Jump to content

The_Sin_Eater

Super Membru
  • Content Count

    1,686
  • Joined

  • Last visited

About The_Sin_Eater

  • Rank
    Cioclu

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucharest
  • Carnet moto din
    2016
  • Motocicleta
    'ONDA
  • Numar Moto
    ...cu "B"
  • Club
    -

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    VN800A

Recent Profile Visitors

1,541 profile views
  1. Pai, parca 101 erau dalmatieni nu Europi. Hai sa nu incurcam borcanele! Parca vezi ca se face @suzuki cu o haina gen Cruella Devil.... (scris intentionat asa....)
  2. Mneatza!!! Greu.... Cu toata C8H10N4O2 din sistem, tot ma simt ca si cum am Pb turnat in bocanci... Pffff...
  3. Total de acord, dar daca nu ai facut nimic gresit? Cum accepti ca cel care a gresit acum sau urmatorul care va gresi nu te va baga in mormant? Nu vorbesc de @l.u.v si de intamplarea lui, ci asa...la modul general.
  4. Da' descendentu'? Buna dimineata, loome! Numa' maine nu e uikend. Diiiii!!!!!
  5. Cu placere. Io n-am nevoie. Cum ziceam am dat Dusterul din 2010 si l-am luat p'asta nou la inceputul lui 2018. ....Si Lancerul i l-am dat lui taica-meu definitiv si mi-a dat el cat vroiam pe el. Vis-a-vis de combinatorica....decat sa ma sune toti dixtrusii de pe Oleics, prefer sa nu am dureri de cap, chiar daca ies cu cateva sute de Europi in minus. Vis-a-vis de vremurile ploioase....FUCK IT! ...e doar un fier... Stiu ca stii de gluma... Q.e.d.* * - acum stiu ca stii de inseamna @SuzukiRf600R
  6. Pai am scris mai sus: am fost la Toyota din Pitesti si primeau Mitsubishi Lancer. La fel si cei de la Dacoserv, ziceau ca primesc Mitsu. Sa-l aduc sa-l vada. Mi-a fost mai usor la Pitesti pentru ca masina era la taica-meu atunci. Mi-a mai venit o idee care ar putea fi luata in calcul. Oferta cu 3 vouchere "rabla". Sa zicem asa: tu zici ca masina ta face 2900 Euro. O dai la Rabla si-ti iei un voucher de 1350 Euro (6500 lei). - deci esti in "paguba" de 1550 E Tot unii delaeri (trebuie sa intrebi), au baza de date cu proprietari care au dat masini la Remat s au vouchere de vanzare. Un voucher se invarte pe la vreo 500 E (iar, trebuie sa te interesezi), deci 2 vouchere te-ar costa 1000 Euro. In total, pare ca esti pe "minus" cu 2550 Euro. DAAAARRRR...ai 3 vouchere in valoare de 4050 Euro, deci per total esti cu 1500 E pe "plus" pentru noua masina... Think about it.... Tocmai ai zis.... Ai putea sa gandesti asa: pai nu mai bine pun masina la vanzare cu 2900 si mai pun si mia aia si am 3900 E in buzunar? Da, dar in momentul in care o pui pe Oleics, incepe circul...
  7. pai...OLEICSU' zice ca un Pejos din asta cu facelift face intre 1600 si 2900 Europi. Oricine ar dori sa cumpere, face intai in survey (in special pe Oleics) si vede ce si cum....si pe unde se invart preturile. Acum, tu cand o sa pui pretul, trebuie sa scoti in evidenta plusurile fata de altele care sa justifice diferenta de pret fata de ce este la vanzare. Mai este varianta s-o dai la dealer (daca are asa ceva) la un fel de buy-back, sau vehicule de ocazie si sa fie considerata avans pentru masina noua. Dealerii au un fel de catalog in care sunt niste preturi pentru masinile SH si din care incep sa scada toate neregulile gasite la masina. Iti dau 2 exemple: 1. Dacoserv - Militari: are program de vehicule de ocazie. Am avut un Logan din 2006, l-am dat la ei in 2008 cu un pret cu vreo 500 E mai mic decat mergea atunci in targ la Vitan (nu se inventase Oleicsu' ). Am luat banii si i-am dat avans pentru un Lancer. In iarna lui 2017, am mers iar la ei cu un Duster 2010 si mi-au dat un pret cam cu vreo 800 E mai mic fata de piata. (masina era ok, deci pretul nu a diferit fata de cel din catalogul lor). 2. Toyota - Pitesti: are un program asemanator. Am dus Lancerul la ei si mi-au dat un pret cam cu vreo 500 E sub pretul pietei, dar care era conform cu cel de la ei din catalog. Apoi au inceput sa scada: revopsit nu stiu ce elemente....x Euro, Inlocuit nu stiu ce dracii...y Euro, schimbat nu stiu ce chestii...z Euro. In final, imi dadeau pe al Pretul minus x, y, z. Partea nasoala era ca x, y si z erau la preturile actuale (De exemplu, x insemna o revopsire arpa fata - 150 Euro). Ideea este ca poti sa faci o intrebare si la dealer si daca iti convine si masina e ok, pentru 4-500 Euro mai putin poti s-o dai la ei decat sa astepti la Oleics si sa te sunt toate fenomenele. Bafta!
  8. Salut maestre! Vezi ca asiguratorii au echipa care vine pe teren. La mine a venit reprezentantul asiguratorului deoarece nici eu si nici fierul nu eram deplasabili. Sante'!
  9. Buna dimineata, loome! Dap, viata e greu... S-a terminat bumbacul, trecem la trestie de zahar. Diii!!!
  10. Stiu caz concret din Stockholm unde singura amenda al carei cunatum in stiai era cea pentru pieton care traverseaza pe rosu sau prin loc nepermis (800 coroane ~ 80 Euro la vremea respectiva - 2006). - si puteai sa iei oricate/zi. Celelalte erau procent din venitul tau anual (ex: daca depaseai cu 20 km viteza maxima admisa pe sectorul respectiv de drum, amenta era 7% din venitul tau ANUAL). Daca nu aveai venit sau lucrai "la negru" - doasar, cazier, munca in folosul societatii pana recuperau contravaloarea amenzii si apoi proces pentru munca "la negru" - parnaie. Masurile de genul acesta s-au luat in absolut toate domeniile. De ex: pentru evaziune fiscala: parnaie si confiscarea averii, tie + investigarea rudelor de gradele 1 si 2, iar daca erau implicate, conficarea si a averilor lor. Povestea cel cu care vorbeam ca e mai eficient sa-ti umble la portofel decat sa te bage la parnaie unde tot statul trebuia sa aibe grija de tine. Asa s-au "civilizat" suedezii.
  11. Pai aici e vorba de educatie. Stiu ca o sa-mi sara multi in cap, dar la noi e tardiv rau de tot. O sa ne educam NUMAI cu biciul si cu gard. Exact ca vitele. Iti garantez eu ca daca amenda aia lasata de politie in parbriz ar fi cat salariul pe 2 luni, data viitoare ar parca unde trebuie. Dar, amenzile se dau din 2 in 3, sunt 10 firfirei si primesti 1-2/an. Daca ai primi 5-6 amenzi/saptamana si ar trebui sa faci credit ca sa le platesti .... In orice tara numita de noi "civilizata" a fost vorba despre bici. Cu amenzi de te durea sufletul dar aplicate la sange. Si uite asa, incet, incet oamenii s-au civilizat. Nu face nimeni din proprie educatie si initiativa. Da, educatia ajuta ca "civilizarea" sa se faca mai usor, dar nu e o conditie necesara si suficienta. Necesar si suficient e biciul. Educatia doar il "indulceste". ...mai mult sau mai putin. La noi va fi crancen... E un subiect larg si care are si pro si contra. Cred ca ar fi trebuit deschis la "social si politica".
  12. Dap, si sa vedem si care vor fi consecintele daca nu platesti. Degeaba e 10 lei/zi sau 1900 lei/an daca amenda pentru neplata e 200 lei si te prinde 1 data/an sau deloc.... Desi nu doar traficul ci si santierele reprezinta o sursa mare de poluare, macar, in teorie, s-ar mai usura traficul. Alta problema ar fi: cum vor circula cei care totusi trebuie sa ajunga in oras? Nu am vazut nicaieri ca se vor face parcari la intrarea in oras (unde taxa pe zi sa fie mai mica decat taxa de intrare in Bucuresti) unde sa lasi masina si de unde sa poti lua autobuz/metrou/etc ca sa ajungi la job sau unde ai treaba. In plus, CFR-ul e pe duca (scump/prost/curse putine), iar trasportatori de persoane (microbuze, autocare, etc) polueaza mai mult decat masinile mici. In plus, cat dureaza pana primesti sanctiunea daca ai intrat in oras fara sa platesti? exemplu: daca te-a prins fara rovinieta primesti amenda peste 3 luni (patit anul acesta), iar camerele alea monitorizeaza un numar mult mai mic de vehicule decat cele care intra/ies zilnic in Bucuresti, iti trebuie mii de camere si mii de angajati care sa verifice daca o masina a platit sa nu intrarea. Sau un sistem centralizat care sa recunoasca automat nu de inmatriculare, sa verifice in baza de date daca ai platit si sa iti trimita amenda in 24-48h. In esenta, ideea e buna, dar trebuie n'spe solutii ca sa preiei totusi afluxul de persoane. Vedem....
×
×
  • Create New...