alex sopy Postat Februarie 4, 2017 Share Postat Februarie 4, 2017 Salutare! Detin o Aprilia rs 50, cu set DR evo de 73cc. Rodajul facut ca la carte, 200km de drum drept in turatii moderate, acum are 1500km. Am cautat in cartea setului si pe site-ul fabricantului date despre segmentare insa nu am gasit nimic. Pe un site de piese din afara, scrie ca setul duce pana la 25.000km cu schimbarea pistonului la 10.000km. Intrebarea mea este, nu mai trebuie segmentat pana la acei 10.000km? Tin sa precizez ca pistonul este in 2 segmenti, unul de foc (negru) si unul cromat, manualul da informatii numai despre rodaj si montare. Motorul este in 2 timpi. In primavara ma gandesc sa dau cilindrul jos sa ma uit la segmenti si la interiorul cilindrului sa ma asigur ca totul este ok sau sa verific compresia eventual, raportul de compresie este de 1:12,5, nu sunt sigur cati bari trebuie sa aiba. Nu da semne, functioneaza ok pana acum, este doar o nelamurire de-a mea. Multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Februarie 4, 2017 Share Postat Februarie 4, 2017 Cilindrul e tratat termic ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex sopy Postat Februarie 4, 2017 Autor Share Postat Februarie 4, 2017 (editat) Cilindrul e tratat termic ? Din descrierea setului, inteleg a fi tratat, nu sunt sigur daca termic. Pun si un link: http://www.rrd-preparation.com/en/kit-70-with-80cc-cylinder-piston-cylinder-head-for-minarelli-am6/39-kit-75cc-dr-racing-fonte-minarelli-am6.html Editat Februarie 4, 2017 de alex sopy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex sopy Postat Februarie 4, 2017 Autor Share Postat Februarie 4, 2017 Nu. Prin uzura, apare in timp ovalizarea cilindrului si a segmentilor dupa forma lui. Plus conicitatea pe verticala. Noii segmenti vor etansa mai rau decat cei vechi si rodati pe cilindru si pe canalele din piston. Se inlocuieste tot ansamblul piston, segmenti, bolt, rulment, sigurante. Ideea populara cu simpla segmentare este o prostie. Numai daca ti se rupe sau se gripeaza un segment. E ca si cand ai schimba doar bilele la un rulment uzat si pe caile de rulare Am inteles Multumesc pentru raspuns! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marian96 Postat Februarie 5, 2017 Share Postat Februarie 5, 2017 Tin sa precizez ca pistonul este in 2 segmenti, unul de foc (negru) si unul cromat, manualul da informatii numai despre rodaj si montare. Salut ! Sper sa nu vorbesc prostii,dar segmentul cromat nu este de foc iar cel negru de compresie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex sopy Postat Februarie 5, 2017 Autor Share Postat Februarie 5, 2017 Salut ! Sper sa nu vorbesc prostii,dar segmentul cromat nu este de foc iar cel negru de compresie? Posibil sa ai dreptate, poate confund eu. Avand in vedere ca segmentul cromat este pe prima pozitie, de sus, cred ca ai dreptate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_dr Postat Februarie 6, 2017 Share Postat Februarie 6, 2017 la motorul in 2 timpi nu ieste segment de compresie segment de radere sa nu mai zic de ungere.pot fi cu un singur segment cu doi sau trei in functie de constructor.trebuia sa iti dea o schita de montaj unde sa iti explice pozitia fiecarui segment, 80 din cazuri nu conteaza cum se monteaza fiindca sunt identici.iar cat va tine motorul in functie de cum il exploatezi, cand se uzeaza aleza si trecut la cota mai mare, fiindca e din fonta, se ovalizeaza apar zgarieturi daca era din nicasil era alta mancare de peste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex sopy Postat Februarie 6, 2017 Autor Share Postat Februarie 6, 2017 la motorul in 2 timpi nu ieste segment de compresie segment de radere sa nu mai zic de ungere.pot fi cu un singur segment cu doi sau trei in functie de constructor.trebuia sa iti dea o schita de montaj unde sa iti explice pozitia fiecarui segment, 80 din cazuri nu conteaza cum se monteaza fiindca sunt identici.iar cat va tine motorul in functie de cum il exploatezi, cand se uzeaza aleza si trecut la cota mai mare, fiindca e din fonta, se ovalizeaza apar zgarieturi daca era din nicasil era alta mancare de peste. Segmentii i-am pus precum scria in manual, primul de sus cromat, al 2-lea cel casant negru. Fiind din materiale diferite, cred ca au si atributii diferite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.