Clasic Postat Iunie 4, 2017 Share Postat Iunie 4, 2017 Salut, apelez la parerile voastre referitoare la problema urmatoare: Yamaha R6 din 2005, porneste ok, merge ok timp de 30min aproximativ, dupa care incepe sa intrerupa la turatie constanta, la accelerare merge ok. Am intrat pe diverse saituri si am inteles ca problema ar fi bobina(ele) de inductie; le'am dat jos si masurat. Toate au in rezistenta primara 0.04ohmi, in secundar 4.5, 5.Manualul da in primar valoarea de 0.17~0.23 si secundar 4.8~7.2. Intrebarea este, bobinele mele sunt defecte sau nu stiu eu sa masor, ca la valoare asa mica in primar nu stiu cum de functiona...la primar am masurat cu aparatul setat la 200 si secundar la 20k ohmi. » Post actualizat in 04 Jun 2017 09:37 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Iunie 4, 2017 Share Postat Iunie 4, 2017 Salut, Aparatul a fost setat pe domeniile de masurare corect, dar valoarea indicata pentru infasurarea primara de multimetru/ohmmetru este 0,40 ohm nu 0,04 ohm cum ai prezentat ! Practic abaterea fata de maximum indicat in manual (0,23 ohm ) pentru circuitul primar este mica/nesemnificativa. Verifica starea bujiilor. Bafta, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Iunie 4, 2017 Autor Share Postat Iunie 4, 2017 Bujiile cred ca sunt ok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Iunie 4, 2017 Share Postat Iunie 4, 2017 Auzi, dar ca idee, ce bujii sunt alea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Iunie 4, 2017 Autor Share Postat Iunie 4, 2017 NGK CR10EK Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Iunie 4, 2017 Share Postat Iunie 4, 2017 La prima vedere par putin duse catre un amestec bogat. Verifica circuitul de aer al motorului in special filtrul de aer. La fel, de verificat si contactele fiselor cu bujiile. Ai schimbat bujiile pana in prezent? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Iunie 4, 2017 Autor Share Postat Iunie 4, 2017 (editat) Am cumparat moto de o saptamana, filtrul de aer era foarte murdar...nu am schimbat nimic la ea. Editat Iunie 4, 2017 de Clasic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Iunie 4, 2017 Share Postat Iunie 4, 2017 Se intelege.... Mai sunt de verificat: de exemplu probleme pot exista la ralanti daca tensiunea pe acumulator nu este in parametrii. Ai masurat valoare tensiunii pe acumulator la ralanti? Ar trebui sa verifici daca aceste codul bujii sunt pentru tipul e motor si tipul de filtru. O curtare a filtrului nu rezilva totul. Trebuie sa faci cateva schimbari pentru ca nu cunosti cati km s-a mers cu bujiile, filtru de aer, etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Iunie 4, 2017 Autor Share Postat Iunie 4, 2017 (editat) Asa este. Cum am mai spus, motocicleta mergea bine, mai putin dupa o anumita perioada de timp. Cu bobinele de inductie nu sunt lamurit, am gasit 4 bucati second deocamdata si le'as cumpara maine, dar masurarea in primar arata la ele 01.0 nu ca la mine 0.04...la ralanti incarca 13v, la 5k rpm 13.8v. Editat Iunie 4, 2017 de Clasic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Iunie 4, 2017 Share Postat Iunie 4, 2017 Ti-am explicat mai sus ca aparatul tau indica 0,4 ohm, puctul/virgula este dupa al doilea ZERO, sunt doua zerouri pentru valorile intregi. Iar ce vrei tu sa cumperi au 01.0 ohm, adica 1 ohm, mult mai mare decat valoarea de catalog...nu te arunca in cumparaturi pana nu ai concluzii corecte! La fel, exact ce iti spuneam mai sus, tensiunea de 13V la RALANTI este SUB valoarea limita!! Limita inferioara este de 13. 7 V , acesta trebuie sa fie pe acumulator, iar la 5000 rot/min ai exact la limita!!( verifica si service manual si vezi valorile). Ai de verificat sistemul de generare-reglare-stocare energie: -starea acumulatorului min 12,7 V pe acumulator cu bornele deconectate; -pierderid de curent in instalatie( max 50 mA) -tensiunea pe faze la alternator; -conexiuni laternatori -RRT; -starea RRT; -conexiuni RRT -masa, etc - and so on/..... PLUS ce ti-am spus mai sus despre circuitul de aer si bujii. Dupa aceea decizi prin comparatie cu valorie normale ce trebuie sa faci ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 4, 2017 Share Postat Iunie 4, 2017 Schimba bobinele si o sa mearga esre problema stiuta la Yamhaha. Nu te mai chinui cu masuratori, ele au probleme cand se incalzesc si la anumite turatii. Daca le masori pe bank o sa fie mereu ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Iunie 4, 2017 Share Postat Iunie 4, 2017 Schimba bobinele si o sa mearga esre problema stiuta la Yamhaha. Nu te mai chinui cu masuratori, ele au probleme cand se incalzesc si la anumite turatii. Daca le masori pe bank o sa fie mereu ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Iunie 5, 2017 Autor Share Postat Iunie 5, 2017 (editat) Multumesc de sfaturi dedant68, o sa fac cateva verificari asa cum am discutat deoarece valorile masurate nu corespund cu manualul; si daca nu este problema de acolo inseamna ca bobinele si-au dat sfarsitul si o sa-mi comand unele aftermarket ca OEM am gasit la 700E . Editat Iunie 5, 2017 de Clasic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Iunie 5, 2017 Share Postat Iunie 5, 2017 Un vechi proverb spune: ''Nu inghiti inainte de a mesteca" OK, ai ales cale corecta sau logica unei diagnoze la instalatia electrica a unei motociclete. Tinem legatura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Iunie 7, 2017 Autor Share Postat Iunie 7, 2017 Astazi am masurat statorul, verificat releul de incarcare, inlocuit releul de incarcare cu unul O.E.M.nou si se pare ca acesta era motivul pt care imi intrerupea dupa ce se incalzea deoarece nu mai incarca. Multumesc inca odata dedant68 pt ca ti-ai facut timp pt problema mea si m-ai ajutat sa o rezolv. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Iunie 8, 2017 Share Postat Iunie 8, 2017 Happy to help ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.