Sari la conținut

Problema electrica honda hornet


Postări Recomandate

Acorda ceva mai multa atentie cablului de masa, mai ales daca l-ai gasit corodat. Se intampla sa corodeze si in interiorul izolatiei intrerupandu-se astfel multe dintre lite. Trage bine de papucii de la capete sa vezi daca nu cumva ramai cu vreunul in mana.

Nu stiu cum ai masurat tu fazele in alternativ dar ceva nu e in regula acolo. In mod normal trebuie sa creasca tensiunea alternativa o data cu turatia. Masuratoarea se face cu regulatorul decuplat.

Masoara si rezistenta dintre fiecare faza si masa. Nu ar trebui sa ai continuitate intre faze si masa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un mic update.. Ieri a murit de tot, la fel, s a incalzit dadea sa moara la relanti,la un moment dat n am mai putut sa o tin nici din acceleratie. Nici n a mai vrut sa porneasca de atunci,ceea ce m a facut sa ma gandesc la ce zicea un coleg mai devreme,s ar putea scaderea asta de voltaj sa fie o consecinta nu cauza.. Benzina are,mai raman bujiile sau bobinele. Bobinele d abia le am schimbat,dar nu originale (deci le banuiam si pe astea),bujiile le am schimbat anu trecut .

 

Am scos bujiile,foarte negre la cum ma asteptam pt ca am mers vreo cateva zile cu amestec foarte bogat,in schimb scanteia e foarte slaba pe toate 4 si nici macar n o mai da intre electrozi,o da intre electrod si filet.. (daca ma poate ajuta cineva sa mi explice daca e vina bujiilor afumate sau e tot din electric)

 

Dupa logica mea,daca stau sa le adun pe toate si sa le pun cap la cap..bateria?

 

Tinand cont de.. Alternator ok,regulator ok,benzina ok. As fi suspectat bobinele mai ales ca facea treaba asta cand se incalzea. Dar nu mi explic legatura dintre farul aprins si scaderea in voltaj la rece decat prin faptul ca bateria nu mai avea cum sa dea si scanteie buna si sa tina si farul aprins..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta voiam sa aud,multumesc foarte mult zidule!!! Sa traiesti!

» Post actualizat in 28 Apr 2017 15:54

Multumesc frumos tuturor pentru ajutor! Se pare ca de fapt a fost o problema combinata,dar intr-adevar scaderea voltajului era doar o consecinta. Desi inca ma intreb prin ce mecanism scadea voltajul cand aprindeam farul la relanti,probabil scanteia devenea foarte foarte slaba.

 

Deci,bujiile erau foarte afumate asa cum am zis,iar a doua problema au fost fisele improvizate de mine pe fuga ,pentru ca fiind aftermarket nu au venit cu un opritor in capat ( o bucatica de metal care nu lasa fisa sa iasa din pipa). N au rezistat prea bine si s au dezlipit,nu toate,dar una dadea aiurea scanteie. Le am facut cum trebuie de data asta si n ar trebui sa mai aiba moarte.

 

Multumesc din nou,numa'bine!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...