Andrei Balasa Postat Martie 7, 2017 Share Postat Martie 7, 2017 Salut ! Acum o saptamana am cumparat un Suzuki GS500E , i-am facut o mica revizie de inceput de sezon (ulei,bujii,lant,cauciucuri),dar fara curatat,reglat carburatoare ptc proprietarul a spus ca facut deja asta. De 4 zile ma plimb cu ea , iar pana azi tragea greu in turatii mici , pana ajungea in 4-5000 si incepea sa fuga cum ar fi trebuit . Astazi , in schimb , pe langa faptul ca a pornit si greu , deabia daca sta in 2000 de turatii cu socul tras la maxim , nu mai are nici zvacul ala pe care-l avea cand ajungea in ture mari. La plecarea de pe loc , spre ex , daca accelerez brusc , se ineaca , parca nu are benzina , vrea sa moara . Stiu ca este delicata reglarea , curatarea carburatoarelor si tind sa cred ca nu a fost facuta cum trebuie . Ce parere aveti ? De la ce ar putea fi,inafara de carb ? Mersi ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vfr750 Postat Martie 7, 2017 Share Postat Martie 7, 2017 salut, ,mergi la cineva care stie sa iti curete si sa iti regleze cum trebuie carburatoarele si nu ai probleme Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei Balasa Postat Martie 7, 2017 Autor Share Postat Martie 7, 2017 Pana gasesc pe cineva , crezi ca ar fi mai bine sa nu mai ies cu ea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Martie 7, 2017 Share Postat Martie 7, 2017 Poate a stat o vreme, are mizerie in rezervor, sau apa. Si atunci daca au fost curatate doar carburatoarele a mers pana iar a venit un gunoi prin benzina. Sa mergi asa cum e cu ea nu o face bine, evident. Mai merge pe ambele cilindri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei Balasa Postat Martie 7, 2017 Autor Share Postat Martie 7, 2017 Nu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Martie 7, 2017 Share Postat Martie 7, 2017 la service cu ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldbiker_johan Postat Martie 7, 2017 Share Postat Martie 7, 2017 Nu stiu daca ai cumparato cu un mechanic , dar vanzatorul e in stare sa-ti spuna ca e Harley , deci ai luato pe NV , fara sa o incerci . cel mai sigur , e sa mergi la un service , insa pana strangi bani , incearca urmatoarele : Scoate bujiile si curatale , vezi daca au scanteie albastra . verifica filtrul de aer , spala-l cu detergent . Daca ai un amic cae se pricepe , fa echilibrarea carburatoarelor . Nu stiu ce tip de carb are , dar daca are stut de gilire a cuvelor carburilor , da benzina jos , sa nu aiba gunoaie sau apa . Cumpara u spray contact , si da pe fiecare mufa , deoarece , si din cauza contactelor oxidate , pot aparea disfunctionalitati . Faptul ca iti merge asa , denota ca vanzatorul nu I-a facut nici o revizie , reglaj , etc . Verifica incarcarea bateriei . Daca nu da semen de revenire , o sa trebuiasca sa o duci la doctor , sa-I verifice compresia , curatat carburatoare , verificat distributia . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei Balasa Postat Martie 7, 2017 Autor Share Postat Martie 7, 2017 Mersi pt raspunsuri , asta am sa fac. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Martie 7, 2017 Share Postat Martie 7, 2017 primul lucru - scurge carburatoarele - au un surub la baza - special pt asta. posibil sa fie apa in ele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hondacbrF4si Postat Martie 7, 2017 Share Postat Martie 7, 2017 pot sa te ajut cu ceva la moto ? » Post actualizat in 07 Mar 2017 21:30lasa-mi un pm! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.