Jump to content

LimpTA

Super Membru
  • Content Count

    1,432
  • Joined

  • Last visited

About LimpTA

  • Rank

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2006
  • Motocicleta
    1290-S

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    600RR '04, 636 '05, 636 '06, 1290-S

Recent Profile Visitors

777 profile views
  1. Sa raspunda cine a facut filmarea/recenzia aia. Io l-am intrebat pe colegul de ce asociaza accidentul de la o sesiune de antrenamentele publice cu o filmare privata de review a alora de la PeMotoare/DriveMag? Totusi macar de bun simt ar trebui pus de acum incolo conuri sau "morcovi" pe toata lungimea bretelei aleia. PS: Se poarta fara tricou, sa stii
  2. Don't feed the trolls. Cand i-am zis ca la evenimente de genul echipele/pozarii intra pe pista, a zis ca nu se poate. Cand i-am dat video a dat-o cu pixelul albastru ca nu e postat de pe canalul oficial, deci sigur e fake Va pierdeti timpul.
  3. Doar ca sa ne lamurim cu totii ca esti troll, ca de principiu nu execut in fata tastaturistilor pe internet
  4. True doar ca la pozat mai toate imaginile de tipul sunt trase din portbagaj Dar e ok, nu eram sigur daca e colegul troll sau doar asociaza intentionat echipa unei fimari pentru un promo cu intamplarea nefericita a unui accident la un track-day.
  5. Faptul ca te faci ca nu intelegi diferenta intre un eveniment de tip sesiune de antrenamente publice si un alt eveniment de gen publicitar sau recenzie inchis "publiclului" unde cameramanii/fotografii/echipa intra pe circuit sa surpinda ce cadre au nevoie, ce sa zic, e ca tine. Umbla pe net sapt trecute un filmulet cu behind the scenes de la lansarea ultimului R1 daca nu ma insel, si era un fotograf pe burta in bena unui pick-up, cu coatele pe afara, nelegat de nimic cauta sa-l prinda pe ala cu genunchiul pe jos la viteza. Da, da, in tarile cu apa calda, pe circuitele cu apa calda cu reguli de apa calda. Asa ca eu zic sa nu va aruncati pe trolleala aiurea
  6. Pff, cate shootinguri, filmari, recenzii si alte evenimente cu fotografi, camere, drone pentru diferite branduri s-au facut pe Adancata, ma mir cum de nu-s jumatate din dealerii auto/moto in parnaie :)) Pe bune n-aveti si voi treaba?
  7. Intreaba-l pe Sinner sau pe baietii care merg la timpi de podium in campionat. Virajul ala nu e un viraj clasic si se abordeaza ca atare. Te poti uita pe on-board-ul baietilor care termina pe podium. N-are rost sa ajungem atat de Off cu abordarea virajelor pe topicul asta
  8. @Vallach asa arata bretaua aia. Din pacate nu gasesc o poza mai recenta insa a fost revopsita de ceva timp (cum apare in ultimul tau screen shot nu in primele 2). E circultul mai lat acolo. Cum zicea si Goe, oamenii merg cu frana mult pana la jumatatea curbei dar pt asta trebuie sa vii pe mijloc nu pe exterior aproape de boxe.
  9. LimpTA

    Shoei/HJC

    https://www.helmetcity.co.uk/shoei-gt-air-wanderer-2-tc10-sale/ https://www.helmetcity.co.uk/shoei-nxr-parameter-tc3-sale/ Nu stiu ce masura ai, dar baietii astia au promotii bune la casti.
  10. https://www.sportsbikeshop.co.uk/motorcycle_parts/content_prod/419906 Astea-s gumele. Nu se mai fabrica de ceva vreme. Dar NU are relevanta in cazul de fata. Daca ar fi cazut pe barba lui ulterior, da, puteai sa zici ca e din cauza gumelor. (nu ma intelege gresit, nu sunt fan "2CT", zic doar ca e irelevant pt accidentul asta ce gume avea)
  11. mana in forc pt exact ce s-a intamplat acolo nu pot sa bag, ca n-am fost de fata. De-aia am si zis ca fiind incepator + posibilitatea ca cei intrati inaintea lui sa nu fi terminat inca primul tur, nu i-au aprins beculetul ca acolo baietii trec cu 250... si-a intrat direct in mijloc. Nu incercam sa-i caut scuze, nici sa-l acuz, ci doar sa-mi explic situatia. Cat stai cu barbia in sus la verificat casca inainte sa-ti dea drumul sa intri, daca in timpul ala trec motociclisti pe linia dreapta, n-ai cum sa nu-i remarci. Si totusi daca nu i-a remarcat, poate nu terminase nimeni primul tur, si asta cu R6 a intrat ca o floare direct in mijloc. Ca idee am fost doar la etape exclusiv Moto de cand ma stiu pe orice circuit am fost. Cumetriile astea "auto-moto" le-am evitat din principiu, deci habar n-am cine si cum a organizat. Am auzit doar ca e haos, deci no thanks
  12. Asa e, insa ma gandesc ca a mai fost un factor in plus. A nu se citi ca ii iau apararea aluia care a intrat direct in mijlocul pistei ca banuisesc ca se stie deja cata boala am pe zmeii de orice fel. Insa, pt ca m-am tot intrebat si eu daca ala a fost cu adevarat atat de sinucigas, sau ce-o fi fost in capul lui, m-am gandit la urmatoarea chestie (cu ce-am mai auzit si eu cumulat cu posturile de aici de pe topic): S-a zis ca era prima sesiune a zilei, iar ambii pt prima oara. Ma gandesc ca asta cu R6 o fi intarziat cu intrarea, astfel incat primii deja erau pe pista dar totusi n-a apucat nimeni sa treaca linia de sosire incat sa ii aprida beculetul "stai ba ca astia vin cu 250" ca sa-i activeze instinctul de conservare. Nestiind circuitul probabil nu stia ca aia vin atat de goarna in locul ala daca n-a vazut pe niciunul trecand. La care mai adaugi casca-n cap, poate si toba baraia suficient de tare incat sa nu-i auda pe aia 400m mai incolo ca veneau tun. Si-a iesit ca berbecul in mijlocul strazii. Altfel nu-mi explic, ca e totusi un gest sinucigas Faptul ca nu s-a uitat deloc daca vine cineva(ca doar te uiti cand treci strada) e frapant pt mine.
  13. La fel iti zice si politistul pe strada, dar cine sa tina cont. De-aia ziceam ca e in sangele romanesc sa se incalce regulile pt ca de ce nu.
  14. min 0:15. On-board il evita la mustata, in schimb cel rosu il loveste.
  15. Da, doar ca asta de ieri a fost o etapa din aia haiduceasca "cars and bikes", unde numai dupa cum suna iti dai seama ca pot exista probleme. Stiu ca in trecut s-a plans lumea ca i-a bagat amestecati moto cu masini. Acum probabil nu au mai bagat si masini insa e posibil sa fi amestecat grupele. Poate nici nu exista notiunea de grupe. E haos total la evenimentele de genul asta. Am auzit ca nici Brief nu le-a facut. Unde mai pui ca baietii nostri vor sa se dea de toti banii din primul tur, etc. Am un prieten caruia i-a rupt piciorul acum vreo 3 ani o bulgaroaica ce voia sa devina direct campioana din turul de incalzire. Motociclistii ar trebui sa se duca pe circuit la evenimentele facute de organizatorii Moto, pt ca aia au o alta viziune asupra pericolelor si o alta structura a sesiunilor. In rest poate sa fi avut baiatul orice gume, daca el isi vedea de sesiunea lui acolo pe linia dreapta si i-a iesit asta in fata, are zero vina.
×
×
  • Create New...