Jump to content

LimpTA

Super Membru
  • Content Count

    1,334
  • Joined

  • Last visited

About LimpTA

  • Rank

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2006
  • Motocicleta
    1290-S

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    600RR '04, 636 '05, 636 '06, 1290-S

Recent Profile Visitors

690 profile views
  1. da, bineinteles ca a luat bataie, ca de-aia a iesit pe 2. Doar ca "problema" e ca atunci cand MM greseste... iese pe 2. Si prin greseste nu ma refer la ultimul corner ci cum a fost duminica la alegerea gumelor. Faptul ca a avut vana in el si s-a batut cu gumele alea cu grip mai putin decat Dovi, e un plus pt el. Dovi a castigat pe soft. Petrux spre exemplu, a gresit si el ca MM si a luat medium.. si unde a fost? ... Departe. Yamahele la fel. De-aia ziceam mai sus ca aici se vede diferenta. Si Petrux si Mm au gresit, dar unde a terminat unul si unde a terminat celalalt? MM a stors cat a putut stoarce. Iesiri largi a avut si Dovi in ultimele tururi cand s-au tot depasit. Daca se incheia cu un lap in urma castiga MM. Faptul ca se face comparatia cu Catalunya cu Lorenzo, am mai zis si atunci si o mai zic si acum. Nu si-a luat umilinta locul 2, cum le place unora sa creada, ci a fost "racing" ca locul 1 a avut cu cine sa se bata. Daca Lor nu era strong atunci, la fel si daca MM nu era strong acum duminica, mai vedea pluea depasiri si "umilinta". Tocmai de-aia nici nu e vreo umilinta si trebuie sa fii extraordinar de subiectiv ca sa crezi asta. Uita-te la reluare cum derapeaza cu ambele roti Altul in locul lui il tavalea pe Dovi. Faptul ca la el handicapurile motoretei nu prea se vad si ca face din rahat bici si ramane pe podium chiar cand nu e cel mai strong, e meritul lui. Daca Marcel mai avea vreun pic de rezerve ar fi castigat. Asta e fost. This is racing. Campion e oricum
  2. Deci cam asta e diferenta dintre ei Marquez cand alege prost termina la sutime fata de victorie. Oricum... depasirea ca depasirea, ca si Dovi a iesit larg de vreo 3 ori in ultimele 2 tururi... insa cum a intrat Marq alunecand fata/spate cu ambele gume in ultimul viraj unde "si-a luat-o ca un ageamiu" (LOL..... ) ... cred ca daca era altul in locul lui ar fi cazut clar. Se duceau amandoi pe faras si castiga Quarta
  3. Pana la 40 de ani are timp sa bata tot ce poate fi batut pe Honda, si tot ii ramane timp sa incerce cate 2 ani la fiecare Factory :))
  4. Da sef, dar vezi tu, ei se intalnesc cand Dovi e in setari/forma excelenta iar MM are probleme (vezi gumele de duminica). Cand MM nu are probleme ii bate cu ceasul de la gara. Totusi zic ca pentru cresterea spectacolului ar trebui ca MM sa fie obligat by default sa plece de pe 10, indiferent ca are ritm de pole. Cum facea Rossi in vremurile bune cand omu' clar era mult mai rapid ca ceilalti, de-aia ajungea de pe 8 pe 3 in doua tururi. Asa ar trebui sa-i faca si lu MM. Daca pleaca mereu de pe 10 o sa vezi Multe depasiri, iar cu astea multe depasiri o sa vezi si multe lacrimi, ca MM chiar are sange rece, oricat nu-l simpatizez eu. O fi Dovi greu de intimidat dar MM are sangele mai rece Si asa toata lumea e fericita, o sa stea camerele pe mai toti sponsorii de la marile echipe, cresc vanzarile la popcorn, etc
  5. Sa-i pui folie pe ecran Mi se pare o motoreta misto la banii ei. Daca as fi incepator sau la locul meu, CB500X e "no brainer". Nu le are pe toate dar la 6700E sau cat e (poate obtii pret si mai bun la dealer) e perfecta pentru touring. Mi-a placut cutia si ambreiajul. La cat de simpla e motoreta, n-ai probleme cu ea.
  6. Pai, daca nu e loc pe nicaieri, il asteptam la MotoRC :))))
  7. Pai a zis MM inainte de cursa intr-un interviu ca nu exista Best bike, dar i se pare ca echipa lui si inginerii Honda sunt best, iar motoreta anul acesta e mai buna pe acceleratie in schimb au pierdut pe viraje pt ca "it doesnt turn that well" fata de cea de anul trecut. Dar cica nu e bai ca el se adapteaza, pt ca e mai important sa ai o motoreta buna pentru tot campionatul decat excelenta pt unele circuite, cum era cea de anul trecut care vira mult mai bine. Concluzia, cand rateaza glumele iese pe 2 Pe cat de fan Lorenzo as fi, cred ca dupa faza cu coloana rupta nu o sa mai dea 110% cum a dat pe Ducati.
  8. Cursa a fost salvata de Marc, care a gresit si a pus Medium. Daca punea soft le dadea 5 secunde si nu mai aveam ce povesti acum
  9. A zis ca a aut un handicap cu alegerea Medium in conditiile in care majoritatea celorlalti au mers pe soft. Deci... cam atat de bun e. Quarta ar putea fi scanteia Yamaha, ca de la plecarea lui Lorenzo sunt cam pe somonoroase pasarele
  10. Pai cum ziceam in trecut... Nani zzZZzzz pana la 7 laps to go, si apoi toata lumea "vedem ce se poate face". Lucram cu materialul clientului
  11. Unde mai pui ca inainte il batea tac'su si castiga, acum o scapa si la gaurica si tot castiga. #maturizare :))
  12. Am zis padele, care au venit in F1 pe la sfarsitul anilor 80. PDK de pe 956 avea butoane in partea dreapta cat si schimbator, dar in fine, iar o duci in extrema si deviem si ratam esenta. Ideea e ca la curse, in special in campionatele cu cei mai multi bani, se dezvolta tehnologii care (unele) ulterior sunt aplicate pentru muritori. Si da, era o chestiune de timp pana cand motocicletele urmau si ele sa implementeze conceptul de schimbat fara a decupla manual ambreiajul. Apoi da, restul fac reverse engineering. Ca de-aia japonezii cumparau Ferrari-uri si le desfaceau ca sa vada ce-au facut ceilalti. Apropo de paralela cu BMW si KTM. Fapul ca XT spre exemplu vrea sa se bata lumea pe motoarele de 20 de cai in timp ce striga el, sau altii ca el Che Spettacolo de pe margine... il ajuta pe el ca urmaritor de paine si circ, nu stiu daca ajuta chestiile pentru moving forward in general. Faptul ca acum pe motorete le de strada ai QS, TC pe inclinare, Harti de putere etc. e urmare a faptului ca in competitiile de top au fost dezvoltate, folosite, plm, inginereli d-astea. Atat timp cat in competitiile de gen totul se invarte in jurul ideii de a fi cel mai Rapid (nu ala care ciocneste carenele mai tare, sau care da cu bocancu' mai tare, etc) se vor tot incerca dezvoltari cu diverse, iar muritorii beneficiaza. Mai clar de atat n-am ce sa-ti explic.
×
×
  • Create New...