hypnotech24 Postat Aprilie 24, 2017 Autor Share Postat Aprilie 24, 2017 (editat) Ok,sa ntregim datele problemei. R/R Desfacut,nulul era destul de ruginit pe cadru,dar l am curatat fara succes. Am verificat diodele din el toate ok,ca valori 2 dintre ele erau 0.550 cam asa, iar una 0.580,dar am inteles ca ar trebui sa fie intre 0.4-0.6 deci pare in regula. Alternatoru: -rezistentele: 0.7-0.8 ohmi ,toate 3 deci in spec (0.1-1 ohm normal) -la relanti era putin ciudat pentru ca 2 dintre faze bagau 70-80V (nu stiu exact cum se masoara AC),iar una fluctua ceva mai mult gen intre 60-80 (nu era nici foarte incalzit motoru) -in turatie in schimb toate 3 fazele se stabilizau la 50V Bateria: Are o parte a unui terminal corodata si am zis sa mut putin firu poate nu face contact cum trebuie dar tot fara succes. Nu cred ca e vreun scurt pe undeva pentru ca nu imi explic de ce la rece e ok daca nu am consumatori,la cald pot sa nu am consumatori ca tot nu mai sta la relanti. Miercuri ma ajuta un coleg sa probez o baterie si Doamne ajuta sa fie asta.. Editat Aprilie 24, 2017 de hypnotech24 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Aprilie 25, 2017 Share Postat Aprilie 25, 2017 Acorda ceva mai multa atentie cablului de masa, mai ales daca l-ai gasit corodat. Se intampla sa corodeze si in interiorul izolatiei intrerupandu-se astfel multe dintre lite. Trage bine de papucii de la capete sa vezi daca nu cumva ramai cu vreunul in mana. Nu stiu cum ai masurat tu fazele in alternativ dar ceva nu e in regula acolo. In mod normal trebuie sa creasca tensiunea alternativa o data cu turatia. Masuratoarea se face cu regulatorul decuplat. Masoara si rezistenta dintre fiecare faza si masa. Nu ar trebui sa ai continuitate intre faze si masa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hypnotech24 Postat Aprilie 27, 2017 Autor Share Postat Aprilie 27, 2017 Un mic update.. Ieri a murit de tot, la fel, s a incalzit dadea sa moara la relanti,la un moment dat n am mai putut sa o tin nici din acceleratie. Nici n a mai vrut sa porneasca de atunci,ceea ce m a facut sa ma gandesc la ce zicea un coleg mai devreme,s ar putea scaderea asta de voltaj sa fie o consecinta nu cauza.. Benzina are,mai raman bujiile sau bobinele. Bobinele d abia le am schimbat,dar nu originale (deci le banuiam si pe astea),bujiile le am schimbat anu trecut . Am scos bujiile,foarte negre la cum ma asteptam pt ca am mers vreo cateva zile cu amestec foarte bogat,in schimb scanteia e foarte slaba pe toate 4 si nici macar n o mai da intre electrozi,o da intre electrod si filet.. (daca ma poate ajuta cineva sa mi explice daca e vina bujiilor afumate sau e tot din electric) Dupa logica mea,daca stau sa le adun pe toate si sa le pun cap la cap..bateria? Tinand cont de.. Alternator ok,regulator ok,benzina ok. As fi suspectat bobinele mai ales ca facea treaba asta cand se incalzea. Dar nu mi explic legatura dintre farul aprins si scaderea in voltaj la rece decat prin faptul ca bateria nu mai avea cum sa dea si scanteie buna si sa tina si farul aprins.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Aprilie 27, 2017 Share Postat Aprilie 27, 2017 daca bujiile sunt afumate ele nu vor mai da scantee corect. Tensiunea se scurge prin pelicula de carbon si gata.... Ca sa le cureti le poti pune pe aragaz pana cand se fac albe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hypnotech24 Postat Aprilie 27, 2017 Autor Share Postat Aprilie 27, 2017 Asta voiam sa aud,multumesc foarte mult zidule!!! Sa traiesti! » Post actualizat in 28 Apr 2017 15:54 Multumesc frumos tuturor pentru ajutor! Se pare ca de fapt a fost o problema combinata,dar intr-adevar scaderea voltajului era doar o consecinta. Desi inca ma intreb prin ce mecanism scadea voltajul cand aprindeam farul la relanti,probabil scanteia devenea foarte foarte slaba. Deci,bujiile erau foarte afumate asa cum am zis,iar a doua problema au fost fisele improvizate de mine pe fuga ,pentru ca fiind aftermarket nu au venit cu un opritor in capat ( o bucatica de metal care nu lasa fisa sa iasa din pipa). N au rezistat prea bine si s au dezlipit,nu toate,dar una dadea aiurea scanteie. Le am facut cum trebuie de data asta si n ar trebui sa mai aiba moarte. Multumesc din nou,numa'bine!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.