Jump to content

LimpTA

Super Membru
  • Content Count

    1,453
  • Joined

  • Last visited

About LimpTA

  • Rank

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2006
  • Motocicleta
    1290-S

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    600RR '04, 636 '05, 636 '06, 1290-S

Recent Profile Visitors

822 profile views
  1. Arata bine KTM-ul, chiar mai bine decat cea verde S-o molestezi cu placere!
  2. si Honda CB500x care e la aceiasi bani, ~ aceeasi putere, tot roti aliaj, dar MULT mai grea la 197kg. Cu toate ca eu am mers cu ea si mi s-a parut bicicleta. Deci ktm-ul asta mic e si mai bicicleta.
  3. ce sa zic... asta vs CB500x ... normal ca rupe KTM-ul. Pentru cei care se oripileaza la jante de aliaj, pe langa hatereala luati aminte ca astea sunt motorete care se adreseaza segmentului incepator. Pentru baietii cu pretentii exista alte KTM-uri si mai usoare si mai hardcore care tin la alt tip de tavaleala decat e propus pentru segmentul asta. Pe langa asta am vazut motorete cu suspensii full ajustabile care degeaba invarteai la ele ca tot lesinau vs suspensii nereglabile dar setate pentru motoreta in particular (cum e 1090ADV sau 790Duke) care chiar daca nu se regleaza, reactioneaza mult mai ok decat altele "reglabile" care lesina.
  4. Pentru ca era o prostie sa ti se retina dreptul de a conduce doar pe anumite categorii. Gen daca iti ia permisul cu moto sa poti sa mergi pe scuter in continuare. De exemplu, ti-ar lua carnetul cand faci ilegalitati cu TIR-ul si tu sa fii perfect indreptatit sa te urci imediat in SUV si sa continui in aceeasi maniera. Nu te face mai putin periculos faptul ca mergi cu o categorie mai mica. Daca te-a prins beat cu masina, n-ar mai fi trebuit sa ai dreptul sa mergi cu scuterul relaxat (si poate la fel de beat) pana nu te indrepti. De-aia nu consider ca a fost o interdictie bagatul AM-ului in B ci aducerea la zi a unei erori. Iar cu 124 sunt pentru oricum. Poti fi la fel de criminal la 65kmh cu 49cc cat si cu 124cc la 80-90.
  5. Pai asta e diferenta. Comparatia mea nu face obiectul cursei trecute neaparat ci lipsa de obiectivitate sau cum incearca sa se diminueze/augmenteze meritele pilotilor. De Rossi sunt placut surprins in primul rand ca mai duce la nivelul fizic sa faca aceleasi chestii pe care le fac aia cu 15 ani mai tineri ca el. Pasiunea cred ca are cel mai mare cuvant de zis aici, cel mai probabil psihicul care ii ajuta fizicul pentru vitalitatea suprinzatoare. Fanatismul e daunator pentru sport. Mie nu mi-e simpatic MM dar ii recunosc meritele si faptul ca a impins o treapta mai sus mersul pe motocicleta la nivelul ala pe care doar ei cei de acolo stiu cu ce se mananca.
  6. Era vorba de perspectiva. Ca de asteptari ... "honda" si "sepang" nu prea au loc in aceeasi propozitie oricum. Omu a stors ce-a putut sa stoarca. Loc 2, ura si la gara. Acum ca sunt unii (si nu ma refeream oricum la tine) care desconsidera tot ce nu e idolul lor, da, de-aia avem prajelile astea de replici insirate pe aici. Insusi faptul ca pui problema cum ca de la Rossi nu sunt asteptari si de la MM da... nu stiu ce sa zic dar nu te vad bine :)))) Mi s-a parut doar amuzant faptul ca MM oricat ar stoarce, tot nu e suficient de bun, in schimb daca trage altcineva o ba$ina deja e sarbatoare nationala, in conditiile in care acelasi "pluton" in croseteaza si unul si celalat. Vorbeam doar de comparatia cum se trateaza pe aici faza cum prinde unul vs celalalt podium.
  7. Sef vezi ca incurci borcanele nitel, ca la 49cc tot iti trebuia asigurare pe vremea cand nu trebuia permis. De fapt trebuia sa ai tot mai putin permis pt ele. Apoi baietii l-au bagat obligatoriu cu B-ul pt ca atunci cand te urci beat la volan si o comiti, sa nu te poti urca maine pe scuter la fel de beat si sa o comiti din nou cu drepturi depline. Spre exemplu prin 2007 mie mi-au luat carnetul in Buc cu motorul. M-am dat jos de pe moto, m-am urcat pe scuter si mi-am vazut de treaba 30 zile ca boierul. Era corect asa? Eu zic ca nu, dar daca asa mergea treaba doar nu era sa merg pe jos Pe langa asta mai aveai copiii care se urcau pe ele faceau accidente si nu prea aveai ce cai de la bicicleta sa le iei. Aia care isi luau scuter de 49 pe vremea aia oricum aveau B-ul deja in marea lor majoritate.
  8. Daca era Rossi si urca de pe 11 pe 2, facea o cursa EXCEPTIONALA, ce mai vreti, la atatea pozitii recuperate? Normal ca n-a avut cum sa castige cand a tot depasit la fraieri. Spectacol in motoGP. Acum ca a fost MM.... un fraier.. l-a pi$sat pana si autistul de Vin. Lache, n-are ritm de castigator, numai unghiurile sunt de el. Motociclism.ro :))
  9. pai toate troti limitate la 25kmh sunt vehicule (Lime, Xiaomi, etc. toate astea care trebuie sa le impingi ca sa porneasca), prin urmare tratate la fel ca bicicletele clasice. Apoi sunt alea care au motoare puternice pe una sau ambele roti, si prind intre 40-100kmh functie de model, pt care iti trebuie carnet si fiind mopede ar trebui sa fie inmatriculate, doar ca nu o face nimeni. Ba mai mult pentru alea cele mai puternice care prind 80-100 iti cam trebuie carnet moto, ca nu-s de AM sa poti sa le conduci cu B-ul.
  10. pai tot la ei ca fac si piele si textil. Manusi, combinezoane. vezi pe site
  11. sunt 2 idei separate, le-ai aruncat doar ca sa scapi de ele, ca nu pricep? N-avem noi ce sa le facem alora din Franta care au murit. Atat timp cat la noi, in lipsa pistelor, nu e voie cu bicicleta pe trotuar o sa se mearga cu ea pe strada. La fel si trotinetele. Oricum pt Lime iti trebuie card deci nu ma refeream la copilasii de gradinita ci la minori, care au cardul parintilor bagat in aplicatie
  12. Pai e normal, pt ca la peste 25 sunt mopede si iti trebuie carnet. Cei mai multi trotinestisti au B-ul oricum. Nu carnetul ar fi problema ci faptul ca merg kamikaze cu ele La alea de genul Lime nu te poate obliga nimeni momentan sa ai carnet pt ca sunt tratate ca si bicicletele, de-aia merg si copiii cu ele (copii care ar putea fi oricum la fel de haiduci si cu bicicleta).
  13. Nu stiu cum sa le zic, dar am vazut f multe prin oras si arata ca in poza atasata. Ba mai mult era sa dau peste unul intr-o seara ca era in negru, "trotineta" negra, fara stop/lumini nimic. L-am ocolit in ultimul moment.
  14. Sunt anumite modele Dualtron care prind 80-100kmh. Au suspensii profi, sunt mai inalte. Costa in jur de 2-3000E bucata. Pe langa astea sunt unele mai slabe pe la 5k ron care merg cu 30-40-50. Iar la nivelul de jos sunt cele dn segmentul Lime sau Xiaomi care sunt limitate la 25kmh. Exista hack-uri pentru soft ca sa le delimitezi dar prajesti motoarele/bateriile mai repede. Conform legii ele trebuie sa circule pe pistele de biciclete atunci cand acestea exista, in caz contrar fiind vehicul, legea actuala le obliga sa circule pe strada ca biciclete. E un vid legislativ momentan nereglementat. Problema cea mai mare e ca nu au frane care corespund. Hai ca troti ca troti ca cei mai multi merg cu ele pe trotuar, insa ce te faci cu alea care au si "scaun". Sunt unele mari cu roti groase care arata ca niste choppere. N-a fost vreodata sa vad o din aia pe trotuar. Toti pe strada si sunt fara lumini, nesemnalizati etc. Sapt trecuta eram pe magheru si am vazut un baiat cu o Dualtron din aia puternica, era pe banda 3 cu ea... ii dadea cu 70 cu masinile odata. Ca toate chestiile in tara noastra, cel mai probabil o sa se urneasca treaba cand vine beleaua si incep din nefericire tragediile.
  15. Inca n-ai invatat ca tot ce nu e Yamaha, pute
×
×
  • Create New...