Jump to content
Sign in to follow this  
gabriel4

vopsore electrostatica cadru wrinkled black sau gloss black

Recommended Posts

salut,

 

cer o opinie a propos de vopsirea cadrului - ce recomandati din punct de vedere functional? wrinklwd black (texturat) sau gloss black?

 

Ca aspect imi place tare wrinkled, dar sunt pareri cum ca este foarte greu de intretinut, respectiv ca se murdareste repede si si curata greu.Wrinkled este diferit de matt black - ca se fie clar.

 

Voi ce recomandati? gloss sau wrinked

 

Cam asa arata un wrinkled:

 

zestyframe3.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am o nelamurire, intrucat as dori sa vopsesc cadrul motoretei din dotare electrostatic. Ce se intampla cu seria stantata pe cadru? Nu e acoperita de vopsea? Sa las o zona nevopsita...ar arata naspa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

N-are bre nimic. Unii am vazut ca pun o bucatica de hartie acolo si apoi rectifica cu vopsea normala pt. estetic, altii (unde seria e stantata calumea) dau direct si tot e vizibila. La unele cand o sablezi nu se mai cunoaste asa ok (daca mediul folosit nu e cum trebuie). Uita-te cat de bine e stantata seria, daca e ok, zi-le sa aiba grija la sablat (daca vb cu unii care traiesc din asta vor sti sigur ce sa faca).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pentru postarea initiala....orice vopsire in afara de cea gloss (adica care este lacuita ulterior vopsirii) are nefericita particularitate de a retine impuritatile/praful. Cat de mult si cum arata nu iti pot spune.

Acum cu privire la recomandarea din punct de vedere estetic parerea mea este ca totul depinde de cum vezi sa arate motocicleta per total, eu personal prefer gloss dar incep sa vad de ce te gandesti si la varianta texturata.

Cu privire la seria cadrului problema cred ca apare cand aceasta serie este inscrisa pe o placuta de aluminiu deoarece este mai moale si se deterioreaza rapid la sablare. Daca seria este direct pe cadru, atata timp cat nu se insista excesiv, nu vad de ce ar fi o problema. Presupun ca totusi operatiunea va fi facuta de meserias cu scule profesionale, adica nu discutam de o perie de sarma in spatele blocului, dupa cusca cainelui.

 

Succes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

La mine problema e in felul urmator:

 

Prima serie e stantata pe cadru: sa zicem ca exista sansa se se vada atunci cand se da cu pulbere

 

A doua serie e inscriptionata pe o placuta de aluminiu, prinsa in nituri pe cadru. Problema este ca placuta a inceput sa se exfolieze. Ce e de facut?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu zic sa ramana asa cum este.....aluminiul oxideaza destul de putin si nu este in periol sa ramai fara serie din acest motiv.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dai plăcuța jos si apoi vopsești.

nu contează dacă se acoperă seria pe cadru,la RAR ți-o razuiește ca s-o vadă.

Daca umbli zilnic cu motoru,mai bine e gloss.

Spor.

Edited by TheFatBob

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu zic sa ramana asa cum este.....aluminiul oxideaza destul de putin si nu este in periol sa ramai fara serie din acest motiv.

 

Placuta de aluminiu avea un film peste ea ce a inceput sa se exfolieze binisor. Informatiile de sub film ce erau printate au inceput sa dispara, ramanand seria parca si ce mai era gravat pe ea.

» Post actualizat in 18 Jan 2017 12:28

Dai plăcuța jos si apoi vopsești.

nu contează dacă se acoperă seria pe cadru,la RAR ți-o razuiește ca s-o vadă.

Daca umbli zilnic cu motoru,mai bine e gloss.

Spor.

 

Deci cel mai probabil voi masca zona inainte de vopsire.

Share this post


Link to post
Share on other sites

la ktm seria este batuta in vopsea,ai sanse mari sa o stergi daca vospesti zona respectiva,normal se acopera cu o folie adeziva de aluminiu si se vopseste peste ,in caz de vanzare se desface folia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Placuta de aluminiu avea un film peste ea ce a inceput sa se exfolieze binisor. Informatiile de sub film ce erau printate au inceput sa dispara, ramanand seria parca si ce mai era gravat pe ea.» Post actualizat in 18 Jan 2017 12:28

 

Deci cel mai probabil voi masca zona inainte de vopsire.

Daca plăcuța e nituită,o poți da jos și monta la loc.dacă e lipită,o acoperi cu bandă adezivă să o protejeze la sablare și vopsire.

 

Chestia aia cu seria la KTM e trasă de păr.

Share this post


Link to post
Share on other sites

In functie de cine face lucrarea , electrostaticul poate sa difere. Daca nu au aparatura sau lucreaza la misto , vopseaua electrostatuca poate acoperi complet seriile . PROTEJEAZA SERIILE . Cei de la RAR nu pierd vremea sa curete seriile si s-ar putea sa va trimita acasa si sa reveniti cu ele curatate , De asemenea , s-ar putea sa va treziti in trafic cu talonul suspendat pentru ca nu sunt vizibile seriile .

 

PROTEJEAZA TOT . Am stat 2 zile sa curat dupa un dobitoc . Desi a promis ca protejeaza zonele mentionate , mi-a livrat cadrul cu filete complet acoperite , umplute de pulbere , zona cuvetelor cu 2 mm de pulbere la interior , rulmentii de la bascula , etc .

Edited by Ivanica

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chestia aia cu seria la KTM e trasă de păr.

au cam gafat astia de la ktm, am mai auzit. e ff putin adanc batuta...

 

placuta nu este ff importanta, pe rar ii intereseaza seria stantata.

placuta se mascheaza sau se da jos, daca folia se ridica se poate lacui...

seria stantata ar fi bine sa se mascheze. cat de putin, cat de lata si de lunga este, nu se va vedea ff tare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

S-ar putea să ai dreptate,dar bătută in vopsea cu sticker sub vopsea nu e totuna!

Share this post


Link to post
Share on other sites

In functie de cine face lucrarea , electrostaticul poate sa difere. Daca nu au aparatura sau lucreaza la misto , vopseaua electrostatuca poate acoperi complet seriile . PROTEJEAZA SERIILE . Cei de la RAR nu pierd vremea sa curete seriile si s-ar putea sa va trimita acasa si sa reveniti cu ele curatate , De asemenea , s-ar putea sa va treziti in trafic cu talonul suspendat pentru ca nu sunt vizibile seriile .

 

PROTEJEAZA TOT . Am stat 2 zile sa curat dupa un dobitoc . Desi a promis ca protejeaza zonele mentionate , mi-a livrat cadrul cu filete complet acoperite , umplute de pulbere , zona cuvetelor cu 2 mm de pulbere la interior , rulmentii de la bascula , etc .

 

Și eu am pățit exact la fel. Am făcut prostia să duc cadrul și roțile fără șuruburi de sacrificiu și cămășile de la rulmenții vechi și mi-a luat o zi întreagă doar să șlefuiesc doar jugul. Primul sfat pentru cine trimite piese la vopsit: acoperiți toate găurile înainte de a trimite piese la vopsit dacă nu vă încântă ideea de a înșuruba/desșuruba ore în șir și a șmirghelui de mână suprafețe imposibile.

 

La mine problema e in felul urmator:

 

Prima serie e stantata pe cadru: sa zicem ca exista sansa se se vada atunci cand se da cu pulbere

 

A doua serie e inscriptionata pe o placuta de aluminiu, prinsa in nituri pe cadru. Problema este ca placuta a inceput sa se exfolieze. Ce e de facut?

 

Poansonare parcă se cheamă operațiunea. A costat 200 de RON și o zi întreagă la RAR dar a meritat toți banii. Cei din poliția germană, austriacă și elvețiană au un obicei foarte prost de a te trage pe dreapta și a verifica acte și serii în special la 100 km de vreo frontieră. O oprire din asta durează cam 10 minute în mod normal. Când băiatul cu sablarea este sârguincios, crede-mă pe cuvânt că nu se mai citește nimic, nici din cea ștanțată pe cadru. Caz în care oprirea de 10 minute trece lejer de jumătate de oră, gaborii lor au răbdare infinită.

Edited by sukhoi

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu unu duc relativ frecvent elemente moto la electrostatic

 

clar nu se compara cu vopseaua lucioasa sau cu lac peste.. dar se poate merge pe culori mate nu st foarte pacatoase. problema foarte foarte mare apare la vopseaua tip structurata ( cu asperitati...gen coala abraziva) , retin foarte rau praful..mizeria. total nepotrivite. interesanta ca aspect dar... total pacatoasa pt ce avem noi nevoie

 

seria se acopera extrem de usor cu banda de hartie adeziva... de genul celei ce este folosita la izolat caroseria..vopsitorie

 

foarte mare atentie la gaurile filetate ce se afla pe cadru. daca se incarca cu vopsea... fara tarod nu mai bagi surubul in ele, este indicat sa bagi surub in ele sau.. hartie de revista... numai goale sa nu le lasi... o sa ai de tras apoi.

Edited by talibanu83

Share this post


Link to post
Share on other sites

problema foarte foarte mare apare la vopseaua tip structurata ( cu asperitati...gen coala abraziva) , retin foarte rau praful..mizeria. total nepotrivite. interesanta ca aspect dar... total pacatoasa pt ce avem noi nevoie

Nu merge ok cu ceva ceara? sau vreun alt 'dressing' din asta? Vazusem pe net ceva produse ok pt. mai multe suprafete (plastic, vopsea si parca ziceau mai multe, dar nu am retinut) care faceau pelicula si se laudau ca tine si la spalat bine...cat timp nu foloseai degresant din ala de vase sau mai stiu ce :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...