DArtagnan Postat Februarie 12, 2017 Share Postat Februarie 12, 2017 (editat) Prima mea motoretă, e de vis. Foarte manevrabila și rapidă. Model 2005 Editat Februarie 12, 2017 de DArtagnan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DArtagnan Postat Februarie 12, 2017 Autor Share Postat Februarie 12, 2017 O laud că este prima, și mă simt pe ea excelent. N-am zis că este cea mai buna din lume :-) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.sandu Postat Februarie 12, 2017 Share Postat Februarie 12, 2017 Sa fim seriosi, ce motociclist nu isi lauda motoreta? Ca sa nu mai spun ca Tuono chiar e de laudat... Sa o calaresti cu placere si sa ai grija cu ea, ca e cam nervoasa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DArtagnan Postat Februarie 12, 2017 Autor Share Postat Februarie 12, 2017 Este da. Merci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bobossus Postat Februarie 13, 2017 Share Postat Februarie 13, 2017 Daca este primul motor ai mare grija ca totusi are 116 cai ... "Capul regleaza acceleratia, nu orgoliul, nu curajul" zicea unu' mai intelept. Nu vrem sa te vedem la stiri. Arata super, sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea. si vezi ca modelul tau e predispus la scurgeri de ulei, verifica constant nivelul ca sa nu ai probleme Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DArtagnan Postat Februarie 13, 2017 Autor Share Postat Februarie 13, 2017 Nu ai inteles nimic...... Baga frate daca tot o lauzi niste poze mai de doamne'ajuta asa ...bine ca nu ai dat un link catre sf goagal. Adevarul e ca mai tarziu am recitit si m-am prins, am vazut ghilimelele. Cum o aduc din service (ierneaza la mecanic ca m-a prins zapada la el), fac poze. » Post actualizat in 13 Feb 2017 09:04 Daca este primul motor ai mare grija ca totusi are 116 cai ... "Capul regleaza acceleratia, nu orgoliul, nu curajul" zicea unu' mai intelept. Nu vrem sa te vedem la stiri. Arata super, sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea. si vezi ca modelul tau e predispus la scurgeri de ulei, verifica constant nivelul ca sa nu ai probleme In cartea lui scrie 125 HP (parca), oricum e puternica rau. Merci pentru sfaturi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bobossus Postat Februarie 13, 2017 Share Postat Februarie 13, 2017 Adevarul e ca mai tarziu am recitit si m-am prins, am vazut ghilimelele. Cum o aduc din service (ierneaza la mecanic ca m-a prins zapada la el), fac poze. » Post actualizat in 13 Feb 2017 09:04 In cartea lui scrie 125 HP (parca), oricum e puternica rau. Merci pentru sfaturi Dai dreptate, am cautat sa vad niste specificatii tehnice a modelui din 2005 si sunt trecute 3 specificatii diferite chiar daca sunt din acelasi an facute. 116 / 139 si inca una. Interesant, probabil ca au modificat ceva la motor de la un trimestru la altul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DArtagnan Postat Februarie 13, 2017 Autor Share Postat Februarie 13, 2017 The RSV Tuono uses the Austrian built BRP-Rotax V990 60° V-Twin engine which can also be found in numerous other Aprilia models. It sports dual overhead cams, double balance shafts, 4 valves per cylinder, electronic fuel injection, twin spark ignition and the same two-into-one exhaust as used on the RSV Mille. In the RSV Tuono, the V990 delivers 92 kW (125 PS; 123 hp) @ 9500 rpm and 10.3 kg·m (101 N·m; 75 lb·ft) @ 7250 rpm.[citation needed] Its fuel tank will hold 18 L (4.8 gal) and has a maximum range of 280 km (175 mi) on the highway before the low fuel indicator turns on. Fuel consumption increases significantly with aggressive throttle use. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 13, 2017 Share Postat Februarie 13, 2017 La un V2 mare contează mai puțin puterea de vârf și mai mult elementele specifice: cuplu, reprize, sunet și factorul de fun Distracție plăcută cu noua motocicletă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DArtagnan Postat Februarie 13, 2017 Autor Share Postat Februarie 13, 2017 La un V2 mare contează mai puțin puterea de vârf și mai mult elementele specifice: cuplu, reprize, sunet și factorul de fun Distracție plăcută cu noua motocicletă. Sa vezi cum suna...am o toba "roadsitalia"...suna bestial...cuplu nu mai zic...si imi place enorm de mult faptul ca e foarte manevrabila... » Post actualizat in 16 Feb 2017 06:25 Esapamentul: http://www.scarichimoto.org/en/04-07/620-projsiz.html » Post actualizat in 12 Mar 2017 18:44 Astăzi, pe lângă Ploiești. Pit stop, a racing vehicle stops in the pits during a race for refuelling! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.