badogistu Postat Ianuarie 10, 2007 Share Postat Ianuarie 10, 2007 ma tot uit pe discoveri la emisiunea orange county choppers si tot nu pricep de ce la motoarele alea in V au nevoie de rezervorul ala de ulei doar nu e motor in 2T sau transformator in baie de ulei cu vas de expansiune. Si tare curios as fi sa aflu care e rolul lui, asa ca daca stie careva dintre voi l-as ruga sa-ma lamureasca si pe mine si nu numai ... sigur mai sant si alti pe forum care habar nu au ce cauta ala pe motocicleta. mersi Numa bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stoeanp Postat Ianuarie 10, 2007 Share Postat Ianuarie 10, 2007 sincer, si io m-am intrebat acelasi lucru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ranga Postat Ianuarie 10, 2007 Share Postat Ianuarie 10, 2007 anumite motoare nu tin uleiul jos... in ele... in baie... pentru a le mai reduce inaltimea... ci se tine in alta parte (rezervor de ulei)... Am citi asta undeva pe howstuffwoks. probabil asta o fi si cazul aici... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi80 Postat Ianuarie 10, 2007 Share Postat Ianuarie 10, 2007 anumite motoare nu tin uleiul jos... in ele... in baie... pentru a le mai reduce inaltimea... ci se tine in alta parte (rezervor de ulei)... Am citi asta undeva pe howstuffwoks. probabil asta o fi si cazul aici... inaltimea redusa nu este singurul avantaj ci si racirea lui nemaifiind asa aproape de motor.sistemul functioneaza datorita unei a doua pompe de ulei ce colecteaza uleiul din carter si il trimite inapoi in rezervorul de ulei.motoarele de acest tip se numesc motoare cu ungere prin carter sec(atunci cand se vorbeste de ungere) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kerosen Postat Ianuarie 10, 2007 Share Postat Ianuarie 10, 2007 motoare cu carter uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
badogistu Postat Ianuarie 11, 2007 Autor Share Postat Ianuarie 11, 2007 inaltimea redusa nu este singurul avantaj ci si racirea lui nemaifiind asa aproape de motor.sistemul functioneaza datorita unei a doua pompe de ulei ce colecteaza uleiul din carter si il trimite inapoi in rezervorul de ulei.motoarele de acest tip se numesc motoare cu ungere prin carter sec(atunci cand se vorbeste de ungere) mersi mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stoeanp Postat Ianuarie 11, 2007 Share Postat Ianuarie 11, 2007 si inca o chestie. cum se face racirea la motor? banuiesc ca e pe aer canu am vazut nici un radiator, dar ma intreb, odata fiind cromate motoarele, iar cromul nu prea disipa caldura, cum draq se racesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Ianuarie 11, 2007 Share Postat Ianuarie 11, 2007 pe aer-aripioarele de racire sunt destul de mari,avand in vedere si dimensiunile cilindrilor. pe ulei-uleiul e racit prin recirculare in rezervorul de ulei de sub sha. din pacate nu e eficient 100%si se mai incing. la japoneze,au baie de ulei mare sau radiator de ulei si apa. B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kustom Postat Ianuarie 11, 2007 Share Postat Ianuarie 11, 2007 de acord cu BLAK...... ele nu au baie de ulei si uleiul circula din motor in rezervor nu ca la cele cu baie de ulei ..... din baie sus la culbutori si inapoi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motomaniac Postat Ianuarie 14, 2007 Share Postat Ianuarie 14, 2007 si chiar dak nu au racirea asa eficienta pisele is de calitate si rezista la temperaturi ridicate......zic asta ca am vazut cum se incinge un Harlau la regim de mers in oras si pot spune ca un nipru reglat bine nu s-ar fi incins asa tare in aceleasi conditii.....dar piesele la harley fiind de calitate rezista;) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stoeanp Postat Ianuarie 15, 2007 Share Postat Ianuarie 15, 2007 pai si daca e sa cromezi un motor de nipru si sa-i faci o racire pe ulei se compenseaza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motomaniac Postat Ianuarie 15, 2007 Share Postat Ianuarie 15, 2007 pai decat sa cromezi cred ca iesi mai ieftin dak il lustruiesti......e mai greu dar dupa mine arata si mai bine si parca ai alta satisfactie cand e muncit de tine..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stoeanp Postat Ianuarie 15, 2007 Share Postat Ianuarie 15, 2007 aici ai dreptate, dar nu am gasit nicaieri o tehnica de lustruire al aluminiului si materialele care trebuiesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.