Sari la conținut

Yamaha R6 2005- bobine inductie


Postări Recomandate

Salut, apelez la parerile voastre referitoare la problema urmatoare: Yamaha R6 din 2005, porneste ok, merge ok timp de 30min aproximativ, dupa care incepe sa intrerupa la turatie constanta, la accelerare merge ok. Am intrat pe diverse saituri si am inteles ca problema ar fi bobina(ele) de inductie; le'am dat jos si masurat.

Toate au in rezistenta primara 0.04ohmi, in secundar 4.5, 5.Manualul da in primar valoarea de 0.17~0.23 si secundar 4.8~7.2.

Intrebarea este, bobinele mele sunt defecte sau nu stiu eu sa masor, ca la valoare asa mica in primar nu stiu cum de functiona...la primar am masurat cu aparatul setat la 200 si secundar la 20k ohmi.

» Post actualizat in 04 Jun 2017 09:37

post-14660-0-43429000-1496569026_thumb.jpgpost-14660-0-78919200-1496569049_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Aparatul a fost setat pe domeniile de masurare corect, dar valoarea indicata pentru infasurarea primara de multimetru/ohmmetru este 0,40 ohm nu 0,04 ohm cum ai prezentat ! Practic abaterea fata de maximum indicat in manual (0,23 ohm ) pentru circuitul primar este mica/nesemnificativa. Verifica starea bujiilor.

 

Bafta,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La prima vedere par putin duse catre un amestec bogat. Verifica circuitul de aer al motorului in special filtrul de aer. La fel, de verificat si contactele fiselor cu bujiile. Ai schimbat bujiile pana in prezent?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se intelege....

Mai sunt de verificat: de exemplu probleme pot exista la ralanti daca tensiunea pe acumulator nu este in parametrii. Ai masurat valoare tensiunii pe acumulator la ralanti? Ar trebui sa verifici daca aceste codul bujii sunt pentru tipul e motor si tipul de filtru. O curtare a filtrului nu rezilva totul. Trebuie sa faci cateva schimbari pentru ca nu cunosti cati km s-a mers cu bujiile, filtru de aer, etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa este. Cum am mai spus, motocicleta mergea bine, mai putin dupa o anumita perioada de timp. Cu bobinele de inductie nu sunt lamurit, am gasit 4 bucati second deocamdata si le'as cumpara maine, dar masurarea in primar arata la ele 01.0 nu ca la mine 0.04...la ralanti incarca 13v, la 5k rpm 13.8v.

Editat de Clasic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ti-am explicat mai sus ca aparatul tau indica 0,4 ohm, puctul/virgula este dupa al doilea ZERO, sunt doua zerouri pentru valorile intregi. Iar ce vrei tu sa cumperi au 01.0 ohm, adica 1 ohm, mult mai mare decat valoarea de catalog...nu te arunca in cumparaturi pana nu ai concluzii corecte!

 

La fel, exact ce iti spuneam mai sus, tensiunea de 13V la RALANTI este SUB valoarea limita!! Limita inferioara este de 13. 7 V , acesta trebuie sa fie pe acumulator, iar la 5000 rot/min ai exact la limita!!( verifica si service manual si vezi valorile). Ai de verificat sistemul de generare-reglare-stocare energie:

-starea acumulatorului min 12,7 V pe acumulator cu bornele deconectate;

-pierderid de curent in instalatie( max 50 mA)

-tensiunea pe faze la alternator;

-conexiuni laternatori -RRT;

-starea RRT;

-conexiuni RRT -masa, etc

- and so on/.....

PLUS ce ti-am spus mai sus despre circuitul de aer si bujii.

Dupa aceea decizi prin comparatie cu valorie normale ce trebuie sa faci !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Schimba bobinele si o sa mearga esre problema stiuta la Yamhaha.

Nu te mai chinui cu masuratori, ele au probleme cand se incalzesc si la anumite turatii. Daca le masori pe bank o sa fie mereu ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Schimba bobinele si o sa mearga esre problema stiuta la Yamhaha.

Nu te mai chinui cu masuratori, ele au probleme cand se incalzesc si la anumite turatii. Daca le masori pe bank o sa fie mereu ok.

 

:10:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc de sfaturi dedant68, o sa fac cateva verificari asa cum am discutat deoarece valorile masurate nu corespund cu manualul; si daca nu este problema de acolo inseamna ca bobinele si-au dat sfarsitul si o sa-mi comand unele aftermarket ca OEM am gasit la 700E .

Editat de Clasic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un vechi proverb spune: ''Nu inghiti inainte de a mesteca"

 

OK, ai ales cale corecta sau logica unei diagnoze la instalatia electrica a unei motociclete. Tinem legatura.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astazi am masurat statorul, verificat releul de incarcare, inlocuit releul de incarcare cu unul O.E.M.nou si se pare ca acesta era motivul pt care imi intrerupea dupa ce se incalzea deoarece nu mai incarca.

Multumesc inca odata dedant68 pt ca ti-ai facut timp pt problema mea si m-ai ajutat sa o rezolv.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...