Vlad-Costi Postat Mai 22, 2017 Share Postat Mai 22, 2017 Buna ziua, Am rugamintea sa ma ajuta-ti cu un mecanic foarte bun pentru un Suzuki GSX-R 600 SRAD. Am o problema mare cu mobra si anume dupa ce se incalzeste undeva la 80 de grade daca o opresti si vrei sa o repornesti din nou, nu mai porneste. Se dilata ceva in el si abia poate sa il invarta. Releul de incarcare este ok, incarca bateria la 14.30 V, iar bateria este noua nu are nici 2 saptamani cu specificatia ca este o Varta 12V/ 11AH/ 230Ah curent pornire (YTZ14S-BS). Mentionez faptul ca am schimbat si garniturile de la capacele de la electromotor. Va multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Mai 22, 2017 Share Postat Mai 22, 2017 Sa nu ai ceva bulit in motor (supapa/semering) merita sa verifici compresia si bujiile.De asemenea poate sa fie ceva electric (senzor ax cama/ecu/fire imperfecte). Un prieten a scapat doar cu inlocuirea acelui senzor, dar trebuie verificat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkp4dr3 Postat Mai 22, 2017 Share Postat Mai 22, 2017 (editat) Salut! din propria experienta! Verifica firele indeaproape. La mine pornea intr-o perioada la rece dar nu la cald , pana nu a mai pornit deloc. Dupa ce am verificat tot , cineva mi-a zis sa verific cablurile. Poate fi un cablu impuscat, cablajul topit etc si sa fure curent. Editat Mai 22, 2017 de darkp4dr3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Mai 23, 2017 Share Postat Mai 23, 2017 S-a umblat la starter clutch? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad-Costi Postat Mai 23, 2017 Autor Share Postat Mai 23, 2017 Salut, Sa umblat doar la capace pentru schimbul de garnituri pentru ca incepuse sa curga ulei pe acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Mai 23, 2017 Share Postat Mai 23, 2017 Acolo e problema. Nu s-a facut montajul corect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad-Costi Postat Mai 23, 2017 Autor Share Postat Mai 23, 2017 salut, Am descoperit problema. Nu este de la starter. Este de la manunchiul de cabluri care trece pe deasupra motorului (intre motor si rezervor). Acum trebuie sa vad care sunt firele intrerupte. » Post actualizat in 05 Jun 2017 14:12Salut, Problema am rezolvat-o cu schimbul de baterie si electromotor. Electromotorul era prajit dupa mai multe incercari de pornire si cu cabluri si cu redresor iar bateria era in scurt. Avea 12V dar curentul de pornire nu era suficient. Acum sincer nu mai am nici un fel de problema. Poate sa fie incinsa la 110 grade ca tot porneste si porneste foarte usor. Partea cu firele, am dat toata instalatia jos si am luat fir cu fir si le-am sunat sa vad daca au continuitate. Singurele probleme care le-am mai depistat au fost 2 mufe de la releul de incarcare care era prajita si cea de la stator care de asemenea era prajita. Acestea le-am inlaturat si am pus firele cap la cap, le-am cositorit si le-am pus varnis. Pun si niste poze cu ce am gasit. O zi buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.