Jump to content

Vlad-Costi

Membru
  • Content Count

    89
  • Joined

  • Last visited

About Vlad-Costi

  • Rank
    Avansat

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Popesti-Leordeni
  • Carnet moto din
    2007
  • Motocicleta
    gsx-r 600 srad; DL650 V-Strom
  • Numar Moto
    IF29CAV
  • Club
    bucuresti

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Aprilia rs125, honda cbr f4i sport

Recent Profile Visitors

510 profile views
  1. Salut, Am pe mobra de doi ani cutiile de la ei, iar fostul propietar avea si el cutiile de inca 3 ani. Si eu cat si el suntem foarte multumiti de ele. Sunt chiar super ok si incapatoare rau. Sunt cele de 39 L. Am atasat si cateva poze cu ele pe mobra sa iti faci o idee.
  2. Bujiile le-am schimbat in mai, odata cu ulei si filtrele, adica acum vreo 5.000 km. Reglaj, sincronizare si altele nu i-am facut pentru ca abia anu trecut in septembrie am achizitionat-o si sincer nu m-am gandit la asta.
  3. Salutare baieti, As avea si eu nevoie de putin ajutor cu niste sfaturi, indrumari, recomandari de mecanici priceputi, etc. Sambata de dimineata m-am trezit cu o pofta mare de a face o tura de vreo 1.000 km in doua zile. Zis si facut. Incalec in Bucuresti si ma opresc in Piatra Neamt. Ma plimb pe acolo si incerc sa ajung si la Barajul Bicaz. Pe drum ma opresc la un semafor si cand trag ambreiajul da sa moara motorul. Opresc pe dreapta si cand incerc sa o pornesc din nou nu mai porneste. Las putin motorul sa isi traga sufletul pana fumez o tigara si incer ca por
  4. Salut, iti fac eu o oferta daca ma ajuti cu niste dimensiuni. am vazut ca sunt doua dimensiuni si sa stiu ce iau
  5. Am cautat si la SKF care sunt renumiti pentru rulmenti si semeringuri... cand m-am dus acolo se uitau la el ca la felul 14. Pana la urma am reusit sa il comand la Motorteam. Vine in maxim 10 zile...
  6. Salut, Michelin Anakee Adventure am din martie... aproximativ 4 mii de km si sunt foarte multumit. Pe curbe pe uscat dar si pe ud stau foarte bine, nu aluneca , se muleaza foarte bine pe asfalt. Pe off le-am folosit mai putin dar si acolo sunt multumit. Acum sa vedem si cat vor tine ca numar de km. Salutare baieti, Am si eu o intrebare. De unde pot achizitiona un semering de roata spate cel de la foaie (semeringul mare) cu dimensiunile de 5000 39/65/7 de la V-Strom 650 an 2005? Am cautat peste tot dar nu am gasit decat cu tot cu rulmenti. Problema a fos
  7. salut, Am descoperit problema. Nu este de la starter. Este de la manunchiul de cabluri care trece pe deasupra motorului (intre motor si rezervor). Acum trebuie sa vad care sunt firele intrerupte. » Post actualizat in 05 Jun 2017 14:12 Salut, Problema am rezolvat-o cu schimbul de baterie si electromotor. Electromotorul era prajit dupa mai multe incercari de pornire si cu cabluri si cu redresor iar bateria era in scurt. Avea 12V dar curentul de pornire nu era suficient. Acum sincer nu mai am nici un fel de problema. Poate sa fie incinsa la 110 grade ca tot porneste si porneste foart
  8. Salut, Sa umblat doar la capace pentru schimbul de garnituri pentru ca incepuse sa curga ulei pe acolo.
  9. Buna ziua, Am rugamintea sa ma ajuta-ti cu un mecanic foarte bun pentru un Suzuki GSX-R 600 SRAD. Am o problema mare cu mobra si anume dupa ce se incalzeste undeva la 80 de grade daca o opresti si vrei sa o repornesti din nou, nu mai porneste. Se dilata ceva in el si abia poate sa il invarta. Releul de incarcare este ok, incarca bateria la 14.30 V, iar bateria este noua nu are nici 2 saptamani cu specificatia ca este o Varta 12V/ 11AH/ 230Ah curent pornire (YTZ14S-BS). Mentionez faptul ca am schimbat si garniturile de la capacele de la electromotor. Va multumesc.
  10. daca nu porneste nici cu senzorul de rasturnare montat in pozitie normala cum spune GoodKat, se poate sa fie si senzorul de arbore cotit. Eu am avut aceeasi problema la un honda f4i si am auzit ca si la RR-uri se intampla. numai bine
  11. voi fii prezent daca se va tine intalnirea dar anu asta o sa stau la cort )
  12. din ce ati enumerat voi aici, tind sa cred ca este ori din alternator ori ceva mecanic. electromotorul este si el servisat de maxim 1 luna. Multumesc mult pt. sfaturi, maine ma apuc de demontat. dupa o saptamana de surubarit si nervi si bani aruncati aiurea, s-a gasit problema si s-a remediat. 2 garnituri lipsa la capacele de la starter. acum merge bine, porneste dar ar mai trebuii si o curatare de carb, reglej si sincronizat. Multumesc pt sfaturile primite.
  13. salutare tuturor. Am o problema cu motocicleta mea, un Suzuki GSX-R 600 SRAD cu motor de anglia. pornesc motorul, merg cu el pana se incinge bine si daca il opresc si vreau sa il pornesc iar nu mai porneste. mai exact invarte fff foarte greu si da sa moara bateria de tot. Mentionez ca bateria este noua de 12 V/10 A cu 180 curent de pornire. bujii noi iridium. daca o las sa se raceasca cam 30 min , invarte normal si porneste. Ce ar putea avea? Va multumesc. astept sugestii.
×
×
  • Create New...