unuinplus Postat Mai 4, 2017 Share Postat Mai 4, 2017 Buna, As avea nevoie de putin ajutor. In cateva zile urmeaza sa schimb motorul pe scooter-ul meu cu unul mai mare, de la 125cc la 180cc (gy6), si odata cu asta vreau sa inlocuiesc si CDI-ul stock, problema e ca in ultimele zile am incercat sa imi dau seama daca CDI-ul meu e AC sau DC, nu am reusit sa-mi dau seama, ma cam depaseste asa ca doresc sa va cer ajutorul. Am facut o poza CDI-ului stock, e atasata la acest topic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The_Sin_Eater Postat Mai 4, 2017 Share Postat Mai 4, 2017 am gasit asta: https://en.wikipedia.org/wiki/Capacitor_discharge_ignition mai jos scrie despre cele 2 tipuri AC si DC si poate iti dai seama ce si cum... poti sa te uiti in manual sa vezi ce scrie pe acolo despre el mai poti sa masori cu un multimetru si pe AC si pe DC sa vezi unde iti da valori sau il desfaci de acolo si il cauti pe net dupa codurile alea care sunt/daca sunt scrise pe el a...sau poti sa te duci la un electrician auto/moto ca poate ala stie mai multe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
unuinplus Postat Mai 4, 2017 Autor Share Postat Mai 4, 2017 Pana la urma am facut comanda la un AC cdi tot setul.. coil si sparkplug.. acuma sa vad.. daca se prajeste, atunci o sa cumpar un DC cdi ).. M-am uitat peste ce mi-ai zis, le vazusem si zilele trecute.. iar cat despre electrician.. din pacate nu sunt in Romania unde as gasi o multitudine de electricieni ft buni, sunt patit cu tot felul de 'mesteri' pe aici, tocmai de aceea prefer sa fac pe cont propriu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Mai 4, 2017 Share Postat Mai 4, 2017 Salut, CDI de AC or DC depinde de tipul de instalatie si sistemul de generare si stocare a energiei electrice. Daca ai acumulator pe scuter, atunci discutam de DC, iar in cazul scuterelor cu generator si fara acumulator, 90% din scutere sunt pe AC, dar sunt cazuri cand generatorul de AC are si circuit de redresare si in final este DC fara acumulator. Se poate verifica tipul de curent din instalatie cu un multimetru comutat pe domeniul DC 20 V. Daca instalatia functioneaza in DC voltmetru indica 13-14 V c.c, iar daca in circuit este curent alternativ, aparatul indica ZERO sau cativa mV. Dar, vad circuitele CDI-ului si pe plug A sunt doua conductoare, acest mod este specific pentru CDI de curent alternativ, cele de c.c au pe plug A un singur conductor, in plus cele de c.c sunt si mai mari. Bafta, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hondacbrF4si Postat Mai 4, 2017 Share Postat Mai 4, 2017 este pe alternativ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
unuinplus Postat Mai 4, 2017 Autor Share Postat Mai 4, 2017 Salut, CDI de AC or DC depinde de tipul de instalatie si sistemul de generare si stocare a energiei electrice. Daca ai acumulator pe scuter, atunci discutam de DC, iar in cazul scuterelor cu generator si fara acumulator, 90% din scutere sunt pe AC, dar sunt cazuri cand generatorul de AC are si circuit de redresare si in final este DC fara acumulator. Se poate verifica tipul de curent din instalatie cu un multimetru comutat pe domeniul DC 20 V. Daca instalatia functioneaza in DC voltmetru indica 13-14 V c.c, iar daca in circuit este curent alternativ, aparatul indica ZERO sau cativa mV. Dar, vad circuitele CDI-ului si pe plug A sunt doua conductoare, acest mod este specific pentru CDI de curent alternativ, cele de c.c au pe plug A un singur conductor, in plus cele de c.c sunt si mai mari. Bafta, este pe alternativ Multumesc pentru sfaturi, uite ca nu mi-a trecut prin cap faza cu voltmetrul, desi aveam unul la indemana, am si dat comanda deja la un AC cdi care vine la pachet si cu bobina de inductie, spunea in anunt, ca pot fi montate pe motoarele gy6 de pana la 250cc. Acuma sa vad cum o sa mapeze pe 180cc. De mare ajutor acest forum! Multumesc pentru raspunsuri! O sa revin cu un update, daca imi iese upgrade-ul, si cu mai multe detalii+poze, in caz ca o sa se gandeasca cineva pe viitor sa faca un upgrade pe gy6. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.