Sari la conținut

Sare de pe liber


SnyRo
 Share

Postări Recomandate

Salut,

 

Acum cateva saptamani mi-am luat un hyosung gt 125 comet din 2003, am mers cu ea, era totul ok, dupa cateva zile vad ca imi intra greu in a 2-a, schimb uleiul (motul). Imi intra bine in viteze acum, dar imi sare de pe liber, nu stiu daca este de la ambreiaj sau de la cutia de viteze, din mers daca o bag pe liber imi sta, dar uneori cand o bag in a 1-a si vreau sa o bag pe liber, ori imi intra in a 2-a, ori se blocheaza manerul si imping mai tare de el imi sare in a 2-a... si ca sa o bag pe liber abia abia turez putin motorul, asa imi intra mai bine.

Nu stiu ce sa ii fac, uneori cand merg si sunt in a 4-a si vreau sa o bag in a 1-a uneori imi caraie sau se aud zgomote.
Si cand o mai bag pe liber se aud zgomote ciudatee..

Ce ziceti sa fac? ce problema am?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Ce povestesti tu nu inseamna ca iti sare de pe liber,se numeste ca nu poti tu sa gasesti neutru usor.

Se intampla la multi incepatori ,la mai multe modele.Poate fi si o problema mecanica dar eu pariez pe tine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Man...de ce vrei sa bagi din a4-a in a1-a? ..

Pai daca trebuie sa opresc?

Tu sa nu imi spui ca opresi cu a-4a si pleci tot cu a 4-a de pe loc...

» Post actualizat in 14 Apr 2017 18:04

Ce povestesti tu nu inseamna ca iti sare de pe liber,se numeste ca nu poti tu sa gasesti neutru usor.

Se intampla la multi incepatori ,la mai multe modele.Poate fi si o problema mecanica dar eu pariez pe tine.

Este o problema, te asigur!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Noah, uite raspunsul, lasa relantiul mai jos. Nu suna ca masina de cusut? Gaseste locul (ca sa nu zic sa te uiti in manual) unde simti motorul lejer si unde nu iti smuceste si gasesti usor si neutrul si acolo il lasi. La astea mici parca erau undeva la 1300-1500. Parca, nu lua de bun ce zic, verifica.

 

PS: nu e cazul sa mai zic ca ralantiul il stabilesti cu motorul cald?

Editat de Banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Noah, uite raspunsul, lasa relantiul mai jos. Nu suna ca masina de cusut? Gaseste locul (ca sa nu zic sa te uiti in manual) unde simti motorul lejer si unde nu iti smuceste si gasesti usor si neutrul si acolo il lasi. La astea mici parca erau undeva la 1300-1500. Parca, nu lua de bun ce zic, verifica.

 

PS: nu e cazul sa mai zic ca ralantiul il stabilesti cu motorul cald?

Cand am luat-o era pe 3000, era prea turata, asa ca am dat-o pe la 1500, dar parca suna ciudat si mi-a curatat un tip carburatoarele si mi-a dat relantiul la 2000.

 

Nu cred ca e de la relantiu problema, nu imi merge nici daca e pe 1500 nici pe 2000

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai daca trebuie sa opresc?

Tu sa nu imi spui ca opresi cu a-4a si pleci tot cu a 4-a de pe loc...

stai un pic.

ca sa opresti din a patra... incetinesti, terci in a treia, a doua si apoi neutral.

la draqu in toata experienta mea de mociclit nu cred ca am OPRIT in a treia sau a patra vreodata.

 

sa schimbi cu ambreaju tras din a patra in a doua pentru frana de motor deja alea sunt povesti cu rideri mai experimentati si cu ambreaju patinat la intrarea in viraj pentru a putea tura repede pe a doua pentru iesire... si da, atunci cutia cam protesteaza, e un abuz... logic.

 

la ce intrebi tu si la cum ai pus problema cel mai bine ar fi sa o vada un mecanic sau cineva cu experienta.

poti fura si asa meserie. greu pentru unu' la inceput sa prinda toate smecheriile.

 

1. cablul de ambreaj. curatat, uns, sa nu agate... traseul sa fie cat mai putin imbarligat.

2. joc la maneta de ambreaj, lasata liber, juma de cm cursa moarta.

3. levierul de comanda de jos de la cutie curatat si uns.

cablul sa stea bine in furca levierului si sa iasa drept fara curbe aiurea.

4. placi ambreaj uzate, arcuri oala ambreaj slabe, aia este treaba deja de mecanic.

5. techinca schimbare viteza, bleeping (youtube gasesti usor), nu schimba in forta, adica apasa progresiv pe schimbator nu brusc, vei vedea ca atunci cand ii convine intra "singur"...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Cand am luat-o era pe 3000, era prea turata, asa ca am dat-o pe la 1500, dar parca suna ciudat si mi-a curatat un tip carburatoarele si mi-a dat relantiul la 2000.

 

Nu cred ca e de la relantiu problema, nu imi merge nici daca e pe 1500 nici pe 2000

Nu cumva era la 3000 pentru ca avea socul tras si inca este? Editat de goe 75
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...