Jump to content

The_Sin_Eater

Super Membru
  • Posts

    2,208
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucharest
  • Carnet moto din
    2016
  • Motocicleta
    - pauza -
  • Numar Moto
    -
  • Club
    -

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    VN800A, VTX1800C

Recent Profile Visitors

3,736 profile views

The_Sin_Eater's Achievements

  1. Am fost eu pe Siriu in weekend-ul 10-11 (coboram dinspre Vama Buzaului ). Drumul e relativ ok dar erau 3 semafoare pe traseu (unul unde este belvederea aceea asupra lacului, al 2 lea cateva sute de metri mai jos cumva in vale si al 3 lea in tunel). Putina atentie pe acolo sa nu va surprinda cozile de la semafor. De cheia nu stiu nimic. Drumuri bune!
  2. Buna ziua, Din pacate nu pot decat sa confirm ceea ce spun colegii vis-a-vis de durata foarte mare a proceselor de acest gen si de "comportamentul" tuturor celor implicati , politie, IML, etc., mai ales ca si eu sunt intr-o situatie similara. Cele mai bune sfaturi pe care vi le pot da sunt urmatoarele: - cautati un avocat bun si specializat in astfel de situatii. - daca nr de zile de spitalizare pe care IML-ul il da este mai mare de 89, atunci va fi dosar penal si va fi relativ mai simplu. Daca va fi mai mic de 89, atunci nu va fi dosar penal si va fi un proces civil. In ambele cazuri, trebuie sa va sfatuiti cu avocatul si sa decideti cum este mai bine pentri Dvs. In cazul procesului penal aveti 2 variante: 1) va declarati parte vatamata in dosarul penal si procesul va dura mai putin dar suma primita ca despagubire va fi putin mai mica sau 2) lasati dosarul penal sa "mearga" si apoi il actionati in judecata pe parte civila cu dezavantajul ca va dura mult mai mult dar suma va fi putin mai mare. In cazul procesului civil, nu stiu ce sa va spun dar cred ca se va aplica varianta 2). Ar fi de foarte mare ajutor daca ar exista si inregistrari video (din intersectie, de pe casca, de la diferite cladiri din zona, etc.). Daca optati sa obtineti infirmitate de la IML, va trebui sa bateti foarte multe drumuri pe la spitale si diversi specialisti care sa va elibereze hartii vis-a-vis de infirmitate si abia apoi va trebui sa sperati sa o obtineti si de la IML. Cazul meu este asa: am peste 89 de zile de spitalizare acordate de IML, deci e dosar penal. Am optat sa fac parte din dosarul penal tocmai pentru a dura mai putin, desi ma astept la o suma mai mica de despagubire. Am optat sa obtin de la IML infirmitate si inca bat drumuri pe la ei si pe la spital. Totul s-a intamplat acum 3 ani si 4 luni si procesul inca nu a inceput. V-am relatat cazul meu numai ca sa va faceti o idee cam la ce perioade sa va asteptati. Mai multe detalii regasiti aici: Va doresc mult succes si multa sanatate fiului Dvs. PS. Este imperios necesar ca fiul Dvs sa asculte ce-i spun medicii si sa faca exact ca ei si de asemenea sa faca recuperarea medicala cat mai devreme (chiar daca doare) pentru a nu ramane cu sechele pentru tot restul vietii (eu am patit-o, din pacate).
  3. Da' bani de echipament nu ai? Slapii, tricoul si bermudele nu fac cine-stie-ce in caz de tavaleala... Numai zic. In rest...bafta cu achizitia!
  4. Da, BFG TA-KO2 225/75 R16 cu modificarea plasticelor din interiorul pasajelor de roata ca sa nu atingă la viraj maxim.
  5. Salut! Apusenii sunt foarte frumoși și pot fi abordați cu o mașină de genul acesta. Da, bara spate este cea de la Mudster. De fapt, toata masina a fost modificata la ei. Ai aici link: "o noua jucarie.... - Automobile - MOTOCICLISM.ro" https://motociclism.ro/topic/760480-o-noua-jucarie/
  6. Da, LSD-ul de pe puntea spate. Am inlocuit diferentialul deschis din fabrica cu unul cu alunecare limitata. Am in plan sa il schimb si pe cel de pe fata. Prafosu' e cotețul pe care l-am modificat. Asa l-au "botezat" colegii de aici de pe forum.
  7. Wow...de cand nu am mai scris... Intre timp am ajuns la 10.000 km cu Prafosu' asa cum este, din care estimez vreo 3.000 pe off mai greu sa mai usor. Consumul mediu s-a stabilizat la 7.4 l/100 km. Din micile "aventuri" din ianuarie si pana acum, mentionez cateva: am urcat dinspre Zarnesti spre Poiana Marului (pensiunea Poiana Viselor) pe niste sleauri si noroaie de numa'- numa'. Era un nene cu un Pajero scurt care zicea ca nu urc pe acolo, dar a urcat pana la urma, am scos un Tuareg caruia ii fugise quru' in zapada pe drumul dintre Manastirea Suzana si Vama Buzaului si era sa se duca in rapa, m-am tinut dupa un Smurache cu Simexuri (eu cu At-uri) pe dealurile de la Paltinis pe o ploaie infernala pana cand dupa vreo ora si ceva mi-a fugit spatele pe o inclnare laterala si a trebuit sa ma troliez. A, si am mai facut un curs de off cu Robert Otoman de la care am invatat niste chestii absolut geniale vis-a-vis de Prafos in offroad. Masina nu bate, nu toncane, iar ca sa-i raspund unui coleg nici suportul ala de roata nu s-a slabit absolut de loc, iar diferentialul ala spate face toti banii. Ca minusuri care sunt vizibile: desi am sablat si vopsit electrostatic tamburii de frana, deja au ruginit, a aparut putina rugina si la plasa de la bara metalica si cam atat. Dar...e masina de tavaleala, deci nu se pune. Incep sa nu vad rostul statiei CB. Adica o folosesc doar sa aflu de radare, dar in 99% din cazuri se merge cu viteza mai mica, deci nu e pericol. Inca nu am mers cu convoi sa fie nevoie de comunicare. Sa auzim de bine!
  8. Multumesc Adriane! Da, exact asta o sa fac. Povestim mai multe dupa ce se termina totul.
  9. Multumesc mult! Pai dpdv legal, ce va decide judecătorul. Cel mai probabil va primi minimul existent: amenda penala (pentru ca nu cred ca va fi parnaie nici macar cu suspendare) si probabil anularea permisului pentru 6 sau 12 luni. Dpda al despagubirilor, vor fi de 2 tipuri: materiale pentru care am facturi de cca. 40.000 lei si morale care din spusele avocatului din 2018 de cand a iesit primul certificat (cu mai putine zile si fara poze, masuratori de cicatrici, masuratori de oase, etc.) ar fi fost undeva intre 50k-75k E. Acum, dupa primul supliment (in care mi-a marit nr de zile si mi-au scris absolut tot despre cicatrici) si daca obtin infirmitate (dupa cel de-al 2 lea supliment in care am cerut masuratori clare) va mai creste. ... Si estimez destul de mult... Vom vedea! Asa cum spuneam, voi face public totul cand va fi gata si voi avea voie. Gen: radiografii, certificat IML, sume cheltuite/obtinute, etc.... Merci de sustinere!
  10. Merci colegule! Ma gandesc ca fiind dosar penal se va termina in 1, maxim 2 infatisari la judecatorie, iar avocatul vrea ca dosarul sa fie impecabil astfel incat sa nu aibe nimeni nimic de comentat (vinovat, avocatul lui, avocatul firmei de asigurari, etc.)
  11. Orice chopper de 650-800 cmc dar cu comenzi avansate. Am avut VN800 cu comenzi avansate si era foarte ok (189 cm si 104 kg).
  12. Salutam! Nu am mai scris demult aici, pentru ca... "cotele apelor Dunarii: stationeaza". Dar sa revenim cu "povestea": Dupa ce atunci in septembrie am fost la medicii specialisti trimis de IML, am asteptat suplimentul la certificat care a venit in...martie 2021. Problema nu ar fi asta ci fpatul ca medicul de la IML nu a scris absolut nimic despre diferenta de lungime a picioarelor cu care am ramas dupa accident (desi a facut masuratori), deci nu a scris nimic despre infirmitate. Cea mai socanta a fost schimbarea de atitudine a politistului de la Cercetari Penale de la: "du-te sa iti iei supliment ca te-ai chinuit destul si ai avut 6 operatii ca sa poti sa ceri despagubiri mai mari" la "cred ca mai bine va intelegeti. Cu ce te ajuta pe tine daca ii anuleaza permisul?" si multe altele... Asadar, avocatul a facut o serie de obiectiuni la suplimentul de la IML si a cerut o noua expertiza, in care sa se spuna clar cu ce diferenta de lungime a picioarelor am ramas dupa vindecare, dar, de data asta, a cerut ca expertiza sa fie facuta de comisia superioara a IML-ului. Asadar, luna trecuta (mai 2021) am mers iar la IML pentru expertiza, au fost vreo 6 medici, si mi-au dat din nou trimiteri catre medicii specialisti: ortopedie si recuperare medicala ca sa spuna ei ce diferenta gasesc. La ortopedie au gasit o diferenta intre lungimile celor 2 tibii de 1,5 cm, iar la reguperare o diferenta din cauza lipsei de extensie a genunchiului drept de inca 1,5 cm. Am dus documentele la IML si acum astept noul certificat. Dpdv fizic, intre rotula si femur mi-a aparut un "cioc" osos care imi da dureri, mai ales cand cobor, asa ca am decis sa reiau fizio si kinetoterapia. Vad ca functioneaza si durerile m-au mai lasat, dar trebuie sa fac zilnic macar 1 ora de miscare pentru a "toci" ciocul ala si pentru a reda flexibilitatea tendoanelor si structurilor moi din zona articulatiei genunchiului. Iata ca, dupa 3 ani si 2 luni, dosarul inca asteapta... Toate cele bune!
  13. A, ok, sorry. Nu am fost atent. La Lacul Vulturilor am incercat sa urcam cu Dusterul nepregatit si cu bullbar montat, iar cu 9 km inainte de lac ne-am intors pentru ca era putin cam rupt. Am auzit ca acum ar fi jandarmi pe acolo... Sper sa ajung cu asta preparat mai la vara...
×
×
  • Create New...