Jump to content

The_Sin_Eater

Super Membru
  • Posts

    2,228
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucharest
  • Carnet moto din
    2016
  • Motocicleta
    - pauza -
  • Numar Moto
    -
  • Club
    -

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    VN800A, VTX1800C

Recent Profile Visitors

4,040 profile views

The_Sin_Eater's Achievements

  1. Adica e la fel ca chopperele sau cruiserele aduse dauna totala din SUA/Canada in Polonia si vandute apoi in Romania ca "tzipla boss". ...cel putin asa percep eu situatia... Grija mare, colegule ca sunt multi bani in joc!
  2. ...sau un buy-back la Skoda pentru Rapid-ul din dotare pentru un Kodiaq. just my opinion....
  3. Da asa este, dar cand iesi sa te simti bine si sa admiri peisajele, parca starea drumului nu mai este asa deranjanta. Da este bun dar dupa ce treci de serpentine e cam valurit pana la Sacele. La fel si de la Rucar (ma rog...zona de limita intre Ag si Bv) spre C-lung e destul de rau.
  4. Frumos, nenea Achim. Dar a fost frumos si pe Cheia-Sacele ...si Rucar-Bran.
  5. @m0jave: . Multumim frumos si pentru poveste si pentru poze si pentru harta. Promitem sa recreem traseul cu urmatorul Prafos. Toate cele bune!
  6. Da, boss, dar de suticile alea face omu' 2 plinuri si se plimba. @OP: Felicitari!
  7. Atunci, spor la cumparare si sa te bucuri de ea! ...restul e ....can-can. Been there, done that. (...adica... 13K Euro pentru un Duster de off-road? pai iti luat Patrol, boss!)
  8. RAV 4 se "califica" cerintelor tale initiale?
  9. Really? Is Isuzu Mitsubishi? Mitsubishi Corp became Isuzu's largest shareholder in October 2006, after it converted all the preferred shares in Isuzu it had held since 2005 into common stock, increasing its shareholding from 3.5% to 15.65%. Isuzu - Wikipedia Who owns Isuzu D Max? - Mitsubishi Corporation As you can see from our Made From History Timeline, we have over 100 years of automotive experience and expertise behind us. We are a wholly owned subsidiary of Japan's largest trading and investment company, Mitsubishi Corporation. ...dar am luat-o grav pe campii vis-a-vis de tema topicului. @XaeL, imi pare rau. Opinia mea in legatura cu topicul ti-am spus-o la inceput. Tu faci ce crezi ca e mai ok pentru tine. Vorba aia: banul tau, gustul tau, piticul/icii tau/tai. Spor!
  10. Pentru ce? Sa-l scoata unu ca mine cu Mudsteru' din nameti? Been there, done that. Singurele SUV-uri mari cu 4x4 pe care chiar te poti baza sunt: LC, Discovery si Defender, Robicon si G class. In rest (X, Q, XC, Touareg)...niste petarde obosite care sunt muci pe off-road (acolo unde are treaba omu' nostru cu ele). Sunt de fapt niste masini care merg exclusiv cu 4x2 iar diferentialul ala spate intra doar cand te dai tare pe curbe. Toate sunt cat niste vagoane in traficul din Bukukuresti, deci nu cred ca prestatia lor in oras este factor decisiv. In orcie caz, @XaeL ar trebui sa explorezi mai mult variantele de camioneta (L200, Hilux, Isuzu D-max - care e de fapt Mitsubishi, Ranger, X class sau Amarok - dar nu motorul cel mic). Mai ales cand inchizi bena aia... Si intr-adevar, motoarele mari (3.8 - 4 l) te sparg si la consum si la impozit. Personal salivez dupa Ranger Raptor, dar...e acrii strugurii.
  11. Reprezentanta sau service care se ocupa cu modelul respectiv ti-as recomanda si eu pentru ca "detecteaza" mult mai corect problemele specifice. In plus, ei iti pot spune si la ce investitii sa te astepti intr-un viitor mai scurt sau mai lung gen: distributie, injectoare, etc. Sumele sunt mai mici. Iti dau 2 exemple: la GTC Auto cand vroiam sa verific un Samurai modificat pt offroad mi-au spus ca ma costa 4-500 lei si verifica si masina si modificarile, iar la Dacia, mi-au spus ca verificarea unui Duster ar fi cam 2-300 lei. Din ce am vazut la "meseriasii" autohtoni, ei pur si simplu acceseaza o baza de date si vad ce daune si/sau reparatii a avut masina respectiva. Pai daca zici ca masina e din Ro, asta poti sa faci si tu pe site-ul Rarom pentru "mareata" suma de ....35 lei (istoric de daune), ca verificarea VIN e gratuita.
  12. Buuunnn... Acest capitol s-a incheiat cu bine. Azi am dus masina la Mudster sa dea jos de pe ea echiparea de off-road. In linii generale, situatia este urmatoarea: Total km: 12620 din care estimez vreo 4000+ pe off-road, mai greu sau mai usor, restul pe sosea pana la zonele de off. Consum mediu: ~7,4 l/100 Distractie de nota 10. Ce va urma? ... pai un nou capitol cu un nou Mudster. Aproape toata echiparea va fi transplantata pe un Duster din 2018. Sa ne auzim sanatosi!
  13. Pfff....mda... Imi cer scuze daca am zgariat niscaiva retine sensibile cu anuntul meu.
×
×
  • Create New...