Jump to content

The_Sin_Eater

Super Membru
  • Content Count

    2,198
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

About The_Sin_Eater

  • Rank
    Cioclu

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucharest
  • Carnet moto din
    2016
  • Motocicleta
    - pauza -
  • Numar Moto
    -
  • Club
    -

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    VN800A, VTX1800C

Recent Profile Visitors

3,491 profile views
  1. A, ok, sorry. Nu am fost atent. La Lacul Vulturilor am incercat sa urcam cu Dusterul nepregatit si cu bullbar montat, iar cu 9 km inainte de lac ne-am intors pentru ca era putin cam rupt. Am auzit ca acum ar fi jandarmi pe acolo... Sper sa ajung cu asta preparat mai la vara...
  2. Ca de fiecare data, exista mai multe explicatii.... In Duster-ul din 2010, zgomotul nu mi se pare nici exagerat, nici deranjant. Incepe sa se auda cam pe la 50 km/h si cand ajungi la 90 km/h sau mai mult, lipsa antifonarii si zgomotul facut de motor+vant este mai mare decat cel facut de anvelope. Nu stiu cum este la masinile mai bine izolate fonic (gen Evoque, etc.) Sunt AT-uri si AT-uri. ...eu m-am uitat la mai multe modele, am vazut mai multe recenzii pe net si BFG-urile sunt cam singurele care au "fulgul" pe ele. Restul sunt de vara sau all-season. Vis-a-vis de
  3. Mda....da' la 350 de cai, cat scrie pe eticheta? Parca simt in urina ca se apropie de un Rubicon. ...la pret...
  4. La prima vedere asa pare, si intr-adevar ai dreptate ca pe unde merg eu acum, nu pot fi foarte multe probleme. In viitor insa, am de gand sa ies si cu altii (recte cei de la 100tracks sau calauzaoffroad) pe drumuri ceva mai grele, iar minimul cerut ar fi: AT-uri cu suspensii (poate nu +5.5 cm, dar un minim de +3.5 tot trebuiau), troliu, statie CB, kit de recuperare (iar aici eu am inclus si cele necesare pentru pana: cric hi-lift, bare metalice) Singurele pe care eu le vad extra ar fi: diferentialul LSD si cipul de putere, si eventual ar fi trebuit sa pun suspensii +3.
  5. e putin tricky asa. E mult mai eficient sa scoti zapada/noroiul de sub "burta", daca tot atingi cu burta, nu? ...si astfel rotile prind. Sa pui pietricele sub roti ca sa ridici masina, sa faci balans, etc. mi se pare cam complicat. dar...e bine ca v-ati descurcat. Da, corect.
  6. iete colea: sub talpa pe care e fixat troliul, ca si aia e prinsa in lonjeroane: https://www.mudster.ro/ro/suporti-si-placi-pentru-montare/106-suport-troliu-hd-dacia-duster.html. Stiu ca nu e ideal pentru ca e pe mijloc, dar momentan ma folosesc de ea. Poate prin primavara ii pun bara metalica si pe fata. fie ca cea de pe spate, facuta de ei: https://www.mudster.ro/ro/bull-bar-si-bare-metalice/153-bara-metalica-fata-mudster.html fie asa, facuta de altii: https://www.mudster.ro/ro/bull-bar-si-bare-metalice/152-bara-fata-crawler-r-din-aluminiu.html Pr
  7. Moaaaa....belea! Cred ca ati strâns putin din..."3 litere". Eu cred ca ma cufuream. In zona aia nu ai de de sa te troliezi, iar pamantul era ca betonul si nici macar ancora nu se infigea. Eu am in portbagaj ceva de genul: https://m.emag.ro/lopata-rabatabila-610-mm-m01100/pd/DVXWDVBBM/ Dar care se pliaza in 3 si nu ocupa deloc spatiu. Just in case...
  8. Da, ai dreptate. Limita pe cui e 75 kg (daca imi amintesc bine), dar nu stiu daca e din cauza cuiului propriu-zis sau a prinderii pe lonjeroane. O sa ma mai interesez, dar cei de la Mudster mi-au spus ca bara metalica e facuta tocmai sa bagi hi-lift-ul sub ea. Stiu ca este si varianta s-o agati de janta, dar nu se aplica atunci cand ai pana si vrei sa schimbi roata. Se aplica atunci cand ramai cu roata in sant si trebuie sa ridici conserva sa bagi ceva dedesupt.
  9. Meeci, merci! Fain si la voi, mai ales ca a fost senin. Ce tare...! Si voi v-ati oprit tot in curba aia... Nu stiu cum a fost sambata, dar ieri era cam frig, era si o fulguiala si batea si vantul. E bine ca ati ales masina. In orice caz...am iesit, ne-am simtit bine si ne-am intors acasa intregi.
  10. Dap. E prinsa acolo unde vine de obicei carligul de remorcare.
  11. Nope! Merci de sfat, dar nu improvizez cu lemne. Nu stii niciodata in ce pozitie ramane masina si nu am chef sa risc sa se ia dupa mine cand o ridic. Lemnele sunt bune pe asfalt plat, dar in niciun caz pe off. Am vazut filmuletu' si stiu la ce sa ma astept.
  12. ...a venit moshu'! Pentru ca am fost cuminte, si pentru ca imi trebuie...moshu' mi-am adus (sic!) asta: E belea! Am incercat sa ridic masina cu cricul ei...ete vax! Cu el la la maxim, abia daca intinde suspensia vreo 3-4 cm.... de ridicat de la sol, nici nu pomenesc. "asta" este un hi-lift Tyrex de 48'' cu capacitate nominala de ridicare de 3000 kg. https://shop.gtcauto.ro/produse/alte-cricuri-tip-hi-lift/cric-farm-jack-tyrex-48-inch---122cm
×
×
  • Create New...