TimeStreamer Postat Martie 19, 2015 Share Postat Martie 19, 2015 cum ai verificat daca lucreaza plutitorul? 25-27 mm sti cum se masoara la reglaj ? verificarea nivelului cu furtun transparent cu diametru mai mare pt a evita capilaritatea/forte menisc . Poate ca este doar lipsa de etanseitate a tubulaturii admisiei sau mizerie de jetul de relanti, rateurile pot insemna amestec prea sarac. In manual mai gasesti si cum verifici/masori fisa si fisa+pipa. Socul blocat? am reglat si plutitorul si am verificat si cu principiul vaselor comunicante, am nivelul perfect ca in manual, tubulatura e perfecta, mizerie exclus din moment ce am curatat si recuratat carburatorul ca la carte, nu e prima oara cand il curat, socul clar nu e blocat, functioneaza in parametrii, am verificat fisa si pipa, bobina de inductie si magnetoul, totul e in specificatii, am scanteie foarte ok, chiar ma baga in ceata, cred ca in ultima instanta n-am decat sa dau jos setul motor deoarece banuiesc ca ori sunt segmentii dusi ori supapele nu mai inchid bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdinamita Postat Martie 19, 2015 Share Postat Martie 19, 2015 Buna,Mi-ar putea spune cineva daca filetul de la oglinzi e de 8 sau de 10mm? XT600K 3TB '93 Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TimeStreamer Postat Martie 19, 2015 Share Postat Martie 19, 2015 Buna, Mi-ar putea spune cineva daca filetul de la oglinzi e de 8 sau de 10mm? XT600K 3TB '93 Multumesc Sunt M10. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piggy Postat Martie 20, 2015 Share Postat Martie 20, 2015 Merci pentru raspunsurile legate de masurarea nivelului de ulei la XT. O sa fac verificari cu uleiul actual, apoi schimb si mai fac o tura de teste... sa vad ce si cum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Martie 20, 2015 Share Postat Martie 20, 2015 (editat) Buna, Mi-ar putea spune cineva daca filetul de la oglinzi e de 8 sau de 10mm? XT600K 3TB '93 Multumesc partea cu maneta ambreajului este filet normal, partea cu pompa de frana este filet invers 10 mm , deci spre dreapta desfiletezi daca nu vrei sa strici pompa de frana . Pune! putina banda textila pe hexagon daca nu vrei sa le zgarii... 17mm parca Editat Martie 20, 2015 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TimeStreamer Postat Martie 21, 2015 Share Postat Martie 21, 2015 (editat) am rezolvat problema cu pornirea si mersul, se pare ca era carburatorul devina desi nu i-am gasit nici-un defect sau jiglor infundat, am pus un carburator mai "obosit" si merge struna. Acum am o alta nelamurire, am un sunet metalic care se aude din motor pe partea cu ambreiaju, daca apas usor cu mana pe maneta de decompresor de la cilindru sunetul tinde sa se schimbe ba chiar sa dispara, am desfacut detot cablul de decompresie crezand ca e prea strans dar zgomotul persista. Ce sa fac ? Editat Martie 21, 2015 de TimeStreamer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edu. Postat Martie 22, 2015 Share Postat Martie 22, 2015 (editat) Salut. La un prieten cu tt600 i s-au stricat canelurile acelea unde vine pus schimbatorul, bara cu canale care iese din bloc/cutie , se poate schimba relativ usor sau necesita reparatie mai mare?, ca atunci putem suda schimbatorul, el se plimba numai pe camp/munte, trebe sa mearga nu sa arate frumos.... aveti idee cum se poate schimba? Multumesc. Editat Martie 22, 2015 de edu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TimeStreamer Postat Martie 23, 2015 Share Postat Martie 23, 2015 Salut. La un prieten cu tt600 i s-au stricat canelurile acelea unde vine pus schimbatorul, bara cu canale care iese din bloc/cutie , se poate schimba relativ usor sau necesita reparatie mai mare?, ca atunci putem suda schimbatorul, el se plimba numai pe camp/munte, trebe sa mearga nu sa arate frumos.... aveti idee cum se poate schimba? Multumesc. mai bine il sudati, pentru a schimba acel ax trebuie desfacuta cutia de viteze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edu. Postat Martie 23, 2015 Share Postat Martie 23, 2015 mai bine il sudati, pentru a schimba acel ax trebuie desfacuta cutia de viteze. Multumesc . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Martie 23, 2015 Share Postat Martie 23, 2015 (editat) Salut. La un prieten cu tt600 i s-au stricat canelurile acelea unde vine pus schimbatorul, bara cu canale care iese din bloc/cutie , se poate schimba relativ usor sau necesita reparatie mai mare?, ca atunci putem suda schimbatorul, el se plimba numai pe camp/munte, trebe sa mearga nu sa arate frumos.... aveti idee cum se poate schimba? Multumesc. cu un flex largiti crestatura de la pedala, astfel in cat surubul sa stranga si mai mult axul uzat/subtiat, asta urgent pana nu se rotujeste cu totul, apoi daca trebuie sudat puneti in spa tele pedalei in jurul axului o carpa uda, ca sa nu ajunga caldura mare la semeringul care este periculos de aproape, exclus sudura cu electrozi, mergeti la tinichigiu pt sudura cu sarma ( cu argon/ CO2), inainte de sudura decuplati bornele de la baterie obligatoriu!!! si mufa de la modulul de aprindere preventiv. Daca tot va faceti de lucru sudati 3 puncte diametral opuse, dar atentie la temperatura » Post actualizat in 23 Mar 2015 17:54 Totusi poti studia manualul sa vezi cum se schimba axul, daca tot trebuie crapat motorul, macar merita riscul sa prajesti simeringul Editat Martie 23, 2015 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edu. Postat Martie 24, 2015 Share Postat Martie 24, 2015 cu un flex largiti crestatura de la pedala, astfel in cat surubul sa stranga si mai mult axul uzat/subtiat, asta urgent pana nu se rotujeste cu totul, apoi daca trebuie sudat puneti in spa tele pedalei in jurul axului o carpa uda, ca sa nu ajunga caldura mare la semeringul care este periculos de aproape, exclus sudura cu electrozi, mergeti la tinichigiu pt sudura cu sarma ( cu argon/ CO2), inainte de sudura decuplati bornele de la baterie obligatoriu!!! si mufa de la modulul de aprindere preventiv. Daca tot va faceti de lucru sudati 3 puncte diametral opuse, dar atentie la temperatura » Post actualizat in 23 Mar 2015 17:54 Totusi poti studia manualul sa vezi cum se schimba axul, daca tot trebuie crapat motorul, macar merita riscul sa prajesti simeringul Am sa-i spun, si o sa aleaga el varianta care o vrea, de borna si carpa uda stiam dar demufa aceea... aia nu o stiu, dar o sa le scoatem pe toate si gata... in caz ca o sa o sudeze. El o sa mai trebuiasca sa umble in motor, asa ca s-ar putea sa-i fie accesibil sa inlocuiasca axul, sa vedem ce-o fi. Mersi. Baieti, stiti cumva de unde pot lua un burete de ghidon pt xtz ul meu ? caut unul frumos cu yamaha, poate xtz, sau tenere, si nu gasesc nici unde, nici second... Mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Martie 25, 2015 Share Postat Martie 25, 2015 https://www.louis.de/en/artikel/handlebar-protector/10001310?list=57521814 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 25, 2015 Share Postat Martie 25, 2015 (editat) Am eu unul nou nout , Yamaha, albastru. Dar e folosit, e portocaliu si scrie KTM pe el. Editat Martie 25, 2015 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edu. Postat Martie 25, 2015 Share Postat Martie 25, 2015 Am eu unul nou nout , Yamaha, albastru. Dar e folosit, e portocaliu si scrie KTM pe el. Mersi Cristian, insa motorul e tot negru si ar arata urat cu protectia portocalie ... dar totusi ti-am cerut o poza pe mp sa vad cum arata. Mersi Yuk . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Iulian Andrei Postat Martie 26, 2015 Share Postat Martie 26, 2015 salut! am si eu nevoie de putin ajutor..am un yamaha xt de 600 din 2000 si de curand am descoperit ca imi curge ulei din filtru de aer, mi sa spus ca ii normal ca la filtru de aer sa fie ulei...stie cineva mai multe detali??? multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silvinio Postat Martie 26, 2015 Share Postat Martie 26, 2015 poate pe la capacul filtrului de aer ! vesnica problema cele 3 suruburi de prindere au mancat filetul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 26, 2015 Share Postat Martie 26, 2015 silvinio, cele 3 suruburi sunt la filtrul de ulei. Uleiul din filtrul de aer provine din motor, prin epuratorul de gaze si se intampla din cauza nivelului prea mare de ulei in motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silvinio Postat Martie 26, 2015 Share Postat Martie 26, 2015 haha scuze da le-am invalmasit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Martie 26, 2015 Share Postat Martie 26, 2015 (editat) salut! am si eu nevoie de putin ajutor..am un yamaha xt de 600 din 2000 si de curand am descoperit ca imi curge ulei din filtru de aer, mi sa spus ca ii normal ca la filtru de aer sa fie ul?ei...stie cineva mai multe detali??? multumesc! acolo trebuie sa se stranga ulei de ordinul catorva mililitri, scoti dopul de jos de la furtun din cand in cand, iarna se strange mai mult daca circuli. Daca este vorba de sute de mililitri ai o problema cu circuitul de ulei sau in cele mai multe.cazuri prea mult ulei. Nivelul pe joja nu se masoara la rece cum este la turisme, multi nu stiu, pun 1 litru in plus, apoi da pe afara si vin cu intrebari pe forum. De ce?, pentru ca este mai usor decat sa-si descarce gratuit un manual si sa il citeasca... english bineinteles. Avand racire prin cadru, cutia este mai jos, este plina cu ulei si atunci este necesar ca in cadru sa fie o parte cu aer in care sa se poata dilata (spuma) uleiul si numai asa ajunge pe joja. Deci la cald (nu caldutz!) fara sa infiletezi joja. . Intrebarea se repeta la fiecare 3 pagini pe topicul asta . Editat Martie 26, 2015 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Iulian Andrei Postat Martie 26, 2015 Share Postat Martie 26, 2015 am rezolvat problema, multumesc!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdinamita Postat Martie 26, 2015 Share Postat Martie 26, 2015 Salut, cateva intrebari... Am un XT600 3TB, motor 3AJ (nu stiu daca are/n-are importanta) cu kickstarter.Tare mi-ar place sa fac upgrade la electric starter. Implica multe costuri? Sau e o operatiune mult prea complicata? Se merita? pro/contra?Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TimeStreamer Postat Martie 26, 2015 Share Postat Martie 26, 2015 (editat) Salut, cateva intrebari... Am un XT600 3TB, motor 3AJ (nu stiu daca are/n-are importanta) cu kickstarter. Tare mi-ar place sa fac upgrade la electric starter. Implica multe costuri? Sau e o operatiune mult prea complicata? Se merita? pro/contra? Multumesc trebuie sa schimbi tot carterul de la un model cu electromotor, (poti folosi setul motor actual) iti trebuie un buton de pornire si un releu..nu cred ca se merita.. Editat Martie 26, 2015 de TimeStreamer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
murano Postat Martie 27, 2015 Share Postat Martie 27, 2015 Salut! Revin cu o intrebare "studenteasca" pentru cei care detin sau au detinut Yamaha XT 600. Cu ce consum va mandreati? Sau care ar trebui sa fie consumul mediu sa zic asa,dupa iarna asta mi se pare mie sau cusca mea consuma mai mult.Multam! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Martie 27, 2015 Share Postat Martie 27, 2015 Daca nu se rezolva cu filtru nou si daca bujia este neagra, cobori unul dintre ace o singura treapta. La tenere puteam regla acul de dozaj de la carburatorul principal fara sa dau carburatorul jos, numai capacul de sus, dar riscul sa pierzi siguranta acului este maxim! » Post actualizat in 27 Mar 2015 10:14 Salut, cateva intrebari... Am un XT600 3TB, motor 3AJ (nu stiu daca are/n-are importanta) cu kickstarter. Tare mi-ar place sa fac upgrade la electric starter. Implica multe costuri? Sau e o operatiune mult prea complicata? Se merita? pro/contra? Multumesc intreaba pe Raul initiatorul topicului, stie sigur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
murano Postat Martie 28, 2015 Share Postat Martie 28, 2015 Salut,a reusit careva sa faca o Yamaha XT sa lege firele de la o alarma sa pornesca din telecomanda? Eu am un SpyM800 si sincer nu mi am dat silinta dar am incercat si nu a dat nici un semn. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.