Vizitator goe 75 Postat Octombrie 30, 2017 Share Postat Octombrie 30, 2017 Eu nu prea imi pozez caucioacele pt ca nu prea ma fascineaza dar am facut si eu una pt ca mi-a sarit in ochi diferenta de culoare fata de jegul de pe margine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LimpTA Postat Octombrie 30, 2017 Share Postat Octombrie 30, 2017 @stokerelDoar unele sunt, si cam doar astea de noua generatie (vezi ca si Cesar lauda Dunloapele RoadSmart3). In particular gumele cu care vine mobra mea din fabrica (si Multistrada si versiunea Exclusive de la 1200GS) sunt cele mai bune din segment. Habar n-aveam. Obisnuit sa huidui orice guma stock, m-am pus sa ma interesez un pic sa vad daca astea cu care vine mobra mea sunt bune de ceva. Aparent sunt cam the business, si mi-am facut curaj sa le bag pe circuit in primele zile de posesie a mobrei, dupa ce am vazut un articol la MCN unde au bagat o multistrada pe circuit cu aceleasi gume doar ca sa arate lumii cat de mult au evoluat gumele astea bune la toate. Pot sa confirm ca sunt dintr-un compound foarte moale (mai ales cand e rece). Si au carnea pe ele de 2 ori mai "inalta" decat un cauciuc street. Probabil ca sa dureze, ca nu vorbim la gumele de tipul asta de desen adanc pentru aruncat noroi. Sunt sanie pe orice noroi si pe orice mazga. Doar pe praf se descurca ok si pe ploaie hai sa zic bine spre foarte bine. O chestie ar mai fi ca la greutatea motoretei reuseste sa le apese mult mai bine decat daca le-ai pune pe un naked. Cumulat cu faptul ca le mai dezumflu si eu un pic si oricum sunt ele foarte moi, rezulta un compromis ok sa-ti duci zilele cat mai versatil, mai ales cand le gasesti "sweet spot". Desi merg taricel in general si tare uneori, niciodata n-am franat in trafic incat sa intre sistemele sau ceva. Cine isi inchipuie ca merg cu cornerig abs pe circuit, astea-s fabulatii. N-am testat niciodata cornering ABS-ul, am impresia ca orium daca te pui in conditiile in care il testezi, cam pici. Sistemele sunt pentru greseli si bruscari. Tu ca om normal la cap trebuie sa pregatesti terentul (presiuni, incazlirea gumei etc) incat sa nu ai nevoie de niciun sistem. Oricine mi-a sarit in fata pe serpentine, am evitat elegant situatia fara sisteme sau frane prea multe. Poti intampina cazuri pe ploaie in care sistemele sunt zero. Am avut asta vara pe niste serpentine pe la Abrud (cand au fost ploile alea zdravene la Romaniacs) un moment in care am facut o sicana pe ud si in acel flip cu moto de pe o parte pe cealalta, la sfarsitul manevrei (mergeam taricel pentru ploaie) mi s-au dus ambele gume in lateral in slide cat sa ma scoata de pe curba. S-a simtit fix faza ai de top-heavy. Am salvat-o din noroc si din faptul ca am 10.000 de sicane pe circuit. Si nema ABS (ca nu eram pe frana) si nema TC (ca nu prea eram pe gaz). Moto n-are ESP deci cand o ia cu ambele roti intr-o parte, cam nasol. Apoi am pus talpa pe jos in mers ca sa vad cat de alunecos era asfaltul si era untura. Am lasat-o mai moale. Morala: si cu gume ok tot te duci. All in all, la primavara o sa pun ori tot din astea ori RoadSmart3. O sa vad. Pe partea cealalta sa nu ne pacalim. In continuare ebonite gen qualifier si etc sunt la fel de petarde. Am avut D211 pe 636 f. mult timp si m-am mai urcat pe alte sportive incaltate cu gume din astea care "tin cu casa" si era imi cam rup capu' cu toate la cea mai mica tentativa de stoppie. Daca nu tie la stoppie nu tine nici la franat de urgenta In continuare alde "2ct" sunt niste gume "bune" pt era in care au fost scoase pe piata dar cam atat. Sa nu inceapa acum bajetii s-o dea ca daca merge Scorpion Trail fabricatie martie 2017 pe care l-am consumat in 6 luni, sigur merge si coaja lui tehnologie 2007 fabricatie 2013 c-o sa vada el surpriza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stokerel Postat Octombrie 30, 2017 Share Postat Octombrie 30, 2017 @LimpTA De acord cu ce spui referitor la tehnologia cauciucurilor noi si guma proaspata, nici nu se pune problema ca niste ebonite facute in 2000 toamna vor avea aceleasi performante. Am RS3 acum si da, sunt moi si au "carne" multa. Spatele avea 6mm din marker pe centru, iar fata 3.5mm tot din marker atunci cand erau noi. Pe CBF600 ce am eu (lesinata cu 1/3 din puterea autobuzului tau dar aproape la fel de grea la aproape 230kg la plin) m-ar tine cam 12.000km pana la markeri, dupa estimarile mele. Suficient pentru un sezon bunicel, cam in aceleasi conditii si proportii in care ai mers tu. La anul incerc Conti Road Attack 3, care ar fi ultimele vedete in segmentul asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LimpTA Postat Iunie 5, 2018 Share Postat Iunie 5, 2018 Am terminat ieri procesul de pus gume noi, ca cele OEM (Scorpion Trail 2) m-au tinut in felul rumator:Spatele 19.500 - mai avea 0,5mm pana la marker Fata 18.500 - muci pana la sarme, am schimbat-o de nevoie in mijlocul unui trip cu o guma provizorie saptamana trecuta pt ca nu mai ajungeam in bucuresti cu ea, cred ca-mi bubuia in ochi Multi km dupa parerea mea, in conditiile in care presiunile le-am facut doar dupa ureche muzicala, care aparent zice bine. Si-au piedut din aderenta pe la 75% din viata, dar si asa mergeau capat pe orice serpentina. Am 20K pe ceas acum si de 2 zile RoadSmart 3. Imi plac foarte mult dar am o singura dezamgire cu ele, vobleaza serpuit dupa 170. Am urcat preload-ul pe spate ca sa am apasare mai mare pe furca fata, cam degeaba. M-am interesat pe net si cam asa fac la motoretele de genul asta. Pacat, chiar au grip misto. O sa incerc sa mai cobor motoreta din furci un pic poate mai rezolv din comportament. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.