rzv84a Postat Iunie 15, 2017 Share Postat Iunie 15, 2017 Salut, stie cineva cam care ar fi dezavantajele unui super moto ktm lc4 640 cu roti de enduro/kitt de enduro si ktm lc4 640 enduro propriu-zis sau dezavantajele sm-urilor in general cu kitt de enduro in comparatie cu enduro? stie cineva ce contine kitt-ul de enduro de la ktm pt sm.uri? sunt in dilema... multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Iunie 15, 2017 Share Postat Iunie 15, 2017 ce vrei sa faci cu sm-ul? enduro sau peisagistica.? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Iunie 15, 2017 Share Postat Iunie 15, 2017 SMul de fabrica are suspensia mai rigida, deci minus pentru offroad. Si invers... Depinde ce vrei sa faci cu atelajul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rzv84a Postat Iunie 15, 2017 Autor Share Postat Iunie 15, 2017 ce vrei sa faci cu sm-ul? enduro sau peisagistica.? Enduro cat sa nu mi rup c...ru pe vreun drum de padure. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Iunie 15, 2017 Share Postat Iunie 15, 2017 Pai vrei sa faci mai mult touring-adventure Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Iunie 15, 2017 Share Postat Iunie 15, 2017 Ia enduro si pui gume mixte si scapi de schimbatul rotilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rzv84a Postat Iunie 15, 2017 Autor Share Postat Iunie 15, 2017 (editat) Ia enduro si pui gume mixte si scapi de schimbatul rotilor. asta caut, asta vreau si eu, din pacate lc4 640 enduro fab 2004+ sunt f rare un alt motor pe masura acestuia imi puteti recomanda? Editat Iunie 15, 2017 de rzv84a Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Iunie 17, 2017 Share Postat Iunie 17, 2017 (editat) Alt motor mai misto de enduro e LC4 625 SXC.S-a facut pana in 2006-7. Eu l-am cautat 4 luni, sunt cateva in Romania. E un LC4 640 enduro cu roti de EXC, toba KTM competition de EXC, carburator FCR, rezervor 8 l, 1 disc pe fata, fara ventilator,bord de EXC, suspensii de EXC(43). Greutate la gol de 132kg. Am in garaj si LC4 640 si nu au legatura la cum merg in offroad. Editat Iunie 17, 2017 de wawessh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Iunie 17, 2017 Share Postat Iunie 17, 2017 Exc are suspensii de 48 după 2003 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rzv84a Postat Iunie 17, 2017 Autor Share Postat Iunie 17, 2017 (editat) Alt motor mai misto de enduro e LC4 625 SXC.S-a facut pana in 2006-7. Eu l-am cautat 4 luni, sunt cateva in Romania. E un LC4 640 enduro cu roti de EXC, toba KTM competition de EXC, carburator FCR, rezervor 8 l, 1 disc pe fata, fara ventilator,bord de EXC, suspensii de EXC(43). Greutate la gol de 132kg. Am in garaj si LC4 640 si nu au legatura la cum merg in offroad. like! adica asa ceva? https://www.olx.pl/oferta/ktm-625-lc4-exc-pilnie-CID5-IDmmW8k.html#104f29ecc9 daca nu are ventilator sa inteleg ca are un minus fata de enduro 640?! Editat Iunie 17, 2017 de rzv84a Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Iunie 17, 2017 Share Postat Iunie 17, 2017 (editat) @un_aiurit Stiu ca EXC are 48mm dupa 2003, sunt alea de EXC de 43mm. De asta am si mentionat 43mm. @rzv84a Depinde cum o iei. S-a scos cam tot de pe ea ca sa fie mai usoara. In manual scrie ca in conditii de racing nu ai nevoie de ventilator.Oricum ea a fost facuta mai mult pentru offroad mai intins, de viteza unde se aeriseste motoreta. Mie inca nu mi-a fiert. Oricum poti sa ii pui ventilator foarte simplu. Aia din link nu este SXCul cum iese de fabrica, 2 tobe are doar SMC-ul, bordul nu e ala subtire de bicla ca pe EXC,are cric central in loc de cric lateral, nici ghidonul nu e original..... dar cam aia e motoreta. De mentionat e faptul ca are roata spate cu butuc fix ceea ce conduce la niste vulnerabilitati pentru mersul pe asfalt.Adica se mai intampla sa se crape butucul. Se rezolva cu o roata de LC4 enduro care are si tampoanele de cauciuc. Eu am luat-o la 2000 km si are acum dupa 6 luni cam 9000 km. Nicio problema pana acum. Cam greu de gasit asa ca nu te axa pe modelul asta. Editat Iunie 17, 2017 de wawessh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sbk750 Postat Iunie 28, 2017 Share Postat Iunie 28, 2017 nu te mai compluca daca e enduro cu roti sm sau viceversa , ia direct asta si ai detoate https://www.facebook.com/StudentProblems/videos/1290612557732141/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rzv84a Postat Iunie 28, 2017 Autor Share Postat Iunie 28, 2017 nu te mai compluca daca e enduro cu roti sm sau viceversa , ia direct asta si ai detoate https://www.facebook.com/StudentProblems/videos/1290612557732141/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.