000 km, in care a primit 4 schimburi de ulei 2 seturi de anvelope. Primul Dunlop Qualifier 2 si prezent, Metzeler M7RR.

Dupa toate grijile avute inainte de cumparare cu referire la dimensiunile acestuia si potrivirea la gabaritul meu de 1.85 cm si 110kg (cert - nu chiar obez), ma declar foarte incantat de cum "imi vine".

La prima tura m-am simtit cu adevarat extraordinar de liber si confortabil ca pozitie si nu am avut decat sa-mi reprosez ca am stat ca fraierul pe sportiva atata timp.

In acesti kilometri parcusi in 2016, dupa momente frumoase si altele la limita, pot sa spun ca motocicleta imi vine ca o manusa (parerea mea :D) si imi place enorm de mult atat ca design, culoare, confort, pozitie, ciclistica, agresivitate cat si fiabilitate.

 

Pe scurt, nu regret o secunda ca am optat pentru 2010-2013 in detrimentul modelului 2014 desi pretul acestuia este la o aruncatura de "chibrit" :).

 

Ajunge cu vorbareala, aveti o adresa pt imagini: https://goo.gl/photos/45xNBNqE5k9hQi1E6

 

Cu pasager v-ati dat ma drum mai lung?

Link to comment
Share on other sites

Acum 26 minute, rekaller a spus:

 

Cu pasager v-ati dat ma drum mai lung?

Dar ce ti-a facut respectivul/respectiva? Stand pe o bucata de nailon cu ceva burete cat e intr-o sapca pt un cap mai mare, nu e prea comod. Plus ca fiind cocotat asa sus, chiar de e sub 50 de kile, tot simti ciclistica anapoda. Eu am avut modelul mai vechi si era realtiv ok la o plimbare 'de seara' dar mai mult... sunt alte mobre pt asa ceva. Se poate, dar e chinuiala pe asa ceva. 

Link to comment
Share on other sites

La 28.04.2020 la 23:35, Banzay a spus:

Dar ce ti-a facut respectivul/respectiva? Stand pe o bucata de nailon cu ceva burete cat e intr-o sapca pt un cap mai mare, nu e prea comod. Plus ca fiind cocotat asa sus, chiar de e sub 50 de kile, tot simti ciclistica anapoda. Eu am avut modelul mai vechi si era realtiv ok la o plimbare 'de seara' dar mai mult... sunt alte mobre pt asa ceva. Se poate, dar e chinuiala pe asa ceva. 

it makes sense , multumesc.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...