EnZZo888 Postat Martie 8, 2017 Share Postat Martie 8, 2017 Salut, am o problema ciudata la motocicleta (Yamaha R6 2000), din cauza careia cred ca am si cazut. Problema a aparut cand am franat violent si roata fata a ramas blocata.Apoi am schimbat placutele si lichidul de frana dar dupa cateva sute de metrii de mers, etrierul dreapta fata se blocheaza iar motocicleta nu mai poate fi miscata.Dupa ce deschizi putin aerisitorul, isi revine dar problema revine din nou in cativa metrii, fie ca apesi sau nu frana. Precizez ca atunci cand am schimbat lichidul am facut aerisire la fiecare etrier dar si la pompa. Va rog sa ma ajutati sa rezolv aceasta problema! Va multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Maximo74 Postat Martie 8, 2017 Share Postat Martie 8, 2017 curata cilindrii din etriere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Martie 8, 2017 Share Postat Martie 8, 2017 Pistonase, nu cilindrii. Desfacuti etrierii, curatati complet si schimbate garniturile (probabil e nevoie). Se schimba si pistonasele, daca e cazul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Maximo74 Postat Martie 8, 2017 Share Postat Martie 8, 2017 ...pistonase,scuze,asa cum spune ZGA! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EnZZo888 Postat Martie 8, 2017 Autor Share Postat Martie 8, 2017 Multumesc pentru sfaturi. Eu am curatat pistonasele si le-am facut sa se apese foarte usor, cu mana. Intradevar nu le-am scos de tot din etrier si nici nu am schimbat garniturile. O sa incerc si asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Martie 8, 2017 Share Postat Martie 8, 2017 Daca au uzura, mancat stratul exterior, buza formata... altii. Daca sunt doar depuneri de mizerie, se curata cu spray de frane, un buretel sau un lemn moale (de brad). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EnZZo888 Postat Martie 8, 2017 Autor Share Postat Martie 8, 2017 Eu i-am scos cat am putut de mult dar cat sa nu iasa si i-am spalat cu periuta de dinti si spray de frane. Eu nu inteleg cum face presiune si blocheaza discul daca eu nu ating maneta de frana. Zici ca e posedata.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Martie 8, 2017 Share Postat Martie 8, 2017 Face presiune singura? Esti sigur ca nu ramane blocat dupa franarea anterioara? Pompa in ce stare e? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EnZZo888 Postat Martie 8, 2017 Autor Share Postat Martie 8, 2017 Da, fara sa ating maneta de frana in cativa metrii se blocheaza.Nu am desfacut pompa. Cred ca am sa cumpar o pompa second si am sa incerc + sa scot pistonasele si sa le curat + sa schimb garniturile(sa vad unde gasesc un set) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Martie 8, 2017 Share Postat Martie 8, 2017 Ai maneta de frana chinezeasca? Daca da, inseamna ca nu are joc intre ea si pistonul de la pompa. Se rezolva daca pilesti putin maneta in locul in care atinge pistonasul. » Post actualizat in 08 Mar 2017 11:49 Nu face presiune singura ... E posibil sa ai discurile usor incovoiate. De exemplu destul de putin incovoiat discul stang incat sa impinga placutele inapoi si tot lichidul de frana merge in etrierul drept si se blocheaza. Sper ca lighidul de frana din pompa nu este peste maxim! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Martie 8, 2017 Share Postat Martie 8, 2017 maneta china trebuie schimbata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Martie 8, 2017 Share Postat Martie 8, 2017 (editat) Urmeaza pasii astia: 1. Lichid in rezervorul pompei putin sub max 2. Scoate maneta de frana cu totul (piulita si surub) 3. Cere ajutorul cuiva sa iti tina mobra pe cric si roata spate inclinata astfel incat sa se ridice roata fata si invarte de ea ... Daca simti harshituri iregulate sau mai rau infranari iregulate ai si disvurile incovoiate. 4. Verifica si pe roti fara maneta de frana sa vezi daca se mai infraneaza. 5. Daca nu se mai infraneaza fara maneta, pileste cate un pic maneta unde atinge pistonasul de la pompa, verifica, pileste din nou daca e cazul. Bafta Editat Martie 8, 2017 de nervOptik Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EnZZo888 Postat Martie 8, 2017 Autor Share Postat Martie 8, 2017 Intradevar am schimbat si maneta frana pentru ca cea originala s-a rupt cand am cazut din cauza ca s-a blocat roata fata.O sa caut o maneta originala.Daca asta e problema innebunesc, cat m-am chinuit si m-am intrebat ce are. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Martie 8, 2017 Share Postat Martie 8, 2017 China = gunoi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Martie 8, 2017 Share Postat Martie 8, 2017 Intradevar am schimbat si maneta frana pentru ca cea originala s-a rupt cand am cazut din cauza ca s-a blocat roata fata.O sa caut o maneta originala.Daca asta e problema innebunesc, cat m-am chinuit si m-am intrebat ce are. schimba maneta cu una originala si ai rezolvat problema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EnZZo888 Postat Martie 8, 2017 Autor Share Postat Martie 8, 2017 Mai am o intrebare, intre pistonasul de la pompa de frana si maneta trebuie sa existe spatiu?Sau stau lipite? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xsGhost Postat Martie 8, 2017 Share Postat Martie 8, 2017 E posibil sa ramana placutele partial stranse pe discuri dupa franare si sa genereze caldura, ceea ce in prima faza creaza presiune in sistemul de franare. Daca incalzirea continua rezulta fierberea lichidului si pierderea totala a presiunii. Cand ti se mai intampla poti verifica daca vreunul din discuri e foarte fierbinte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Martie 8, 2017 Share Postat Martie 8, 2017 Mai am o intrebare, intre pistonasul de la pompa de frana si maneta trebuie sa existe spatiu?Sau stau lipite? Trebuie sa fie lipite, insa exista o “cursa moarta” foarte mica a pistonasului in pompa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EnZZo888 Postat Martie 8, 2017 Autor Share Postat Martie 8, 2017 (editat) Am trebuie sa fie lipite, dar nicidecum sa preseze pe pistonasul ala.Eu am cumparat maneta noua de la magazin.Daca eram inteligent si scriam aici de anul trecut nu pierdeam un an de mers cu moto.In weekend ma duc sa incerc. Multumesc! Editat Martie 8, 2017 de EnZZo888 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Martie 8, 2017 Share Postat Martie 8, 2017 E posibil sa ramana placutele partial stranse pe discuri dupa franare si sa genereze caldura, ceea ce in prima faza creaza presiune in sistemul de franare. Daca incalzirea continua rezulta fierberea lichidului si pierderea totala a presiunii. Cand ti se mai intampla poti verifica daca vreunul din discuri e foarte fierbinte. Nonsens ce zici tu ... Si daca problema e in pompa discurile vor fi fierbinti. Nu asa se verifica un etrier blocat. A scris mai sus ca pistonasele au fost curatate si intra usor cu mana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Martie 8, 2017 Share Postat Martie 8, 2017 (editat) Mai am o intrebare, intre pistonasul de la pompa de frana si maneta trebuie sa existe spatiu?Sau stau lipite? ce te mai f*te grija ,pune originala si gata,ca sa fac o gluma trebuia sa te intereseze ca flacara de pe toba nu este indeajuns de mare am un prieten care nu a rezistat pe moto 4km din cauza manetei china,pe linia dreapta la 150km/h direct peste cap a fost cu ea ,era si prima iesire din sezon Editat Martie 8, 2017 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xsGhost Postat Martie 8, 2017 Share Postat Martie 8, 2017 Nonsens ce zici tu ... Si daca problema e in pompa discurile vor fi fierbinti. Nu asa se verifica un etrier blocat. A scris mai sus ca pistonasele au fost curatate si intra usor cu mana. Nu e nonsens pt ca nu incercam sa gasesc cauza, doar sa explic aparitia presiunii. Am incercat practic sa-i raspund la "Eu nu inteleg cum face presiune si blocheaza discul daca eu nu ating maneta de frana. Zici ca e posedata...." » Post actualizat in 08 Mar 2017 12:35 Cand problema apare de la supraincalzirea lichidului, primul simptom (pe langa faptul ca motocicleta inainteaza mai greu) este intarirea manetei de frana si eliminarea jocului liber. » Post actualizat in 08 Mar 2017 12:35 Al doilea simptom este moartea manetei de frana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Martie 8, 2017 Share Postat Martie 8, 2017 Trebuie mai intai sa vezi de ce apare supraincalzirea lichidului... Restul e ce crezi tu si nu are legatura cu realitatea. Nu se elimina jocul liber din maneta daca se incinge lichidul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi2868 Postat Martie 8, 2017 Share Postat Martie 8, 2017 maneta e de vina cum se zice mai sus patit probat schimbat din nou cu manete originale Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Martie 8, 2017 Share Postat Martie 8, 2017 (editat) Ai maneta de frana chinezeasca? Daca da, inseamna ca nu are joc intre ea si pistonul de la pompa. Se rezolva daca pilesti putin maneta in locul in care atinge pistonasul. » Post actualizat in 08 Mar 2017 11:49 asta !!!! trebuie sa ai 1mm intre maneta si piston daca pistonul e impins foarte putin de maneta se inchide gaurica de retur din pompa si cum se incalzeste putin lichidul face presiune Editat Martie 8, 2017 de superbec Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.