Jump to content

LimpTA

Super Membru
  • Content Count

    1,261
  • Joined

  • Last visited

About LimpTA

  • Rank

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2006
  • Motocicleta
    1290-S

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    600RR '04, 636 '05, 636 '06, 1290-S

Recent Profile Visitors

642 profile views
  1. OP - e f simplu. Intri pe site-ul producatorului si vezi ce valori scot tobele mentionate de tine, si mai departe vezi tu cum e cu matematica. Sau, vrei sa faca cineva asta pt tine? In rest daca nu iti place cu mouse-ul si vrei sa auzi tobe goale dar : 1) Esti troll -> du-te la o etapa cand mai sunt curse la Motorpark Adancata 2) Esti la pubertate -> du-te la o etapa cand mai sunt curse la Motorpark Adancata 3) Esti deja posesor de moto -> du-te la o etapa cand mai sunt curse la Motorpark Adancata 4) te plictisesti -> du-te la o etapa cand mai sunt curse la Motorpark Adancata
  2. Pai cu frana. El zicea ca ar trebui sa fie mai greu de blocat spatele cu roata cuplata la motor aka fara ambreiaj tras.
  3. Adica atunci cand e motorul in sarcina. Raspuns: si la CB500 poti sa blochezi spatele cu motorul in sarcina, iar aia n-are brembo :))
  4. punctul pe i ma refeream la realizarea lui finala cu "si eu credeam ca merg tare". Am lasat-o pe toata pentru context. Era ideea de ce reality check iti da circuitul cand ai impresia ca esti mare iscusit pe strazi Abia din punctul ala realizezi ca e de bagat carbuni serios.
  5. Faza e ca prin selectia lui naturala te ia pe faras si pe tine (vezi cazul de fata cand baiatul cu pasagera era oprit). Deci nu prea e combinatie nici nu astea, ca daca tu iti vezi de treaba ta chiar si cu 40 pe curbe si vine unul sanie si ti-o da la gioale, nu stiu ce sa zic, nu recomand Unele le mai prevezi din experienta, in schimb "farasele" din curbe fara vizibilitatea nu prea
  6. N-avea ce sa faca. Am mai vazut comentarii pe net cum ca a imbatranit si nu a mai avut spirit sa evite. Come on... sa fim seriosi, uneori nu prea ai ce sa faci la astea oricata prezenta de spirit ai avea. Iar cu JLO a fost si racing incident + ambitia i-a depasit talentul, doar ca treaba a fost un pic mai complexa decat Rossi/Stoner pt ca e MM in ecuatie care se baga pe sub altii. JLo in il vazuse pe Viorel ca muscat-o (tot de la Marchez) cu un viraj inainte si a profitat de asta, gandind ca-l poate lua pe franare. Doar ca intre timp Marcel s-a bagat si pe sub Dovi si italianul a incetinit un pic mid-corner. Motociclete care sa faca stoppie inclinate n-am prea vazut, deci adio guma fata. Ce-a fost mai departe stie si el. Mooia si-a luat-o tot. Asta e, next. S-a excitat ca fata mare. Trebuia sa mai aiba putintica rabdare. Pe langa popicaraia ce-a iscat-o, mai nasol e ca (la fel cum era si la Ducati), fiecare cursa in care cade inseamna mai putin timp petrecut in saua motoretei, iar el are nevoie de asta ca de aer, cat timp tot cere modificari gen rezervor si plm.
  7. Oricine i-ar bate la usa, Marcel are de bagat 10 titluri "pa" buzunar, si abia dupa aia se poate gandi sa incerce si alte provocari, din plictiseala. Iar Laurentiu nu s-ar murdari niciodata pe maini cu WSBK, pt ca e arogant si oricum are titluri, nu prea ar avea ce sa demonstreze acolo. Cel mai probabil se va pensiona de la Honda, iar daca cineva are nevoie de cunostintele lui (ca e indubitabil ca are) il va contacta cum l-a contactat KTM pe Pedrosa, care doar ce se udasera zilele trecute cu "incredible input from Pedrosa"
  8. Mai nasoala e ca mergi si tu ca bajetu' "pa Lepsa" la admirat de brazi, si vine alt baiat si te ia pe faras... Sanatate celor implicati!
  9. Aici ai pus punctul pe i Pacat ca cei mai multi n-au nici macar curiozitatea sa incerce treaba asta. Speram ca usor usor va mai creste disciplina si la noi. Deja sunt tot mai multi care intra pe circuit. Bravo pentru timp!
  10. Vezi ca am auzit zvonuri ca astea Puig sunt cam zgariecioase si se matuiesc mai repede decat Givi, cel putin la modelele facute pentru motoreta mea. Asa zic baietii pe advRider. Sincer si la asta givi am vazut micro zgarieturi cu toate ca am destula grija de el si evit sa il sterg prafuit, ci il spal cat mai mult sub presiune. Deci nu vreau sa imi imaginez cum se fac alea de la Puig. Cel mai smecher mi s-a parut deflectorul MRA pe care l-am avut. Zici ca era din sticla, il stergeai cu servetelul umed el fiind plin de mizere si nu ramanea nicio urma. Dar deh... 100E doar deflectrul. Oricum pentru parbrize orienteaza-te catre plastic de calitate, ca inevitabil vei fi nevoit sa-l stergi si intre spalatorii.
  11. Cam da, la CB500X daca ma lasam un pic mai jos, se reducea semnificativ. Daca as avea motoreta aia, primul lucru i-as pune deflector. In schimb la NC oricum stateam, era vijelie. Ca sa nu mai zic ca in 10min de autostrada pana la snagov mi-am umplut viziera de bondari. Faza e ca multa lume daca nu face comparatie cu ceva unde nu primesti pietroaie in cap, are impresia ca asa trebuie sa fie treaba vantul La Ktm primul lucru cand l-am luat i-am pus deflector, pana au iesit pe piata martritele cu parbrize aftermarket. Apoi am cumparat Givi touring care e mai lung dar cel mai important mai lat in extremitatile de sus, si imi arunca turbulentele la o palma pe langa lateralele castii, deci e perfecta liniste la viteze de autostrada. Cu cel stock de la forma/decupaj, imi veneau uraganele fix in urechi.
  12. am shoei gt-air cu doape alpine din alea bradulet. Cand zic ca mi-a rupt creierii, mi-a rupt creierii :)) Ca e din cauza turbulentelor. Cand m-am ridicat in picioare pe ea, "fasaie" aerul ca la sportive, deci e mult mai bine. Parerea mea e ca parbrizul ala e de vina. Cand m-am urcat pe 500x a fost un pic mai linisite, dar si aia iti rupe creierii. Eu m-am jucat side-by-side pe ele un weekend intreg si mi s-a parut mai fun CB-ul. Le-am cumparat pt ceea ce sunt si atat. Ia aminte ca torn km toata ziua buna ziua cu un KTM 1290 SAS deci oricum 90% dintre motoare sunt "moarte" pt mine E doar parerea mea ca CBul e mai fun prin prisma faptului ca, repet, am sarit de pe una pe alta un weekend intreg (inclusiv niste autostrada) - lar la 180kmh pe NC lucurile sunt Foarte inspaimantatoare... oricata greuitate zici tu ca ar avea si ca o ajuta. Daca NC-ul era 7000E si avea 205-210Kg atunci era mega castigator, dar asa un maxiscuter mare care face tot ce face si NC-ul, e si mai usor si mai ieftin, nu cloncane cutia, ai mai putina mentenanta de facut la el, spatiu din fabrica mai mare (2 casti vs 1 la NC). D-aia zic ca nu mi-e clar neaparat conceptul. Gen ori iti iei motor si tragi ponoasele unui motor, ori iti iei maxiscuter si te doare la banana. Dar asa... un agregat care face ce face un maxiscuter dar arata ca un motor... mie nu mi-e foarte clar. Ma rog, mie. De-aia zic ca l-am comparat side by side 2 zile cu CB-X ca "motoare' si in zile diferite cu Xmax400 de care m-am indragostit. No offence. Banuiesc oricum ca in ziua de azi trebuie oricum acoperite TOATE nisele posibile... de-aia avem BMW seria4 si Audi A5 .... in 4 usi
  13. Ai sa razi dar duke-ul nou 790 te contrazice. M-am dat cu el si radeam ca idiotul. pe lang afaptul ca se simte de 300 sub tine. Stai vezi cum e 1290-ul
  14. Nu mai fiti rai Am mers si eu 2 zile cu o motoreta din asta, in paralel cu un CB500X din asta nou si tot ce pot sa zic e ca e o motoreta modesta, cinstita, cu care faci naveta, care tine cu casa si cel mai probabil ca dura mult in timp. Doar ca personal nu ii inteleg rostul ca si concept. Dpdmv nu am gasit motive strong ca sa iti iei asa ceva in loc de maxiscuter. Are 2 minusuri dpmdv: Cutia si protectia la vant care mie la 1,78 mi-a spart creierii si cu dopuri. Nu cred ca exista model de casca de rezista la turbulentele de la motoreta asta. Nu vorbesc ca e zero thrills, si alea ca nu are rost. Cutia pe normal mode schimba a 6-a la 60kmh si in sport duce mai sus turele pana schimba. Pt depasiri e cam ca la vstrom asa, trebuie sa ti le programezi :)) Are lag la downshift cand deschizi gazul maxim, si in multe situatii nu a fost deloc intuitiva... mai repede ii dadeam eu din "padele" de pe mansonul stang. Cred ca e o moto facuta pt economie si oameni care nu vor sa isi bata capul cu nimic. Dar.... pt oamenii aia s-a invetat maxiscuterul. De-aia zic ca e ciudat ca are 220kg si cutia cloncane cand schimba fata de cureaua de maxiscuter care e vis. In oras, maxiscuterul e mai usor de trait cu el la multe capitole(comparand cu alde X-max400 astea), iar in afara orasului la NC e diferit ca poti sa pui cutii laterale pe ea, dar din nou nu prea vad multe plusuri. Overall m-am distrat mai mult cu cb500x-ul care e doar o motoreta de incepatori pt A2. Dar e usoara, pare ca trage mai bine (chiar daca are 45cai) si cosuma cam tot pe acolo. Suspensiile sunt basic la amandoua, franele cam la fel.
×
×
  • Create New...