Jump to content

SMAEB - ziua a doua. Oameni si motociclete.


LimpTA

Super Membru
  • Content Count

    1,240
  • Joined

  • Last visited

About LimpTA

  • Rank

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2006
  • Motocicleta
    1290-S

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    600RR '04, 636 '05, 636 '06, 1290-S

Recent Profile Visitors

600 profile views
  1. Motocicleta: KTM 1290 Adventure S Cauciuc: Dunlop RoadSmart 3 Pro: aderenta buna peste 20 de grade, buna pe ploaie (fara fortari inutile). Pe vreme calda am incredere sa polizez cu cricul lateral pe ambele parti, KTM nefiind o motoreta joasa. Am mers cu ele pe Amckart 1:14sec/tur. Contra: aderenta scazuta pe vreme mai rece 5-10grade insa nu-s probleme la mers decent pe frig; In schimba MARELE dezavantaj al gumelor astora(pe caprele Adv) este profilul. Mai ales pt masurile mai inguste, moto pare ca pica de pe o parte pe cealalta. Si desi la prima vedere pare bine la "racing" cand ii dai gaz lacom inclinat cand iesi de pe curba, face "coada de peste" pe accelerare iar primavara/toamna palpaie TC. Inca o chestie a profilului ascutit e ca pe capra mea nu pot sa prind mai mult de 170kmh ca intra in voblaj grav versus gumele OEM care merg 250. Sunt mai adecvate pentru moto sport-touring gen BMW RT / Kawsaki GTR care au janta mai lata pe spate. Ar putea fi un pic mai ieftine totusi. Durata de viata(pana la markeri): ~17k la mers sprinten; Le recomanzi: Da, pt touring sprinten si oras civilizat -- dar nu pe capre. Eu nu-mi mai iau pe tipul asta de moto; Motocicleta: KTM 1290 Adventure S Cauciuc: Pirelli Scorpion Trail 2 (OEM) ; Pro: Aderente pentru scopul lor. Parca Dunlop RS3 sunt un pic mai moi. Foarte stabila capra cu ele. Merg topspeed fara probleme. Ieftine. Am mers cu ele pe Amckart 1:14sec/tur si erau cam la limita. Mi se par cel mai bun pachet aderenta/pret/viata pt Adv-uri mari. Contra: In a doua jumatate a vietii sunt un pic mai alunecoase pana se incing. Se patratesc mai repede fata de RS3 pt ca oricum nu au profil asa ascutit. Toamna pe umezeala dimineata pierd aderenta destul de repede. Durata de viata(pana la markeri): Max 16k Le recomanzi: da, pt touring sprinten si oras civilizat, mai ales pt Adv-uri care cer 170 pe spate. Motocicleta: Mai multe SuperSport de 600 Cauciuc: Dunlop D211/D212 Pro: Cea mai moale guma de strada si ocazional circuit pentru mers sportiv, necivilizat pe vreme calda. Pe ploaie nu sunt "slick-uri" cum cred majoritatea. La mers civilizat pe ploaie tin ok. Contra: Putina aderenta pe frig. Am mers cu ele si la 3-5grade civilizat, fara bravuri. Durata de viata(pana la markeri) 7-9K spatele, 10k fata. Le recomanzi: da, de f multi ani, daca stii de ce vrei sa pui un asemenea cauciuc pe moto.
  2. Nu sunt fan Marchez, dar... mama ce cocleti astia de la Eurosport... au dat cafeua pe ei de ras cand a cazut gigel. Ho, ba tiganilor, ca sunteti la tv......
  3. eu am asa : https://www.catenapascupas.ro/dopuri-de-urechi-impotriva-zgomotelor-daunatoare-alpine Vin in orice farmacie catena daca vrei sa le ridici, sau cu curier. Reduc cu ~22db parca, depinde si de zonele de frecventa. Nu sunt chiar 100 roni Le port in fiecare zi, mai ales ca nu le simt in urechi.
  4. nu mai stiu cand in timp s-au vorbit ei pe privat. Doar citeam pe acolo si ma gandeam fix la celalalt brasovean care tipa la femei pe strada. Cum ar fi, din cauza siretlicului din clipul asta, sa se focalizeze din plictiseala politia sa-i ia la puricat pe youtube :)) Gata s-a inchis mahalaua. Si-a cerut scuze. https://youtu.be/2eb9aV47Nek
  5. aparent pe pagina de FB a lui Godina, s-a dezlantuit Jihadul cu postarea aia. Iti dai seama cum ar fi sa intre politia si sa ia la bani marunti pe alde motovloggerii din brasov :))) sa vezi cum dispar clipurile si subscriberii. 15 seconds of fame
  6. L-a mancar in c*r si pe Bandit. Nu putea sa-si vada si el de treaba. Da-le-n plm de vizualizari ca nu mai ai 16 ani. Exista o vorba romaneasca foarte adevarata care zice "Gura bate c*rul" :)))
  7. deci si anul asta doarme toata lumea pana la 5 laps to go :))
  8. Ar fi trebuit sa conduci altfel, dar asa e cand te ia flama (si se intampla foarte des) cand mergi cu cineva care ii da mai tare ca tine . Nu stiu cum se face ca in special motociclistii devin brusc competitivi cand merg in grup :)) Ba fata de cel din fata/spate, ba pe camera proprie, ba filmat de camera altuia. Si apoi se intampla beleaua. Ba intra unii in altii pe autostrada, ba franeaza unii peste altii pe DN, ba iesiri pe contrasens, etc. Mergi in largul tau, ca se putea lasa foarte usor cu RIP. Un accident similar a fost cu un baiat pe Cheile Bicazului acum aproape o luna. Din pacate el a intrat sub o masina. Ca sa nu mai rasara competitivitatea in tine (si in altii) alegeti-va oameni in grup care merg cam ca tine de relaxat. Sau daca nu se poate atunci le zici de dimineata "Cocos, daca va mananca palma pe curbe dati-i inainte, ne vedem la urmatorul popas". Eu spre exemplu daca stiu ca vine o succesiune de curbe in fata, ma duc sa ma dau apoi o scad la 60-70 in linie dreapta pana vin cei din spate apoi ne reluam viteza de croaziera. La fel si invers, cand n-am chef, las pe altii sa se duca tare pe curbe si ne gasim la urmatoarea linie dreapta. Oricum, macar mergi la drum cu oameni cu care te poti intelege romaneste
  9. Ba, io zisesem pe topicul ala ca fix de-aia nu mai pot sa dorm la noapte ca primesc thumbs down de la un troll/cont fals a.k.a. ChrisRR ala, da' glumeam :)))) Aparent a luat-o lumea razna cu destele in toate partili. Cum ar fi sa te baneze de pe forum un gigel din asta cu cont scos de la naftalina...
  10. E trolleala, ma Oricum au mai multe conturi. Nu vezi ca ne-a dat tuturor "react negativ". Zici ca aici e pe youtube. :)) Si pe topicul de vloggeri in trecut la fel, au fost conturi scoase de la naftalina facute acum 3-4 ani care nu aveau posturi. Nu stiam eu de unde mi-e cunoscut tronul de trolleala si m-am trezit vorbind chiar cu Buctrafic Si cu Cristinel m-am intepat vorbindu-i civilizat cand ar fi trebui sa-i dau cu "dispari" din prima. Cristinele, e ok, nu te mai bagam in seama. Promiti si tu ca nu mai dai "react" sau thumbs down d-astea, da? :))))))))) Nu de alta dar nu stiu daca o sa pot sa dorm la noapte stiind ca primesc thumbs down pe internet de la un troll
  11. @ChrisRR - Io nu inteleg, tu ce vrei de fapt? In afara ca revii mereu cu aceeasi placa de generalisme goale si usor demontabile dar te eschivezi de raspunsuri punctuale. Ti-am mai zis, daca nu iti convine ce e pe aici poti sa-ti vezi frumos de treaba. S-a umplut de motociclisti din astia de se freaca pe sfarcuri, de-alde Ruleta Ruseasca d-astia. Ce sa-ti povestesc, tu iti imaginezi ce fac ei, domnule?! Merg pe motocicleta, iti dai seama? Prin cate peripetii trebuie sa treaca zilnic. Acesti razboinici pe 2 roti care merita toate considerentele tuturor, ca... ce sa vezi, a mai trecut o zi si au mai fentat inca o data moartea. Habar n-au toti saracii aia de pe margine prin ce trec baietasii astia zi de zi. Tati, stii ceva? Motociclismul nu a fost si nu e obligatoriu. Cui ii e greu sa ia tramvaiul, vere, ca nu l-a legat nimeni cu catusele de ghidon. S-a umplut de gigei care cer indirect admiratie parca ar fi nu stiu ce veretani de razboi. De-alde "bine ca esti tu ok, fierul se repara" d-astia de nu inteleg ce se intampla in jurul lor, dar daca e vreo belea, sigur e de la ghinion. A ajuns motociclismul asta un fel de stea in frunte asa. Parca abia asteapta bajetii sa faca parade si burnout la inmormantari. "Pai cum nu, fratioare?!", "Ride with the angels!". Toti gigeii cu gume coapte de-o droaie de ani pe motorete si cate si mai cate, apoi cand o beleste vreunu' dintre ei o ard ca asa a fost sortit sa fie la fratioru' lor. Unu' nu s-ar intreba de ce... Cois bagati-va mintile-n cap, cautati sa invatati din greselile altora si lasati arfele astea de gasti moto si alte balarii. Se moare in prostie pe strazi si loc sa caste lumea ochii, ai toti prostii ajunsi drept modele si formatori de opinie in motociclism.
  12. Bate spre 21, a pornit prin vara 2015 pe un gs500 parca. Nu experienta l-a facut vedeta, cel putin nu in sensul bun. El a ajuns faimos dupa ce-a pupat un 5-ar cand ii dadea gorneta prin intersectie, apoi cand a vazut ca e rost de facut click-uri de la pustime, a adoptat strategia de clovn pe internet si castiga popularitate in fata copiilor prin videouri cu tipat la femei prin trafic, etc. Irelevanta vechimea oricum, ti-a zis baiatul mai sus: "Diferenta e ca unii au c*** si isi asuma, altii au p****". A uitat totusi sa specifice ca sunt pline cimitirele de-alde de-astia asumati. Iar victima avand in vedere ca avea 17 ani, nu e mare mister Faptul e consumat oricum, cine are creier bagat la cap din tragedii din astea.
  13. Cu regret te anunt ca +200.000 de oameni, majoritatea pustani, casca gura la ce debiteaza gigel ala pe canalul lui de youtube. Ce spuneam ca pana acum nu s-a schimbat nimic de 10 ani dpdv accidente e floare la ureche, stai sa vezi de-acum inainte, nu numai ca nu evolueaza treburile ci o bata in directia opusa. Inca n-a inceput sa se simta inertia generata de gigel din youtube de acolo de la el. Faptul ca a murit un pusti, odihneasca-se in pace, ca s-a uitat in gura lui, posibil sa fie doar inceputul. Cine stie cate vor urma ca rezultat a ce propovaduieste el pe-acolo pozand in mare motociclist. Din 200K daca isi iau 5K permisul la anul, dintre care o sfeclesc 50, bate la c*r multe statistici din anii recenti. Asta e, viata-i grea. In ceea ce-l priveste pe domul @ChrisRR si cum ne lua el de prosti pe aici, acum ca i-am aratat cum e treaba cu reclamele lui gigel vad ca bate in victima. Frumos asa
  14. Pai uite ca tocmai are 6 reclame presarate pe parcursul clipului, iar treaba asta o faci cu mana ta, din cont O alta chestie ar fi ca au disparut ca prim minune comentariile de sub, ale oamenilor care i-au atras atentia ca a bagat videoul la produs. Asa ca, hai, da-i cu praf de mers, ca nu e toata lumea retardata pe aici
×
×
  • Create New...