SnyRo Postat Aprilie 13, 2017 Share Postat Aprilie 13, 2017 Salut, Acum cateva saptamani mi-am luat un hyosung gt 125 comet din 2003, am mers cu ea, era totul ok, dupa cateva zile vad ca imi intra greu in a 2-a, schimb uleiul (motul). Imi intra bine in viteze acum, dar imi sare de pe liber, nu stiu daca este de la ambreiaj sau de la cutia de viteze, din mers daca o bag pe liber imi sta, dar uneori cand o bag in a 1-a si vreau sa o bag pe liber, ori imi intra in a 2-a, ori se blocheaza manerul si imping mai tare de el imi sare in a 2-a... si ca sa o bag pe liber abia abia turez putin motorul, asa imi intra mai bine.Nu stiu ce sa ii fac, uneori cand merg si sunt in a 4-a si vreau sa o bag in a 1-a uneori imi caraie sau se aud zgomote.Si cand o mai bag pe liber se aud zgomote ciudatee..Ce ziceti sa fac? ce problema am? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SnyRo Postat Aprilie 13, 2017 Autor Share Postat Aprilie 13, 2017 . De unde ai luat uleiul Motul? mi la dat tipul de une am cumparat moto o sa verific maine amreiajul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Aprilie 14, 2017 Share Postat Aprilie 14, 2017 Man...de ce vrei sa bagi din a4-a in a1-a? .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Aprilie 14, 2017 Share Postat Aprilie 14, 2017 Ce povestesti tu nu inseamna ca iti sare de pe liber,se numeste ca nu poti tu sa gasesti neutru usor. Se intampla la multi incepatori ,la mai multe modele.Poate fi si o problema mecanica dar eu pariez pe tine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
riderontornadoes Postat Aprilie 14, 2017 Share Postat Aprilie 14, 2017 Cutia naspa. Vinde-o, mai pui bani si ia-ti motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SnyRo Postat Aprilie 14, 2017 Autor Share Postat Aprilie 14, 2017 Man...de ce vrei sa bagi din a4-a in a1-a? .. Pai daca trebuie sa opresc? Tu sa nu imi spui ca opresi cu a-4a si pleci tot cu a 4-a de pe loc... » Post actualizat in 14 Apr 2017 18:04 Ce povestesti tu nu inseamna ca iti sare de pe liber,se numeste ca nu poti tu sa gasesti neutru usor. Se intampla la multi incepatori ,la mai multe modele.Poate fi si o problema mecanica dar eu pariez pe tine. Este o problema, te asigur! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Aprilie 14, 2017 Share Postat Aprilie 14, 2017 La cat tii ralantiul? Mai redu putin si vezi cum se simte. Verifica si jocul manetei, mai strange un pic cablul si vezi cum e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SnyRo Postat Aprilie 14, 2017 Autor Share Postat Aprilie 14, 2017 Il tin la 2, o sa incerc maine, multumesc <3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Aprilie 14, 2017 Share Postat Aprilie 14, 2017 la 2 ce? la doua mii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SnyRo Postat Aprilie 14, 2017 Autor Share Postat Aprilie 14, 2017 la 2 ce? la doua mii? da Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Aprilie 14, 2017 Share Postat Aprilie 14, 2017 Incearca 1300-1400 asa cum este normal si vezi ce se intampla. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Aprilie 14, 2017 Share Postat Aprilie 14, 2017 (editat) Noah, uite raspunsul, lasa relantiul mai jos. Nu suna ca masina de cusut? Gaseste locul (ca sa nu zic sa te uiti in manual) unde simti motorul lejer si unde nu iti smuceste si gasesti usor si neutrul si acolo il lasi. La astea mici parca erau undeva la 1300-1500. Parca, nu lua de bun ce zic, verifica. PS: nu e cazul sa mai zic ca ralantiul il stabilesti cu motorul cald? Editat Aprilie 14, 2017 de Banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SnyRo Postat Aprilie 14, 2017 Autor Share Postat Aprilie 14, 2017 Noah, uite raspunsul, lasa relantiul mai jos. Nu suna ca masina de cusut? Gaseste locul (ca sa nu zic sa te uiti in manual) unde simti motorul lejer si unde nu iti smuceste si gasesti usor si neutrul si acolo il lasi. La astea mici parca erau undeva la 1300-1500. Parca, nu lua de bun ce zic, verifica. PS: nu e cazul sa mai zic ca ralantiul il stabilesti cu motorul cald? Cand am luat-o era pe 3000, era prea turata, asa ca am dat-o pe la 1500, dar parca suna ciudat si mi-a curatat un tip carburatoarele si mi-a dat relantiul la 2000. Nu cred ca e de la relantiu problema, nu imi merge nici daca e pe 1500 nici pe 2000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Aprilie 14, 2017 Share Postat Aprilie 14, 2017 Daca tu nu vrei sa fie ralantiul problema, atunci noah...e cutia de viteze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SnyRo Postat Aprilie 14, 2017 Autor Share Postat Aprilie 14, 2017 o sa o desfac sa ma uit la ea, hihihihihi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Aprilie 14, 2017 Share Postat Aprilie 14, 2017 o sa o desfac sa ma uit la ea, hihihihihi Pana s-o desfaci pune mana si unge parghiile schimbatorului de viteze daca zici ca ambreajul iti debraeaza corect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SnyRo Postat Aprilie 14, 2017 Autor Share Postat Aprilie 14, 2017 Nu zic ca ambreiajul e ok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Aprilie 15, 2017 Share Postat Aprilie 15, 2017 Nu zic ca ambreiajul e ok Dar nici nu ai spus cand ti s-a sugerat sa verifici daca e reglat ca te vei ocupa din asta am dedus ca-l elimini ca posibilitate de defect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerry_mcrie Postat Aprilie 15, 2017 Share Postat Aprilie 15, 2017 Pai daca trebuie sa opresc? Tu sa nu imi spui ca opresi cu a-4a si pleci tot cu a 4-a de pe loc... stai un pic. ca sa opresti din a patra... incetinesti, terci in a treia, a doua si apoi neutral. la draqu in toata experienta mea de mociclit nu cred ca am OPRIT in a treia sau a patra vreodata. sa schimbi cu ambreaju tras din a patra in a doua pentru frana de motor deja alea sunt povesti cu rideri mai experimentati si cu ambreaju patinat la intrarea in viraj pentru a putea tura repede pe a doua pentru iesire... si da, atunci cutia cam protesteaza, e un abuz... logic. la ce intrebi tu si la cum ai pus problema cel mai bine ar fi sa o vada un mecanic sau cineva cu experienta. poti fura si asa meserie. greu pentru unu' la inceput sa prinda toate smecheriile. 1. cablul de ambreaj. curatat, uns, sa nu agate... traseul sa fie cat mai putin imbarligat. 2. joc la maneta de ambreaj, lasata liber, juma de cm cursa moarta. 3. levierul de comanda de jos de la cutie curatat si uns. cablul sa stea bine in furca levierului si sa iasa drept fara curbe aiurea. 4. placi ambreaj uzate, arcuri oala ambreaj slabe, aia este treaba deja de mecanic. 5. techinca schimbare viteza, bleeping (youtube gasesti usor), nu schimba in forta, adica apasa progresiv pe schimbator nu brusc, vei vedea ca atunci cand ii convine intra "singur"... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SnyRo Postat Aprilie 15, 2017 Autor Share Postat Aprilie 15, 2017 Multumesc frumos <3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Aprilie 15, 2017 Share Postat Aprilie 15, 2017 da ralanti mai jos. 200 rpm e prea sus chiar daca e motor mic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Aprilie 15, 2017 Share Postat Aprilie 15, 2017 (editat) Cand am luat-o era pe 3000, era prea turata, asa ca am dat-o pe la 1500, dar parca suna ciudat si mi-a curatat un tip carburatoarele si mi-a dat relantiul la 2000. Nu cred ca e de la relantiu problema, nu imi merge nici daca e pe 1500 nici pe 2000 Nu cumva era la 3000 pentru ca avea socul tras si inca este? Editat Aprilie 15, 2017 de goe 75 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gogO. Postat Aprilie 15, 2017 Share Postat Aprilie 15, 2017 Nu cumva era la 3000 pentru ca avea socul tras si inca este? that would be fun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SnyRo Postat Aprilie 15, 2017 Autor Share Postat Aprilie 15, 2017 Nu cumva era la 3000 pentru ca avea socul tras si inca este? nu, hai ca nu sunt nici chiar asa de incepator =)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.