Jump to content

LimpTA

Super Membru
  • Content Count

    1,479
  • Joined

  • Last visited

About LimpTA

  • Rank

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2006
  • Motocicleta
    1290-S

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    600RR '04, 636 '05, 636 '06, 1290-S

Recent Profile Visitors

985 profile views
  1. A mai fost cazul cu fata aia motociclista anul trecut parca, de-a lovit un nene care traversa prin loc nepermis strada, iar in cele din urma nenelul a murit. Politia a stabilit ca daca avea 50kmh cei doi nu se intalneau si au condamnat-o pe fata. Acum in cazul copilului din weekend motoreta aia a sfarsit departe rau de locul impactului. Daca il gasesc pe baiat avea peste limita legala, nu-l vad bine. Asa ca grija mare ca nu mai merge cu haiduceala de altadata. Iar in "Orice tara civilizata" pe soferul care l-a omorat pe Haiden l-au condamnat desi Haiden a trecut pe rosu. Tot asa, pentru ca daca ar fi avut cu 10kmh mai putin cei 2 nu s-ar fi intalnit. Fiecare face ce vrea cu libertatea lui. Doar zic ca nu mai e cu batutul cu caramida in piept la faza asta cu prioritatea.
  2. pana nu o sa scapam de mentalitati gen "am prioritate, pot sa trec si cu 200 fara sa ma uit" tot asa o sa fie. Vezi cazul cu copilul din weekend, in care prioritatea ti-o poate incheia scurt un copil neatent si te mananca puscaria.
  3. tot de pe fb. Urata rau intamplarea... Pacat de cei implicati nevinovati
  4. Pai vezi, de-aia KTM e brandul care aduna oamenii ferm hotarati ca vor sa faca parte din secta :))))))) Iar Dementor chiar nu sunt oamenii la care sa te duci cu "am oferta X de la bmw, voi dati pret mai bun?" ca iti arata usa. Din nou, pentru ca nu esti hotarat ca vrei KTM :)) @vladf merci frumos. Am GPS standalone oricum, dar eram curios doar
  5. Pai cu paiul scurt... cel mai bun pai il tragi iarna daca vrei sa fii maximum de eficient. Ajungi chiar sa-ti scoti TVA-ul ca discount, pe persoana fizica in conditiile in care pretul de lista e acelasi ca afara De-aia ziceam, daca esti baiat destept, ii lasi pe altii sa vorbeasca si tu te duci la Dementor si-ti iei motoreta full spec la pret la care alte branduri iti vand modele mai basic. Oricum cine a avut contact cu patronul de la Dementor probabil si-a dat seama ca "Dementor" e asa, o pasiune de-a lui (adica nu painea cea de toate zilele), de-aia si da pret bun la cei cu adevarat interesati de KTM, ca sa fie toata lumea fericita. In rest daca te duci cu atitudine din aia de "eu va platesc, faceti-mi serviciul x" o sa plangi pe la usi si apoi pe net :)) Acum depinde fiecare ce-si doreste de la viata, altfel nu ziceam mai sus ca si ei sunt motociclisti inainte sa fie dealeri
  6. Si totusi din 4 reprezentante la care am fost, Dementor a oferit cel mai consistent discount. Si nu-i cunosteam De-aia ziceam mai devreme ca nu cred ca daca intri pe usa si vrei cu adevarat sa cumperi o motoreta, nu te ajuta. Acum, depinde, sunt cazuri si cazuri, zile si zile. Te adaptezi din mers. Eu am invatat sa nu ma duc la ei cu revizie sau chestii, in perioada Romaniacs si dupa cand se descarca in curte un tir de enduroaice pe care trebuie sa le repare mecanicul si efectiv nu face fata @peu, merci, o sa incerc sa vad daca merge si la 1290.
  7. Eh, sa zicem ca ma adaptez functie de situatie. Ca am mai vazut baieti care s-au bosumflat ca nu aveau cum sa-si faca revizia fix cand astia erau plecati la Romaniacs si aveau service-ul inchis 3 saptamani. E o tara libera, fiecare isi poate cumpara ce motoreta vrea si de unde vrea. Eu am vrut KTM, Dementor sunt singurii cu KTM, prin urmare am gasit o cale de comunicare din moment ce am KTM. Si eu si vreo alti 5 prieteni de-ai mei fosti japonezisti. Si ma duc tot la ei la service chiar si dupa ce mi-a expirat garantia ca tot acolo ies, deci de ce nu? Nu suntem in UK sau Spania unde ai 3 dealeri ai aceleluiasi brand in acelasi oras. La noi sunt lucurile asa cum sunt. Mecanicii cu adevarat priceputi in Ro ii numeri pe degete. De unii oameni faci cum faci si tot de ei te impiedici. Etc. Exemplu pur aleator, cauta sa indrepti o janta stramba in Buc, nu tot la Sirius/Balamuc ajungi? Asta-i viata Exemplele pot continua. Motociclismul la noi in tara inca nu e suficient de dezvoltat incat s-o arzi cu nasul pe sus ca in IT Cand doar Honda si BMW iti dau motorete la testdrive iar la restul le vezi in poze... ce-ti spune? Doar ca Honda sau BMW n-am vrut deci, here we are.
  8. Priveste partea buna, sunt stangaci dar nu rau intetionati (si asta e mare lucru in Ro) Daca depinde exclusiv de o chestie locala unde te pot ajuta ei cu ce au in showroon/curte/stock, te ajuta fara probleme. Am mai zis pe aici si cu alte ocazii, e o firma mica. Daca vrei sa te bati in formalitati si drepturi europene te pun in contact cu niste prieteni care au procese deschise cu Bavaria, si niciunul nu s-a mai urcat pe motoreta cat timp inca dureaza procesul Dementor sunt si ei tot motociclisti, si macar ce tine de service and co, fac treaba buna cu simt de raspundere, nu ca altii care s-au trezit cu uleiul curs din cardan in primii 500m ca nu stransesera (nu dam nume ) suruburile.. la motorete noi de 20k euro. Nu stiu cat de nou esti in domeniu sau cata treaba ai avut cu motociclete noi sau dealeri, dar Dementor e boboc pe langa altii de la noi, chiar si asa praf cum sunt ei comunicare. Ce sa-ti fac daca ai vrut ktm care sa bifeze toate casutele :)) Iti puteai lua o alta mobra simpla doar cadru si roti si murea sufletul de tristete in tine cand te dadeai cu ea dar macar n-aveai probleme din astea de bogati cu quickshifter si tablete in bord :))
  9. Nu neg. Zic doar ca daca Dementor a facut cererea/plangerea etc catre fabrica, pana nu le raspunde fabrica n-ai ce face. O poti rezolva legal pe plan romanesc cu Dementor, dar aia e alta treaba, si oricum nu-i va aduce omului quickshifterul inapoi. Fabrica tre' sa isi rezolve rahaturile si sa vina cu un software update sau ce-i trebuie omului, avand in vedere ca nu e un caz singular. Pe de alta parte am un prieten care a avut o problema la radiator la 1290, si l-ar fi platit din banii lui daca nu era extra garantia de 3 luni pt perioada covid. Dar asa in 5 zile de la datul comenzii l-a avut montat pe motoreta. Depinde de la caz la caz si de la problema la problema. Si eu am facut 3 updateuri la ecranul vietii. Probleme destul de minore dar asta-i situatia la motoretele care au multa electronica pe ele in ziua de azi. Faci updateuri ca la telefoane si implicit o sa ai mai multe bug-uri.
  10. Pai Sibiu e dealerul Dementor Nu-s multe reprezentante pentru ca la romani Honda-i Honda si KTM se strica. Prin urmare daca iti deschizi magazin cu KTM o sa dai faliment. Diferenta fiind ca patronul de la Dementor e endurist pasionat si acum 15 ani sau cat era, a decis omul sa aduca in tara KTM. Problema e ca daca fabrica ii tine pe loc, nu are Dementor ce sa-ti faca, cu atat mai putin 1Ktm sau restul de dealeri. Desigur, te protejeaza legea din romania, dar o sa te duci sa-ti iei BMW dupa :)) Mie mi-a venit motoreta 3 luni intarziere in conditiile in care era platita deja, pt ca fabrica n-a facut fata cu produsul iar showroom-urile din Spania/Italia le luau motoretele de sub nas astora de la Dementor de pe lista de comenzi
  11. Desi ai dreptate, personal nu as face asta avand in vedere cand tot ce e KTM oficial in tara trece prin Dementor Adica inteleg sa faci scandal unora cand ai asul in maneca si te duci la concurenta. In cazul Dementor n-ai concurenta
  12. salut. 
    esti si tu in carantina? daca ai cateva minute sa povestim despre mobra ta da-mi si mie nr de telefon.

     

    Merci

    Razvan Apopei

  13. trece lumea pe KTM mai nou, grupa mare Sa-l stapanesti sanatos! Cu parbrizul trebuie sa incerci sa vezi ce optiuni ai. Eu la 1290 n-am putut sa suport parbrizul stock care de la decupaj si de la inaltimea mea, imi arunca turbulentele fix in urechi, chiar daca am pus deflector tot degeaba. Am luat un Givi touring care e ca o lopata de zapada, iar acum e liniste. Puig ziceau baietii pe forumuri ca pentru modelul meu se zgarie usor, si e mai mult inalt decat lat, iar majoritatea riderilor pe laterale au probleme. Spor la drumetii!
  14. nu a fost nimeni cu cauciucuri cel putin decente care sa fi fost incurcat de denivelarea aia. In prezent problemele sunt altele. Sunt mai periculosi alti serpisori de pe alte curbe care vin cumva pe trasa doar pentru cei care arcuiesc prea mult trasele. Am vazut ceva cazaturi pe serpisorii aia chiar si dupa ce se aplatizasera. Problema cu AMC e ca s-a degradat asfaltul. Are deja f multi ani de cand nu s-a mai ingrijit nimeni de strat, iar faptul ca au turnat beton langa vibratoare e o gluma proasta. Daca ar truna un strat nou atunci ar deveni din nou interesant pentru mai multa lume, momentan proprietarilor nu le pasta pentru ca daca e vorba de karturi, alea au echilibru stabil, deci neprofitabil efortul pentru alti participanti gen moto Nu mai e treaba ca acum ceva ani. Sub 1:10 deja devine riscant rau. In rest, a mai ramas doar de plimbat la balet asa, mai mult te amagesti. E bun pentru dezmorteala, dar daca iei in calcul si frecusul cat trebuie sa astepti dupa karturi, ca sa intri pe un asfalt slabut, iti taie din entuziasm.
  15. ce sa-ti fac daca n-ai vrut sa te plimbi cu el cand te-am rugat :)) Vezi ca T-ul e cel alb(2015), cu bord, far, comenzi "vechi". Modelul pus de tine pe Mobile e S, care a primit un refresh la mai tot in afara de motor si codita. Bafta la achizitie. E cea mai tare motoreta din segmentul asta
×
×
  • Create New...