Jump to content

LimpTA

Super Membru
  • Content Count

    1,468
  • Joined

  • Last visited

About LimpTA

  • Rank

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2006
  • Motocicleta
    1290-S

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    600RR '04, 636 '05, 636 '06, 1290-S

Recent Profile Visitors

912 profile views
  1. salut. 
    esti si tu in carantina? daca ai cateva minute sa povestim despre mobra ta da-mi si mie nr de telefon.

     

    Merci

    Razvan Apopei

  2. trece lumea pe KTM mai nou, grupa mare Sa-l stapanesti sanatos! Cu parbrizul trebuie sa incerci sa vezi ce optiuni ai. Eu la 1290 n-am putut sa suport parbrizul stock care de la decupaj si de la inaltimea mea, imi arunca turbulentele fix in urechi, chiar daca am pus deflector tot degeaba. Am luat un Givi touring care e ca o lopata de zapada, iar acum e liniste. Puig ziceau baietii pe forumuri ca pentru modelul meu se zgarie usor, si e mai mult inalt decat lat, iar majoritatea riderilor pe laterale au probleme. Spor la drumetii!
  3. nu a fost nimeni cu cauciucuri cel putin decente care sa fi fost incurcat de denivelarea aia. In prezent problemele sunt altele. Sunt mai periculosi alti serpisori de pe alte curbe care vin cumva pe trasa doar pentru cei care arcuiesc prea mult trasele. Am vazut ceva cazaturi pe serpisorii aia chiar si dupa ce se aplatizasera. Problema cu AMC e ca s-a degradat asfaltul. Are deja f multi ani de cand nu s-a mai ingrijit nimeni de strat, iar faptul ca au turnat beton langa vibratoare e o gluma proasta. Daca ar truna un strat nou atunci ar deveni din nou interesant pentru mai multa lume, momentan proprietarilor nu le pasta pentru ca daca e vorba de karturi, alea au echilibru stabil, deci neprofitabil efortul pentru alti participanti gen moto Nu mai e treaba ca acum ceva ani. Sub 1:10 deja devine riscant rau. In rest, a mai ramas doar de plimbat la balet asa, mai mult te amagesti. E bun pentru dezmorteala, dar daca iei in calcul si frecusul cat trebuie sa astepti dupa karturi, ca sa intri pe un asfalt slabut, iti taie din entuziasm.
  4. ce sa-ti fac daca n-ai vrut sa te plimbi cu el cand te-am rugat :)) Vezi ca T-ul e cel alb(2015), cu bord, far, comenzi "vechi". Modelul pus de tine pe Mobile e S, care a primit un refresh la mai tot in afara de motor si codita. Bafta la achizitie. E cea mai tare motoreta din segmentul asta
  5. O fi dar noi vecinii nu ne param intre noi Oricum dupa ce suna respectivii la politie si se lovesc de "stim situatia cu drumul de la adresa, nu avem ce face pe acea proprietate privata", suna inapoi spasiti, cu scuze, cu motive ca s-au grabit "pentru 5 minute", etc. Asa-i la Romanica :)))
  6. Fix aceeasi problema o avem si noi la complex. Treaba amuzanta e ca intrarea de la blvd pana la bloc e "drum de servitute" nu drum public. Si pe acest drum privat de 100m, politia locala nu intervine, prin urmare toti idiotii parcheaza cum vor in trapa noastra de la parcare subterana. Ne-am interesat de toate chestiile legale pe care putem sa le facem, si tribunalul e singura solutie daca vrei sa respecti legea. Noi am rezolvat blocand-i cu 1-2 masini. Lasat nr in geam, si cand m-a sunat gagiul, i-am zis sa sune la politie
  7. Pai, de-asta s-a inventat Enduro nu? Ca sa nu te invarti in cerc. Circuitul de la Ciolpani a fost redesenat si e destul de mare. Poti sa si mixezi traseele daca vrei. Un telefon la RAMS cred ca rezolva situatia
  8. incearca totusi sa te dai la ea cu niste frane, undeva intr-un loc mai ferit. Asa macar stii la ce sa te astepti de la Road5 alea, care au si ele, ca orice cauciuc, un punct de la care cedeaza.
  9. Pretul e diferit pentru ca (nu ai citit comentariile de mai sus) media motocicletelor este la jumatate de pret fata de masini. Daca tu compari Loganul cu Duke, ceva e gresit in logica ta. Loganul il compari cu scuter, pentru ca ambele sunt facute strict sa iti faci treaba. Duke e comparabil cu masinile de 15K. Ba chiar primesti mai multa motocicleta la 6-7000E pe un naked decat primesti masina de 15K (care e cam pretul unei Fiesta echipata modest). Nu mai veniti cu logica dupa ureche. Panigale il compari cu Lamborghini, 1200GS cu X6, Nakedul de 7k cu Golf, iar Loganul cu scuter. Nu e treaba statului sa finanteze motocicleta visurilor nimanui. Vrei sa nu mai stai in trafic, iti iei scuter de 2-3000E din care tichetul e mai mult de un sfert din bani. Restul, ar trebui sa mai puna mana pe munca
  10. Ai inteles gresit. Programul se numeste Rabla Moto nu "O motocicleta pentru fiecare" si are ca scop oferirea variantei de-ati lua si ceva pe doua roti, nu doar o masina ca pana acum, pe baza unui tichet nominal in schimbul masinii pt casat pe care o aveai acasa. Toate celelalte cazuri si variante sunt intelese gresit, mai ales de motociclisti. Incurajarea mersului pe doua roti ar trebui sa se faca prin alte programe si stimulente, mai complexe si mai bine puse la punct dpdv reguli, bugete, etc. Dar lumea deja compara R1200GS cu Logan pe grupul de FB al acestui forum, deci mana intinsa grupa mare :)) De ce nu ne da domle statul sa ne luam motociclete premium?! :))
  11. Ar putea fi bagata o conditie care sa te oblige sa nu-l vinzi 2 ani. Aia cu kilometrajul e greu de controlat. Ori ii dai inainte (mai ales la scuter) ori bagi un concediu de 1-2 sapt cu el si hop aia sunt km. Oricum, vorbim vorbe. 700E sunt foarte buni daca mobilitatea este scopul tau si vrei un scuter nou de cel putin 125 pentru oras. Mai mult, daca intra in vigoare treaba aia cu B-ul si 125, deja ai mai multi ochi atintiti asupra scuterelor. Pana la urma oricum programul asta nu e unul caritabil gen "o motocicleta pentru toata lumea". Si daca sunt cateva mii tot e bine. Bucuresti cel putin cu 3-4000 scutere in plus ar fi boboc
  12. Ai dreptate (ca sa lamurim explicit ca nu ne contrazicem), insa ce zici tu cred ca ar trebui sa fie un(alt) proiect serios de luat in seama de catre stat. Petitia celor de la MotoADN se referea strict la posibilitatea de a cumpara si doua roti, daca ai o rabla de dat la casat. Referinta ta ar trebui sa faca parte dintr-un proiect mai baban de stimulare care ar trebui sa fie mult mai complex decat petitia aia. Ah, ca puteau sa impuste 2 iepuri dintr-o lovitura si sa bage incurajarea direct in banii de tichet, da, probabil ar fi putut, dar aici ai nevoie de mai mult decat niste baieti cu o petitie si de ministerul mediului. Pentru un buget ca ala, ca sa nu simti ca dai banii pe scuter trebuie implicati mai multi actori in joc, si la cum e politicul nostrul la ora actuala, adica si incompetenti si fara interes, nu prea vad acest lucru realizabil prea curand.
  13. Pai fix aia e buba ca motociclistul nostru nu vrea scuter, vrea vitezana. Si aia e scumpa, la fel cum sunt si supercar-urile scumpe. Papagalul care a dat legea probabil s-a uitat la preturi, si a vazut ca agregatele pe 2 roti cu care sa iti faci treaba(scuter si naked) sunt in medie de 2 ori mai ieftine ca masinile cu care sa iti faci treaba. Si a impartit suma la 2. (e doar parerea mea :D) Daca vorbim strict de autovehicule cu care sa iti faci treaba, gen loganul de 10k si maxiscuterul de 5k. Unde mai pui ca atunci cand s-a lansat petita pentru acest program a sunat ceva de genul "n-ar fi bine ca daca tot dai o rabla la casat in loc sa iti iei masina cu care sa stai in trafic, sa treci pe moto?". la momentul ala toata lumea a salutat initiativa. Acum totul pute. Deja e neinteresant. Ce-ai aia sa-ti faci treaba? Ce-i aia scuter?
  14. 700E dintr-un scuter de 5000 inseamna cat 1500E dintr-un logan de 10.000. La logan n-a comentat nimeni, ba mai mult, chiar si la Suvulache de 20-25K zice lumea bogdaproste la aia 1500E, ca doar de-aia e plin de ele pe strazi. Eh, insa la motociclisti, i-ai fript cu ceara domle S-a dus visul de vitezana pe apa sambetei. Legat de restul chestiilor legate de casat, ai dreptate. Dar daca n-o aveai deja, oricum era greu si pentru cei cu tichetul auto sa faca rost de rabla in sine. Atat ca merita sa cumperi de pe net tichetul cu 500E si sa fie spaga ta pana la 1500.
  15. pai pielea mea, 90% dintre mesajele de azi pe grupurile de facebook despre asta a fost. Ca e prea putin domle, pai ce superbike iti iei tu cu 700E? Bravo, tata, ca mai nou a ajuns treaba statului roman sa asisteze social motociclistii. Cum ar fi daca ar veni un cumparator de Porsche sa se planga ca e tichetul putin 1500E? :)) Daca maxiscuterul sau motoicletele de oras/naveta iti put, marca banu' daca vrei superbike sau supernaked, no? De fapt cu toata povestea asta am aflat(daca nu era deja limpede) ca treaba la noi nu e despre mobilitate, ci despre grandomanie pai ideea e sa cresti mobilitatea, nu sa umpli orasele de cazane cu cadrul sudat. 700E inseamna suficient de mult dintr-un maxiscuter de 5000E nou
×
×
  • Create New...