Sari la conținut

Problema pornire la cald Suzuki GSX-R 600 SRAD


Postări Recomandate

Buna ziua,

 

Am rugamintea sa ma ajuta-ti cu un mecanic foarte bun pentru un Suzuki GSX-R 600 SRAD.

Am o problema mare cu mobra si anume dupa ce se incalzeste undeva la 80 de grade daca o opresti si vrei sa o repornesti din nou, nu mai porneste. Se dilata ceva in el si abia poate sa il invarta. Releul de incarcare este ok, incarca bateria la 14.30 V, iar bateria este noua nu are nici 2 saptamani cu specificatia ca este o Varta 12V/ 11AH/ 230Ah curent pornire (YTZ14S-BS).

Mentionez faptul ca am schimbat si garniturile de la capacele de la electromotor.

 

Va multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa nu ai ceva bulit in motor (supapa/semering) merita sa verifici compresia si bujiile.De asemenea poate sa fie ceva electric (senzor ax cama/ecu/fire imperfecte).

Un prieten a scapat doar cu inlocuirea acelui senzor, dar trebuie verificat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! din propria experienta! Verifica firele indeaproape. La mine pornea intr-o perioada la rece dar nu la cald , pana nu a mai pornit deloc. Dupa ce am verificat tot , cineva mi-a zis sa verific cablurile. Poate fi un cablu impuscat, cablajul topit etc si sa fure curent.

Editat de darkp4dr3
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,

 

Am descoperit problema. Nu este de la starter. Este de la manunchiul de cabluri care trece pe deasupra motorului (intre motor si rezervor).

Acum trebuie sa vad care sunt firele intrerupte.


» Post actualizat in 05 Jun 2017 14:12

Salut,

Problema am rezolvat-o cu schimbul de baterie si electromotor.

Electromotorul era prajit dupa mai multe incercari de pornire si cu cabluri si cu redresor iar bateria era in scurt. Avea 12V dar curentul de pornire nu era suficient. Acum sincer nu mai am nici un fel de problema. Poate sa fie incinsa la 110 grade ca tot porneste si porneste foarte usor.

Partea cu firele, am dat toata instalatia jos si am luat fir cu fir si le-am sunat sa vad daca au continuitate. Singurele probleme care le-am mai depistat au fost 2 mufe de la releul de incarcare care era prajita si cea de la stator care de asemenea era prajita. Acestea le-am inlaturat si am pus firele cap la cap, le-am cositorit si le-am pus varnis.

Pun si niste poze cu ce am gasit.

O zi buna.

post-43814-0-15017700-1496671808_thumb.jpg

post-43814-0-28143200-1496671850_thumb.jpg

post-43814-0-00865900-1496671868_thumb.jpg

post-43814-0-52792100-1496671886_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...