Sari la conținut

WotRU2Me

Super Membru
  • Număr conținut

    2.850
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Despre WotRU2Me

  • Rang
    Expert

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Constanta
  • Carnet moto din
    2003
  • Motocicleta
    GSX-R 750 K2

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Dnepr, GSXR 750 SRAD, DaytonaT595, SV1000S, VF750

Vizitatori Recenți Profil

887 citiri profil
  1. WotRU2Me

    FUN

    Zicea un flacau pe fb ca poti gasi multe scuze pentru a nu te uita la Badea vs motociclist, dar sa nu zici ca n-ai avut timp
  2. WotRU2Me

    Music You Wanna Share

    https://youtu.be/CEVWyOI-N4Y
  3. WotRU2Me

    Music You Wanna Share

    https://youtu.be/EhlsM2m4YXE
  4. WotRU2Me

    Voblaj - Totul Despre

    M-am patat si eu cand am urcat prima data pe un 929 amarat, dar ceva mai vanjos decat ce aveam eu. La fel, am dat gaz cand a inceput sa faca precum posedata, s-a ridicat pe o roata mai sa ma dau peste cap (asa mi s-a parut mie in groaza mea). Atunci m-am patat a doua oara. Am intors la prima intersectie, i-am dat omului motorul inapoi si i-am zis ca trage, dar nu cum m-as fi asteptat :)))
  5. WotRU2Me

    Music You Wanna Share

    https://youtu.be/R2LQdh42neg
  6. WotRU2Me

    Incepator moto!

    Vezi ca majoritatea accidentelor ar fi putut fi evitate sau ar fi avut consecinte mult mai putin grave daca viteza ar fi fost alta. Cat de tare mergi...ideal e sa iei in calcul pricepere (e greu sa fii cinstit cu tine insuti la capitolul asta, de aceea iti recomand un curs de perfectionare imediat ce ai terminat scoala si ai permisul in buzunar...numai asa realizezi cat de varzet esti si iti dai o sansa sa pui lucrurile in ordine), tipul (cu unele poti merge mai alert in conditii de siguranta decat cu altele) si starea tehnica a motocicletei si a consumabilelor (pneuri, frane), traficul, conditiile de drum (ca e frig, praf, ud, gropi..etc) si sa fii capabil sa-ti validezi permanent informatiile astea si sa tot adaptezi din mers viteza. Avantajele unei viteze intelept alese sunt doua mari si late: rezerve mari de resusrse pentru controlul motocicletei (chiar si la un nivel mai mic de pricepere) si timp la dispozitie net superior pentru evaluarea situatiei, luare unei decizii si apoi aplicarea ei. Evident, nu e de neglijat, daca se intampla dandanaua, viteza mai mica (dublata de echipament de protectie de calitate) e unul din factorii determinanti in privinta deznodamantului. Daca ma intrebi pe mine (si pe altii poate mai experimentati), de obicei viteza legala, impusa de legiuitor pe diferitele sectoare de drum, coincide de cele mai multe ori cu o viteza intelept aleasa luand in considerare numerosii factori care ar trebui sa o influenteze. Culmea, se aplica de la Vladica la Opinca si ai sa realizezi, pe masura ce trece timpul, ca nu este nimeni ocolit de neplaceri pe drumul public (mai ales la noi in tara). Tocmai de aceea, daca preferi un stil sportiv, incearca sa te abtii si du-te, cat mai devreme cu putinta, la cateva sesiuni de circuit. Marea lor calitate este ca te aduc cu picioarele pe pamant, inveti foarte multe lucruri in conditii de siguranta mult sporita fata de drumul public si iti tin orgoliul intact (pentru ca incepi sa intelegi ce inseamna mersul tare si ce implica, raportat la nivelul tau de experienta, pricepere si material tehnic). Asta legat de teama de accidente... Daca intelegi ca motociclismul in siguranta se invata practicand (adica nimic nu inlocuieste experienta nemijlocita), lucrurile nu trebuiesc grabite si curba de invatare depinde si de o motocicleta corect aleasa (e bine la inceput sa ai ceva usor si manevrabil, ajuta enorm), chiar nu vad niciun impediment in a porni increzator la drum. Mai ales ca acum exista informatie pe toate drumurile (desi trebuie sa discerni atent, pentru ca de multe ori nu e corecta). Spor!
  7. WotRU2Me

    E viitorul electric?

    Eu, curentul cel indus, totdeauna m-am opus, cauzei ce m-a produs
  8. Haha...este si un clip sau o poza cu un elicopter si o curiozitate este exprimata: daca Pământul e rotund si se invarte (in jurul axei proprii), de ce nu vin orașele spre mine cat timp eu plutesc cu elicopterul deasupra solului? Si mai e un gospodar care se ceartă cu Neil deGrasse Tyson pe teme legate de teoria relativității si comportamentul fotonului. Discutia lor imi aduce aminte de niste meditații la matematica pe care am acceptat sa le ofer surorii mai mici a unei foste prietene si nu reuseam sa o fac sa inteleaga ca există numere negative si ca -3 e mai mic ca -1 :))) Zau ca ar merita adunati la un loc și lasati sa se descurce cu ce stiu ei, ca si antivaxerii for that matter.
  9. WotRU2Me

    E viitorul electric?

    Daca pui dracia in stratosfera, cu siguranta. Se misca in tandem cu planeta si nu se taie nicio linie de camp. Ca de...asa e in atmosfera
  10. WotRU2Me

    E viitorul electric?

    Da, la fel cum, daca nu ar exista jet stream, avioanele ar avea durate de zbor identice de la est la vest si de la vest la est, intre aceleasi doua aeroporturi . Floating like God in his Heaven, high in the stratosphere, darling come quick, you can see our house from here :))))
  11. WotRU2Me

    E viitorul electric?

    Daca se reuseste tehnologic construirea pilelor care sa indeplineasca cerintele specifice transportului maritim, de ce nu. Nimeni nu e fericit cand vede ce nori de fum ies pe cos cand lanseaza principalul :))) De curiozitate,m-am uitat acum cat CO2 am produs de ieri pana azi...180g pentru fiecare cutie de marfa transportata o mila marina. Avem 6050 cutii si am facut 370 mile. Ingrijorator...si asta e o nava la un sfert din capacitatea de incarcare a noilor generatii de supercontainere. Si navele astea, cu exceptia escalelor si a reviziilor in dry dock, marsaluiesc in permanenta, zeci de ani, pana la casare. Nasol...
×