mihaipint Postat Martie 19, 2017 Share Postat Martie 19, 2017 Salutare! Ma confrunt cu o problema la motoreta mea, o honda cbr f4i, 2002. Mi s-a oprit motorul din mers, motoreta ramanand fara curent complet. M-am uitat la blocul de sigurante, siguranta de la ventilatorul de pe radiator fiind topita. Temperatura nu trecuse de 55 de grade, abia ce plecasem de pe loc. Acul de la turometru a ramas la 2000rpm. A mai trecut cineva printr-o situatie similara? La ce sa ma astept? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WotRU2Me Postat Martie 19, 2017 Share Postat Martie 19, 2017 Aia poate e topita de anul trecut. Verifica prima data bornele bateriei sa fie contact curat si ferm. Apoi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaipint Postat Martie 19, 2017 Autor Share Postat Martie 19, 2017 am verificat bornele, am incercat sa-i dau si curent... nimic, moarta de-a binelea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaipint Postat Martie 19, 2017 Autor Share Postat Martie 19, 2017 da, tocmai voiam sa o intind spre calarasi ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WotRU2Me Postat Martie 19, 2017 Share Postat Martie 19, 2017 Esti sigur ca doar siguranta aia e topita? Trebuie sa dai de principala sa o verifici si pe ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaipint Postat Martie 19, 2017 Autor Share Postat Martie 19, 2017 principala e ok. si nici aia de la ventilator nu era topita, ieri ventilatorul functiona... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WotRU2Me Postat Martie 19, 2017 Share Postat Martie 19, 2017 Vezi ca mai e un releu inainte de principala. Poate ala e damblagit. Dar de aici, probabil ca un baiat mai in tema ar trebui sa-si dea cu parerea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaipint Postat Martie 19, 2017 Autor Share Postat Martie 19, 2017 o sa o duc maine in service. ma tem sa nu se fi prajit (doamne fereste) toate alea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WotRU2Me Postat Martie 19, 2017 Share Postat Martie 19, 2017 Pai d-aia ai sigurante, ca sa nu le prajesti ☺ Poate e releul ala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 19, 2017 Share Postat Martie 19, 2017 Pe releul de pornire este o mufa rosie,si sub ea siguranta de 30Ah..verde. Verifica daca siguranta nu este arsa si daca mufa nu este topita/oxidata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssk Postat Martie 19, 2017 Share Postat Martie 19, 2017 Pe releul de pornire este o mufa rosie,si sub ea siguranta de 30Ah..verde. Verifica daca siguranta nu este arsa si daca mufa nu este topita/oxidata. fix siguranta aia mi s-a topit mie. cu releu de pornire cu tot. nici in ziua de azi nu stiu cauza. unii baieti spun ca e posibil sa fi ramas cuplat releu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaipint Postat Martie 19, 2017 Autor Share Postat Martie 19, 2017 Am verificat, era arsa siguranta. Am schimbat-o, a pornit. Am curatat si locul pt siguranta ventilatorului, am pus alta. Ma duc sa o incing putin sa vad daca porneste ventilatorul sau nu. Raman dator cu o bere! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.